Sales Professional: waarin wilt u zich ontwikkelen?


Bellen

De openingszin als opwarmer bij koude acquisitie (Victor Bonke)
Wat te doen als u koud belt en de receptioniste wil u geen naam geven? (Victor Bonke)
Naast schieten en toch scoren bij koud bellen (Victor Bonke)
Het gatekeeper dilemma (Toine Simons)
Hoeveel tijd besteedt u aan acquisitie-voorbereiding? (Victor Bonke)
De klant heeft zijn geloof verloren (Rene Knecht)
Spontaan acquisitiegesprek of ‘scripted’? (Victor Bonke)
Hoe zit/staat/ligt u erbij als u belt? (Victor Bonke)
“Bel ik gelegen?” (Victor Bonke)
Geef uw telefonische acquisitie een flinke duw in de rug (Michel Hoetmer)
Hoe voorkom ik irritatie aan de andere kant van de lijn? (Victor Bonke)
Een nieuwe standaard in BtoB acquisitie (Harro Willemsen)
‘Hoor ik u nu ‘je’ zeggen tegen mij???!!’ (Victor Bonke)
Tien antwoorden over koude acquisitie en de AVG (Harro Willemsen)
Cold calling is morsdood (Harro Willemsen)
De status quo openbreken bij de klant (Rene Knecht)
Telefonische acquisitie is springlevend!
Tijd maken voor acquisitie: hoe doet u dat? (Victor Bonke)
Het betere spiekbriefje: open vragen bij acquisitie (Victor Bonke)
Nieuwe privacywetgeving nekslag voor koude acquisitie? (Vladan Soldat)
In twee stappen bij de juiste contactpersoon (Victor Bonke)
Bezwaren en tegenwerpingen (André Hagelen)
Koude acquisitie is Topsport: laat u niet afleiden (Victor Bonke)
3 voorwaarden voor succesvolle acquisitie (Marcel Hoefman)
Voorkom dat uw acquisitiegesprek eindigt in een kramp (Harro Willemsen)
"Doe ff normaal" - drie tips voor een natuurlijker telefoongesprek (Marcel Hoefman)
Stop met zeuren, ga bellen (Victor Bonke)
Hoe overwint u de weerstand van grote klanten? (Rene Knecht)
De klantgerichtheid bij mijn slager (Richard van Houten)
Pijn benoemen is aandacht krijgen (Victor Bonke)
Wat zijn de geheimen van uw klant? (Rene Knecht)
De eerste seconde is bij acquisitie bepalend (Victor Bonke)
Leer te dansen met kritische klanten (Rene Knecht)
LinkedIn als lead-generator (Victor Bonke)
Wat verkopers kunnen leren van Louis van Gaal (Marcel Hoefman)
Neuro Sales werkt bij Cold Calling, want … (André Hagelen)
Is koude acquisitie ook voor u een eeuwige strijd? (Victor Bonke)
Koude acquisitie en de brief vooraf (Victor Bonke)
Gij zult niet Liegen (Rene Knecht)
Belscript: vloek of zegen? (Victor Bonke)
Zet uw Unique Selling Points in voor meer succes bij uw acquisitie (Victor Bonke)
Adressenbestanden: kopen/huren of zelf verzamelen? (Victor Bonke)
Gebruik deze simpele tip voor meer succes met uw acquisitie (André Hagelen)
Ziet uw klant u als autoriteit? (Rene Knecht)
Wel of niet koud bellen met een script? (Michel Hoetmer)
De klant heeft een eigen willetje (Rene Knecht)
Beleefdheid: ouderwets of onontbeerlijk? (David Bloch)
Onzekerheden, twijfels en angsten bij koude acquistie (Victor Bonke)
Wees voor uw klant het verloren ideaal (Rene Knecht)
Vertrouwen Verkopen: omgaan met woordbreuk en bedrog (Rene Knecht)
Hoeveel informatie geeft u bij koude acquisitie? (Victor Bonke)
Hoe kunt u met intuïtie het verkoopproces versnellen? (Rene Knecht)
Bel-angst of motivatieprobleem? (Michel Hoetmer)
Voicemail: Bellen ze terug? Is dat handig? (Victor Bonke)
Verhoog de productiviteit van uw hunters (Victor Bonke)
Social Selling als internet dating?! (Rene Knecht)
Koude begroeting: Ach, dat hoort de prospect toch niet (Victor Bonke)
Vier missers bij koude acquisitie (Victor Bonke)
Grote accounts? Die moet u bellen! (André Hagelen)
Koud bellen: vraagt u of de prospect terugbelt? (Victor Bonke)
Interactie die denkt voor de klant (Michel Hoetmer)
Hoe verkoopt u de waarde van uw oplossing? (Rene Knecht)
Trekken aan dode paarden (Victor Bonke)
Is koud bellen nog wel van deze tijd? (Michel Hoetmer)
Is koud bellen verleden tijd? Dat valt nog te bezien. (Marcel Hoefman)
De klant zoekt een leverancier, geen oplossing (Rene Knecht)
Onorthodoxe binnenkomers (Richard van Houten)
Acquisitie met LinkedIn: makkelijker kunnen we het niet maken (Victor Bonke)
Verkopen van innovaties – 4 concrete tips (Rene Knecht)
Laat Steve Jobs u helpen bij koude acquisitie (André Hagelen)
Voorbereidingen treffen voor koude acquisitie: cruciaal voor succes (Victor Bonke)
Doelen stellen of doelloos bellen? (Victor Bonke)
Zit er al muziek in uw organisatie? (André Hagelen)
Focus bij goede klanten op de beslissers (Rene Knecht)
Authenticiteit bij koude acquisitie: hoe blijft u zichzelf? (Victor Bonke)
Van Productdifferentiatie naar Businessdifferentiatie (Rene Knecht)
Waarom is die openingszin toch zo belangrijk? (Victor Bonke)
Enthousiaste koude acquisitie: hoe doet u dat? (Victor Bonke)
Wat heb ik eraan? (Victor Bonke)
Goede tijden, slechte tijden voor koude acquisitie (Victor Bonke)
Neemt u later nog maar eens contact met me op... (Michel Hoetmer)
Zeven ingrediënten voor effectieve koude acquisitie (Victor Bonke)
Hoe houd ik mijn salesteam aan het bellen? (Victor Bonke)
De onverschillige prospect ontvankelijk maken (Rene Knecht)
Wordt u ook lastig gevallen met problemen over service en facturen? (Telefoneren)
Met hagel of met scherp schieten door de telefoon? (Victor Bonke)
De klant merkt als u te geroutineerd bent (Redactie Verkopersonline.nl)
Maak eens een praatje met uw klanten (Tips & Advies Verkoop)
LinkedIn: zin of onzin voor verkopers ? (Victor Bonke)
Wat wilt u met het telefoongesprek bereiken? (Redactie Verkopersonline.nl)
Kies de juiste doelgroep (Margot Houtaar)
U kunt me altijd bellen! (Tips & Advies Verkoop)
0900-Belons (Harro Willemsen)
Calimero-effect bij koud bellen (Victor Bonke)
De 3 basisregels voor het telefonische verkoopgesprek (Michel Hoetmer)
Bel-fit worden! (Richard van Houten)
Neem bij acquisitie de secretaresse serieus (Victor Bonke)
Hoe passeer ik mijn contactpersoon? (Ronald van den Berg)
Rapport verkrijgen bij koude acquisitie; van Koud naar Warm contact (Victor Bonke)
Tips om binnen te komen bij grote bedrijven (Ivo Ouwerkerk)
Uitstelgedrag bij koude acquisitie (Victor Bonke)
Tips om leiding te nemen in een verkoopgesprek (Rene Knecht)
Koude acquisitie, wel of niet uitbesteden? (Victor Bonke)
Kwalificeren van prospects moet! (Victor Bonke)
Mobiel bellen? Niet bij acquisitie! (Victor Bonke)
Referenties gebruiken bij koude acquisitie (Victor Bonke)
CRM: verdiep het contact met uw prospects (Victor Bonke)
Hoe trekt u de aandacht van een prospect? (Michel Hoetmer)
Optimale telefonische acquisitie - wat u niet in de boekjes leest (Richard van Houten)
Gebruik bij koude acquisitie een 'proefrit' om de prospect op te warmen (Victor Bonke)
Poortwachter: struikelblok of bondgenoot? (Michel Hoetmer)
De eerste indruk aan de telefoon (Redactie Verkopersonline.nl)
Scoren met scripts (Redactie Verkopersonline.nl)
Omgaan met de professionele inkoper (Tips & Advies Verkoop)
De scorende openingszin (Victor Bonke)
Maak van uw afscheid een krachtig instrument (David Bloch)
De elevator-pitch bij koude acquisitie: meat on the bones (Victor Bonke)
Wat u sowieso moet weten over cold calling (Victor Bonke)
Uw voice-mail als verbale handtekening (Richard van Houten)
Snel afgepoeierd? Eigen schuld! (Richard van Houten)
Verkoop de afspraak (Victor Bonke)
Contactpersonen (Peter Stinckens)
Behandel de secretaresse als klant (Victor Bonke)
Hoe reageert u op assertieve secretaresses? (Victor Bonke)
Laat uw voicemail voor u werken (Danielle de Jonge)
Klachten, irritaties en rode kaarten (Herman Meijer)
Stoor ik? Zes tips voor koud bellen! (Enno van Kersen)
De begroeting (Victor Bonke)
De ander centraal (Victor Bonke)
Klant in de wacht? Fataal! (Redactie Verkopersonline.nl)
Bij koude acquisitie moet u uw USP glashelder hebben (Victor Bonke)
Aan de telefoon: graag een natuurlijke toon! (Redactie Verkopersonline.nl)
Weet wie u belt bij koude acquisitie en gebruik zijn of haar naam (Victor Bonke)
Twitteren als verkoper: doen of laten…? (Victor Bonke)
Waarom komen verkopers niet tot koud bellen? (Enno van Kersen)
Wat moet je weten van telefonische acquisitie? (Hans Oelen)
Voorkom aannames bij koude acquisitie: stel (open) vragen (Victor Bonke)
Cold calling, maar dan met resultaat (Redactie Verkopersonline.nl)
De telefoon, visitekaartje van het bedrijf (Redactie Verkopersonline.nl)
Behoed uzelf voor over-voorbereiding bij koude acquisitie (Victor Bonke)
De eerste seconden zijn bepalend voor uw imago (Redactie Verkopersonline.nl)
Belangst? (Michel Hoetmer)
Doe niet mee aan misleidende telefonische verkooppraktijken (Henk Hemstra)
Hoe bereikt u dat de klant terugbelt? (Redactie Verkopersonline.nl)
De receptioniste, toon uw respect (Koert Wijnands)
Wie durft er nog te bellen? (Enno van Kersen)
Snelheid aan de telefoon (Redactie Verkopersonline.nl)
Elke mislukte call genereert rente (Enno van Kersen)
De telefoon: onderdruk uw impulsen (Redactie Verkopersonline.nl)
De angst voor Koud bellen (Hans Oelen)
Efficiënte beantwoording van voice- en e-mail (Redactie Verkopersonline.nl)
Kwalificeren is (g)een kunst (Christiaan Knopper)
Zeg eens niks! (Vladan Soldat)
Bellen met de klant? Houd zijn aandacht vast tot iedere prijs! (Redactie Verkopersonline.nl)
Voice mails (Peter Stinckens)
De klant als skelet (Herman Meijer)
Stuur geen informatie vooraf (Victor Bonke)
Tien openingszinnen als opwarmer bij koude acquisitie (Victor Bonke)
Zo jaagt u prospects meteen in de gordijnen (Michel Hoetmer)
Wat is het beste tijdstip om een prospect of klant te bellen? (Jan Vermeiren)
Diep ademhalen voordat u begint met spreken (Michel Hoetmer)
Tips om langs de gatekeeper te komen (Vladan Soldat)
Hoe passeert u de poortwachter? (Michel Hoetmer)
Koud bellen moet een warme douche zijn (Yuri van der Sluis)
Omgaan met je gsm (Peter Stinckens)
Koude acquisitie: plan op acties en niet op het aantal afspraken (Michel Hoetmer)
Cold calling: wees energiek én authentiek (Richard van Houten)
Monoloog in plaats van dialoog (Peter Stinckens)
Contact met klanten opnemen (Peter Stinckens)
Telefonische acquisitie kan leuk zijn! (Telefoneren)
Cold Calling? Motiveer u met deze tips (Redactie Verkopersonline.nl)
De domste vraag (Telefoneren;Klantencontact;)
De zin en onzin van telemarketing (Vladan Soldat)
Lichaamstaal tijdens het telefoneren (Telefoneren)
Bel me! (Telefoneren)
Werkt CC bij u ook niet meer? (Telefoneren;Klantencontact;)

Telefonische acquisitie kan leuk zijn!

Vladan   Soldat
Vladan Soldat is headhunter gespecialiseerd in de technology sales arbeidsmarkt. Met zijn ervaring binnen zowel het software sales vakgebied als het recruitment vak, helpt hij managers om succesvolle, commerciële teams te bouwen.Kijk op www.nobelrecruitment.com voor meer informatie.

Altijd weer lastig…telefonische acquisitie! Of toch niet? Kan het ook leuk zijn? Ja dat kan! Nog steeds worden veel (zo niet de meeste) nieuwe klanten geworven door simpelweg de telefoon te pakken en hen te bellen. Waarom hebben dan toch zoveel accountmanagers moeite met telefonische acquisitie?

Telefonische acquisitie kan leuk zijn!

Er worden zelfs gespecialiseerde bureaus ingeschakeld om klanten te werven. Maar zit de klant daarop te wachten? In mijn beleving wordt dit vaak meer als hinderlijk ervaren (door de prospect) dan als een welkome invulling van hun kostbare tijd!

In dit artikel wil ik daarom graag ingaan op het onderscheidend, doelmatig en vooral met plezier bellen naar nieuwe prospects. 

Je hebt als telefonisch acquisiteur over het algemeen een behoorlijke 'achterstand' wanneer je belt. Je prospect heeft als vooroordeel dat je je niet hebt voorbereid, je niet luistert, je alleen maar je ei kwijt wilt en dat je zo snel mogelijk een afspraak wilt scoren. Hoe kun je omgaan met deze bezwaren? Hoe kun je zorgen dat het beeld van je prospect zich ten gunste van jou keert?

Een methode hiervoor is de VIP-methode©. Deze methode gaat uit van drie principes: Voorbereiding, Interesse en Passie. Voor je deze methode toepast zul je echter allereerst duidelijk moeten hebben wat je doel is van je telefoongesprek. (Bel ik voor het maken van een kennismakingsgesprek? Bel ik om in eerste instantie informatie te verzamelen? Bel ik om verder te komen binnen het bedrijf?, etc.).

Laten wij er op dit moment vanuit gaan dat je belt voor het maken van een kennismakingsgesprek!

Voorbereiding
Doeltreffende telefonische acquisitie kent als basis een goede voorbereiding. Jezelf inleven in de klant met als doel (mogelijke) weerstanden bij je prospect in een vroegtijdig stadium te pareren.

Je kunt je bijvoorbeeld voorbereiden door jezelf de volgende vragen te stellen: Wie wil ik spreken en waarom? Wat kan ik voor de klant betekenen? Wat zijn de voordelen van mijn product voor de klant? Waar onderscheidt mijn prospect zich in ten opzichte van zijn concurrent? Waar onderscheidt ons bedrijf zich van onze concurrent? Is mijn prospect in de afgelopen tijd nog in het nieuws geweest en waarmee? Welke ambitie, missie, visie heeft het bedrijf? Welke problemen heeft het bedrijf gehad?

Uiteraard zijn bovenstaande vragen niet limitatief. Ga er eens rustig voor zitten en bedenk welke vragen jij (nog meer) nodig hebt om goed beslagen ten ijs te komen.

Interesse
Je prospect prikt er binnen een aantal seconden doorheen of je oprecht geïnteresseerd bent of beroepsmatig. Hij krijgt waarschijnlijk regelmatig telefoontjes voor het plannen van kennismakingsgesprekken. Je zult je dus moeten onderscheiden van de rest, maar hoe?

Allereerst zul je door middel van een prettige en prikkelende gespreksopening je prospect in de eerste seconden van het gesprek moeten raken. De gespreksopening moet een duidelijk doel in zich hebben, moet een voordeel voor je prospect in zich hebben en moet vooral oprecht zijn. Mijns inziens is dat laatste nog wel het belangrijkst! Je moet de klant het gevoel geven dat het heel waardevol is dat jij hem belt en dat het toegevoegde waarde heeft.

Daarnaast is goed luisteren een absolute vereiste bij het bellen. Probeer in contact te komen met de ander door je dienstbaar, luisterend en vooral empatisch op te stellen, maar vooral ook door het stellen van de juiste vragen. Hierdoor zal je prospect eerder zijn ziel blootleggen en je inzicht geven in zijn behoeftes. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is hierop in te haken, je professionaliteit laten zien door de juiste oplossing te bieden…en af te sluiten door het maken van een afspraak!

Tenslotte zul je vanuit jezelf moeten bellen. Dreun geen van te voren ingestudeerd verhaaltje op. Natuurlijk is het goed om een belscript te hanteren, maar zie dit als handvat en niet als 'een voordracht' uit eigen werk.

Passie
Met passie wordt de interne drijfveer bedoeld. Alle gesprekken zullen vanuit de innerlijke overtuiging gevoerd moeten worden. Je prospect moet het gevoel hebben dat je helemaal voor hem gaat. Hij wil je als het ware door de telefoon kunnen zien en voelen! Dat doet hij niet wanneer je een monotoon gesprek voert en ondertijd je agenda in outlook bijhoudt. Nee, dat doet hij doordat je je compleet focust op het gesprek en je prospect. Doordat je belt vanuit je innerlijke overtuiging (bijvoorbeeld dat je product of dienst het beste is voor de klant) zullen weerstanden makkelijker te pareren zijn, kom je echt in gesprek met je prospect en kun je met een goed gevoel de telefoon neerleggen (ook al heb je geen afspraak gemaakt).

Maar hoe kom ik er achter wat mijn interne drijfveer is? In een volgend artikel zal ik hier op in gaan!

Zoals je kunt lezen hoeft telefonische acquisitie helemaal niet zo moeilijk te zijn of te gaan. Als je maar weet wat je doel is, je een goede voorbereiding treft, oprecht geïnteresseerd bent in de klant (en zijn behoefte) en met passie belt gaat het bijna vanzelf!

Ik wens je veel succes bij je volgende telefonisch acquisitiegesprek!

Met vriendelijke groet,

Hans Zomer
Vladan   Soldat

Vladan Soldat

Vladan Soldat is headhunter gespecialiseerd in de technology sales arbeidsmarkt. Met zijn ervaring binnen zowel het software sales vakgebied als het recruitment vak, helpt hij managers om succesvolle, commerciële teams te bouwen.Kijk op www.nobelrecruitment.com voor meer informatie.
Alle artikelen van deze auteur
Lezerswaardering 7,3
(115 stemmen)
 
Hoe waardeert u dit artikel?









10

Dit artikel delen:

Sluit u aan bij onze LinkedIn groep
Volg ons op Twitter
Vind ons leuk op Facebook
Word lid van onze gratis nieuwsbrief
Reacties

Hans Mampaey

Persoonlijk vind ik het moeilijke aan telefonische acquisitie dat je geen gebruik kan maken van lichaamstaal e.d. wat een face-to-face verkoop dan weer wel kan helpen.

ivo de maeseneer

Naar mijn gevoel en uit eigen ervaring weet ik dat je bij telefonische acquisitie ook het juiste moment moet uitkiezen.
Zelfvertrouwen speelt hier zeker een heel grote rol.

Niels E. Halsema

"Er worden zelfs gespecialiseerde bureaus ingeschakeld om klanten te werven. Maar zit de klant daarop te wachten? In mijn beleving wordt dit vaak meer als hinderlijk ervaren (door de prospect) dan als een welkome invulling van hun kostbare tijd!"

Als directeur van een bloeiende en professionele organisatie die zich o.a. bezig houdt met telefonische aquisitie in opdracht van derden vraag ik mij af waar meneer Zomer deze beleving vandaan haalt. Acquisitie is een vak apart en telefonische acquisitie al helemaal.

Het is niet iedereen gegeven de motivatie en vooral de tijd de vinden om het efficient en structureel uit te voeren. Wij vertegenwoordigen in Nederland een hondertal zeer bekende bedrijven en ik nodig de heer Zomer van harte uit voor een kijkje in de keuken. Dan kan hij zien en ervaren dat uitbesteden in alle opzichten wel degelijk meer kan opleveren dan zelf de telefoon ter hand nemen en dat prospects ook op deze manier een prettige dialoog kunnen en willen voeren.


Hello Company

Niels E. Halsema

Ary Velstra

Toch moet ik Hans Zomer gelijk geven (en dus Niles Halsema ongelijk) Als ik word gebeld door iemand die belt voor een ander om een afspraak te maken, denk ik ook, -die vindt zichzelf te duur om me persoonlijk te bellen, die hoef ik niet.-<br>
Dat je met een bureau toch succes kunt hebben bij grote bedrijven is gebaseerd op dezlfde methode als spam: als je maar veel verstuurd, is er altijd wel iemand die erop ingaat.<br>
De score is gewooneg veel hoger als jezelf de moeite neemt en de telefoon pakt.

Peter-Paul van Hoegee

Daarom Ary Velstra is het altijd belangrijk om te vragen aan een prospect "wie beslist er naast u over.....". Met deze vraag voorkom je mogelijke gevoelens zoals u hier omschrijft.

Verder denk ik, wat dhr Zomers vergeet, dat het van uitermate belang is om aan te voelen wat voor persoon de prospect is.
Is het iemand die op je en jij niveau praat en dus een prospect die je op een persoonlijke manier kan benaderen, of is het juist iemand die op u niveau met je wil communiceren en dus benaderd moet worden op een zakelijke manier.
Ik denk dat dit van wezelijk belang is bij een goede soepel lopende acquisitie.

Peter-Paul van Hoegee

Jeroen van der Velden

Het artikel van dhr Zomers bevat een aantal interessante aspecten over communicatie en betrokkenheid bij ieder gesprek dus zeker ook bij een telefonisch acquisitie gesprek. Maar dhr Zomers en daarna Ary Velstra doet de profesionele dienstverlening ernstig te kort. De aanname dat je dit beter zelf kunt doen, maar erger nog dat het succes van uitbesteding te vergelijken is met spam en alleen maar zou ontstaan door veel bedrijven te bellen wordt gelukkig door veel mensen niet gedeeld.

Natuurlijk, iemand die alles kan en overal verstand van heeft zal het beter zelf kunnen doen. Maar bestaat die wel of sterker nog, wat nu als je weet dat je zelf wel tekortkomingen hebt. Of wat nu als je zo succesvol bent dat je aan sommige dingen niet meer toekomt. Of gewoon als je iets niet leuk vindt om te doen?

Er zijn veel bedrijven (mensen) die inzien dat je dan gewoon een goede hulpvraag kunt stellen aan andere professionals, die daarbij kunnen helpen en dat misschien door hun specifieke kennis en ervaring véél beter doen.

Jeroen van der Velden
VeldSaam!

Pascal Penning

Ik ben het helemaal met heer Zomer eens. Op het moment dat je voor 100% intrinsiek gemotiveerd bent heb je de meeste kans op een positief acquisitie gesprek.
Het moeilijke is dan wel jou enthousiasme over te brengen op je prospect. Zelf had ik hier in het begin de meeste moeite mee. Maar oefening baart kunst.
Ik ben er nog lang niet en ik maak nog veel fouten maar ik weet gewoon dat wij de beste keus zijn voor onze prospect. En met dat gevoel begin ik ieder gesprek.

PB Protection B.V.
Pascal Penning

Michel Hovenkamp

Uit persoonlijke ervaring wil ik graag vertellen dat het voornamelijk gaat om passie, enthousiasme en doorzettingsvermogen. Zoek aansluiting bij de prospect en besef dat je stuurt op kennis, houding en gedrag.

Het is elke dag een fantastische dag om afspraken te maken. Maar talent hiervoor heb je zeker nodig.

Het is daarom verstandiger om commerciële medewerkers te laten doen waar ze goed in zijn en plezier in hebben.

Weld-Access BV
Michel Hovenkamp

Michel Breuker

Maar je hebt ook nog de intonatie van je stem!
Dat werkt als je lichaamstaal!

Michel Breuker
Sales Advice

Ik ben erg blij voor de geweldige hulp verleend aan me door Doctor Atete. Ik heb het uitgemaakt met mijn verloofde 3 jaar geleden, omdat hij was vreemdgegaan mij, maar net vorige week als ik was aan het surfen kwam ik getuigenissen van hoe Doctor atete gebruikt is te spellen om huwelijken en relaties, zodat ik contact met hem te herenigen om me te helpen herenigen van mij omdat ik hou nog steeds van mijn verloofde en ik wil hem terug, Dokter Atete vertelde me dat hij me zal helpen en ik zal zien resulteren binnen 12 tot 16 uur en hier en ik vieren omdat Doctor Atete is een man van zijn wereld, hij is echt en oprecht, omdat alles gebeuren tussen 12 tot 16 uur die hij beloofde me, dus ik maakte een gelofte aan mijn zelf dat ik zal de wereld laten weten over hem. Heeft u ergens hulp bij nodig? contact Doctor Atete vandaag via e-mail: doctoratetespelltemple@hotmail.com of u kunt contact met hem opnemen via de website http://drzazazworldofpowerfulspellwebscom.webs.com

Reageren

Let op
Uw naam en eventueel uw website worden getoond boven uw reactie.
Vul uw emailadres in als u op de hoogte gehouden wilt worden over reacties op dit artikel.

Uw naam
Uw emailadres  optioneel
Uw website optioneel