Haal meer kwalitatieve omzet en meer rendement uit relaties met de verkoopvaardigheden die aansluiten bij de huidige veranderde tijd. Kennis verkrijgen van klant en organisatie en daarop specifiek en aangepast adviseren en verkopen.
Als u uw verkoopmedewerkers 4 dagen aan ons afstaat, wilt u ze daarna nooit meer kwijt.
Deze training is bijzonder geschikt voor: verkopers binnen- en buitendienst, accountmanagers, customer service, productspecialisten, salesengineers en technische adviseurs.
4 x 1 dag van 10.00 - 16.00 incl. verzorging en lunches
Ontwikkeling van het verkoopproces
Klantgericht handelen 2022
Telefonische verkoopcontacten
Communicatievaardigheden
Structuur en opbouw van verkoopgesprekken
Specifieke vraagtechnieken
Tegenwerpingen en bezwaren overwinnen
Prijsonderhandelingstechnieken
'Korting is Uitverkocht'
Kenmerken en voordelen
Presentatiestructuur
Psychologische invalshoeken – omgaan met de typologie
Prospecteren en acquisitie
Offertebehandeling en opvolging
Omgaan met de diverse inkoopstructuren
Verkopen van de UKM's, de voordelen voor de klant
De rol van de accountmanager
Omgaan met de DMU – Besluitvormende teams
Klantenlevenscyclus
Het creëren van 'rendabele' klanten
Effectieve afsluittechnieken
Na afloop van de training volgt nog een persoonlijke evaluatie met de deelnemer m.b.t. specifieke aandachtspunten en ontvangt deze ook een certificaat van deelname.
Interesse?
Vraag vrijblijvend meer informatie aan: