Sales Professional: waarin wilt u zich ontwikkelen?


Topverkoper worden

De kracht van geven (Jos Burgers)
Ontmantel diepgewortelde verkoop-belemmeringen (Richard van Houten)
Kan jij de krant van morgen lezen? (Herman Meijer)
Deel uw kennis en maak meer kennissen (Jan-Willem Seip)
Hulp bieden (Jos Burgers)
Samen bereik je meer (Jorg Hartog)
Nutteloze oplossingen verkopen tegen hoge marges (Rene Knecht)
‘Dat doen wij al jaren zo!’ (Jos Burgers)
Hoe top performers excelleren onder druk (Jorg Hartog)
Grote order verloren? Je hebt nog 33% kans op succes! (André Hagelen)
Attitude of gratitude (Jos Burgers)
Pas op voor code 3 klanten (André Hagelen)
Is TIJD uw grootste concurrent? (Natasja Hoogenboom)
Turkse koffie (Richard van Houten)
Expected Goals - een voetbalperspectief (Jorg Hartog)
Succesvolle offertes schrijven in minder tijd (Natasja Hoogenboom)
Geeft u ook wel eens wat weg? (Jan-Willem Seip)
Echte klantgerichtheid is vaak ver te zoeken (Herman Meijer)
Duurder zijn is zo gek nog niet (Jos Burgers)
Waarom uitzonderlijke ondernemers goede verkopers zijn (Jorg Hartog)
De toegenomen rol van verkopers in BtoB (André Hagelen)
Help uw klant over de streep (Natasja Hoogenboom)
Telling is selling (Jan-Willem Seip)
Je komt elkaar altijd weer tegen (Jos Burgers)
Kan AI het winnen van de klikfactor? (Rene Knecht)
Ieder telefoontje is winst! (Marianne van de Water)
Tijd is geld, maar met geduld verkoopt u meer (Jos Burgers)
Wacht even… - wat u kunt doen met wachttijd (Jan-Willem Seip)
Vaker op je tong bijten om een betere verkoper te worden (Jos Burgers)
Wanneer beslist jouw klant in een FLITS? (Rene Knecht)
“Voor Steffan is iederéén een potentiële klant” (Marianne van de Water)
Discussies met klanten wint u zelden (Jos Burgers)
Code rood, geel of groen? (Herman Meijer)
Verkoper: heb de moed om risico te lopen (Jos Burgers)
Euforisch verkopen is meer verkopen (Jan-Willem Seip)
Schors het verkoopgesprek (Jan-Willem Seip)
Klanten zijn lui (Rene Knecht)
Legaal ‘stalken’ (Herman Meijer)
Aandacht geven: een groeimarkt! (Jos Burgers)
Wat FD Gazellen-winnaars goed doen in sales (André Hagelen)
Tien ideeën om de beste kennis op te doen (Harro Willemsen)
Omarm ieder bezwaar (André Hagelen)
De toekomst van B2B verkoop (Jorg Hartog)
Koude acquisitie: training v. whitepaper (Marianne van de Water)
De klant bepaalt wat ie betaalt?! (Jan-Willem Seip)
Het kopen en verkopen van Energie en Positivisme (Richard van Houten)
Als een vis in het water (Harro Willemsen)
Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen. (Natasja Hoogenboom)
Duurzame sales 2023: maak veel lawaai! (Herman Meijer)
Waarom de concurrent de opdracht wel scoort (Natasja Hoogenboom)
Een echte sales professional kan zich niet meer verbeteren (Richard van Houten)
Maak met je klant een creatieve sprong (Rene Knecht)
Vrienden die u nog niet kent (Jos Burgers)
Blijf jij waarde toevoegen? (Harro Willemsen)
Nummer 1 wordt iemand nooit alleen (Herman Meijer)
De mythe van positief denken in verkopen (Rene Knecht)
De do’s en don’ts van complimenten maken (Jos Burgers)
Versterk de impact van wat u geeft (Jos Burgers)
De opmars van video bij acquisitie (Harro Willemsen)
De 3 gewoontes in sales die mij succesvol maakten (André Hagelen)
Oprechte interesse tonen; moeite doen loont (Jos Burgers)
Negen designprincipes voor presentaties (Harro Willemsen)
Regel 1 van succes: win vertrouwen (Richard van Houten)
Mindful verkopen (Harro Willemsen)
De meeste klanten klagen niet (Herman Meijer)
‘Belazeren is hier erg eenvoudig’ (Jos Burgers)
High end klanten – 5 strategieën (Richard van Houten)
Asynchrone communicatie: wat je kan leren van Tinder (Rene Knecht)
Acquisitie met Zoom of MS Teams - hoe doe je dat? (Harro Willemsen)
Wolven worden niet aan lijntjes gehouden (Jorg Hartog)
De beste online tools voor het produceren van content (Harro Willemsen)
Start niet met verkopen zonder deze nieuwe salesmethode! (Jorg Hartog)
Jezelf niet identificeren met je product of oplossing (Rene Knecht)
Timemanagement voor chaotische verkopers (Harro Willemsen)
New Business en de veranderende wereld om ons heen (Jorg Hartog)
Enthousiasme, geloof en uitstraling (Herman Meijer)
Laat de buitendienst niet binnen blijven. (Marianne van de Water)
Een goede verkoper verkoopt alles? (Rene Knecht)
Sales, olympische spelen en succes… (André Hagelen)
De doorslaggevende factor bij acquisitie (Harro Willemsen)
Telefonisch acquisitie met een (te?) warm gevoel (Marianne van de Water)
De vele wegen naar nieuwe orders (Herman Meijer)
De haat-liefde verhouding tussen ondernemen en sales (André Hagelen)
De deal creëren of najagen?! (Rene Knecht)
6 grote denkfouten en hun tegengif (Harro Willemsen)
Commerciële tijgers zijn geen geboren verkopers (Rene Knecht)
Dit proces laat jouw sales exploderen, juist nu! (Jorg Hartog)
Reïncarnatie van de verkoop (Herman Meijer)
De waarheid achter 'beginnersgeluk' in sales (Rene Knecht)
Wat heeft de Grand Prix Formule 1 van doen met acquisitie? (Marianne van de Water)
Wilskracht v. creativiteit: wat doet je omzet stijgen? (Rene Knecht)
Taboe onderwerpen in de verkoop (Harro Willemsen)
Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is (Marianne van de Water)
Mensenkennis maakt het verschil (Jorg Hartog)
Het nieuwe normaal of het nieuwe verkopen?! (Herman Meijer)
Sales in tijden van crisis (Harro Willemsen)
Trek klanten aan met een wit papier (Jan-Willem Seip)
Sales tijdens Corona: Focus op 1 centrale vraag (André Hagelen)
Overwinnaars zijn… verliezers die nooit opgeven (Herman Meijer)
Van spitsen naar specialisten (Jorg Hartog)
Omzet met videoconferencing (Rene Knecht)
Hoe weet je of een klant je vertrouwt? (Rene Knecht)
Verkoop mij deze pen maar eens! (Richard van Houten)
Hoe gaat u om met ‘nadenkende klanten’? (Michel Hoetmer)
Van een welwillende klant naar een klant die wat wil (Herman Meijer)
Een andere kijk op sales: zo kan het ook! (Natasja Hoogenboom)
Afsluiten tíjdens een verkoopgesprek (Rene Knecht)
De beste zelfcoachingsvraag (Harro Willemsen)
Ik heb je hulp nodig (André Hagelen)
Nieuwe business via nieuwe kanalen (Jorg Hartog)
Zeven principes voor betere korte berichten (Harro Willemsen)
De 10 mythes over verkooptrainingen (Harro Willemsen)
Belangrijkste tool op weg naar de top (André Hagelen)
'Yves Gijrath verliest Badr Hari' (Richard van Houten)
Een betrouwbare salesforecast? Vermijd deze drie valkuilen (Marcel Hoefman)
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’ (Toine Simons)
Hoe denkt een winnaar? (Jan-Willem Seip)
6 Best Practices voor op de beurs (André Hagelen)
De dagstart – ideaal voor de retail (Jan-Willem Seip)
‘Agile’ verkopen (Toine Simons)
Negen tactieken van slimme inkoopteams weerstaan (Harro Willemsen)
Creëer ‘Positive brain juice’ bij de klant (Richard van Houten)
Gebruikt u pressiemiddelen om de klant te overtuigen? (Rene Knecht)
Case stories: de beste manier om een klant te overtuigen (Harro Willemsen)
Verkopen gaat niet over gunnen, maar over regie voeren (Toine Simons)
Presentaties die naar de verkoop leiden (Rene Knecht)
De duivelse details maken de topverkoper (Richard van Houten)
7 zinvolle, moderne afsluittips om sneller te scoren (Michel Hoetmer)
Wat is de makkelijkste manier om aan nieuwe klanten te komen? (Harro Willemsen)
Hunters zijn onmisbaar (Rene Knecht)
Ga werk doen dat niet als werk voelt! (Jos Burgers)
Deze 10 communicatieskills helpen u naar de sales top (Harro Willemsen)
Duurder zijn is zo gek nog niet; 4 verkooptechieken (Jos Burgers)
Pak kansen met wat mis gaat (Toine Simons)
7 tips om vooral NIET nog méér te verkopen (Marcel Hoefman)
De order veilig stellen in de pre-sales fase (Rene Knecht)
Vijf gouden regels voor verkopers (Michel Hoetmer)
Zomer slappe tijd voor acquisitie? Onzin! (Richard van Houten)
Verkopen in de toekomst: ‘Co-kwalificeren’ (Toine Simons)
De kortste tijd om het verkoopvak te leren (Harro Willemsen)
Succesfactoren van topverkopers (Michel Hoetmer)
Verkopen in de vakantie: een verrassend andere aanpak voor meer succes (Richard van Houten)
De vrouwelijke inbreng in de verkoop is veel belangrijker dan u denkt... (Jan-Willem Seip)
Verkooptrainingen, hoe effectief zijn die nou eigenlijk? (Toine Simons)
Leer verkopen van een heel goede serveerster (Jan-Willem Seip)
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten (Harro Willemsen)
Intuïtie: kenmerk van leiders en topverkopers (David Bloch)
Hoe word je een topverkoper? (Harro Willemsen)
Wat verkoopt ú eigenlijk? (Harro Willemsen)
Wees aantrekkelijk als verkoper! (Rene Knecht)
Groeien van binnenuit (Rene Knecht)
Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers Dilemma (Toine Simons)
Incasseren kunt u leren: 3 manieren om met afwijzing om te gaan (Marcel Hoefman)
Duik in uw Commerciële DNA (Toine Simons)
Details bepalen niet het verschil (Harro Willemsen)
Verkopen is mensenwerk (Verkoop Succes)
Drie kostbare verkoopzondes (Marcel Hoefman)
Verhoog uw afsluitkansen met een haalbaarheidsonderzoek (Jan-Willem Seip)
Versterk uw overtuigingskracht (Richard van Houten)
Omarm het onvoorspelbare en scoor! (Rene Knecht)
Gezonde v. ongezonde winst (Jos Burgers)
Zo schrijft u de winnende tekst voor een aanbesteding (Natasja Hoogenboom)
Het slechtste advies voor verkopers (Marcel Hoefman)
De nummer 1 reden voor het ‘verstopte pijplijn syndroom’ (Michel Hoetmer)
Veranderangst: zo brengt u uw klant in beweging! (Marcel Hoefman)
Salesstress na de vakantie? Neem een adempauze! (Natasja Hoogenboom)
Mijn prospect herkent de ‘pijnbeschrijving’ niet… (Victor Bonke)
Een moker op een ruit (Jan-Willem Seip)
Meer sales? Denk als een topcoach! (Marcel Hoefman)
Ja maar, ik ben toch aardig!? (Jan-Willem Seip)
Effectief carrière maken in sales (Vladan Soldat)
Wonderwoorden in sales (Marcel Hoefman)
De winst van vriendelijkheid (Jos Burgers)
Vijf slimme onderhandelingstechnieken
Pleidooi voor uzelf zijn (Jos Burgers)
10 eigenschappen van Extreem Effectieve Social Sellers (Massimo Gagliotti)
We houden (te veel) van eenvoud (Peter Stinckens)
9 tips voor succes met Social Selling (Massimo Gagliotti)
Het geheim van de succesvolle verkoper (André Hagelen)
5 Gouden regels voor een succesvol eerste contact (Jan-Willem Seip)
10 vragen aan... Patrick Wolswijk, Sales Manager (Rob Snoeijen)
Het verkoopgeheim van de veilingmeester (Richard van Houten)
Zo doet u zaken met een gemeente – 8 tips (Natasja Hoogenboom)
Prijsbezwaren tackelen (Jos Burgers)
20 ideeën voor nieuwe klanten (Richard van Houten)
Is ‘gaan voor eigenbelang’ agressieve verkoop? (Walter Spruyt)
Opgeven? Ik nooit! (Peter Stinckens)
Verkoper m/v (Jan-Willem Seip)
Nieuwe technologie in Sales: bedreiging of hulpmiddel? (Vladan Soldat)
Doelen stellen: topverkopers leren van topsporters (Marcel Hoefman)
De 10 slechtste salesvragen (Harro Willemsen)
Zo maken verkopers een onprofessionele indruk (Michel Hoetmer)
3 tips om klanten emotioneel aan u te binden (Peter Stinckens)
3 voorwaarden voor succesvolle acquisitie (Marcel Hoefman)
Schrijf om te scoren (Roelf Houwing)
Uitdagen of niet uitdagen? (Harro Willemsen)
Een offerte verkoopt... niets (Frank Wouters)
Van buiten naar binnen, of van binnen naar buiten? (Roelf Houwing)
Sales Manager: ga het veld in en boek succes met uw team (Walter Spruyt)
Bestrijd de vooroordelen over Sales (Jan-Willem Seip)
Verkopen zonder over uw product te praten (Rene Knecht)
De meerwaarde van een bidmanager (Roelf Houwing)
Bent u beter dan goed? (Marcel Hoefman)
We verkopen verandering (Harro Willemsen)
Bent u als verkoper inwisselbaar? (Rene Knecht)
Hoe stelt u de kampioensvraag? (Harro Willemsen)
De plaag van goede gesprekken (Frank Wouters)
Over de prijs hoef ik zeker niet te beginnen?! (Jos Burgers)
Cijfers: de sambal in uw verkoopgesprek (David Bloch)
‘Sales’ bestaat niet (Harro Willemsen)
De valkuilen van vaagtaal en verkoopmythes (Marcel Hoefman)
De gemiddelde verkoper bestaat niet (Rene Knecht)
Hoe zegt u "nee" tegen wensen van uw klant? (David Bloch)
Hoe goed bent u in uw vak? (Marcel Hoefman)
De commerciële vakspecialist (Harro Willemsen)
Hoe interacties met uw klant naar de verkoop leiden (Rene Knecht)
Hoe wordt u als verkoper ook een goede onderhandelaar? (Walter Spruyt)
De verkoop verandert, transformeer uw aanpak (Richard van Houten)
Wat zou u doen als u de klant bent? (Jan-Willem Seip)
Verkooptargets en tijdsinvestering (Richard van Houten)
Vijf manieren om opdrachten te verliezen (en hoe u dat kunt voorkomen) (Marcel Hoefman)
Top Verkoper = Top Chef! (Richard van Houten)
Verkoopbeleving en doelstellingen: lessen uit de retail (Jan-Willem Seip)
Luisteren met een leeg hoofd (Jos Burgers)
Vijf voornemens voor verkopers (Marcel Hoefman)
Wat kunnen we leren van winkelverkoop (Jan-Willem Seip)
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs (Jos Burgers)
Waardevolle lessen uit de retail (Jan-Willem Seip)
Hoe kunt u overheidsopdrachten winnen? (Roelf Houwing)
Maak het verschil, bereidt u goed voor! (Marcel Hoefman)
Vergroot de geloofwaardigheid van uw offerte (Roelf Houwing)
In sales geldt alleen goud... (Marcel Hoefman)
Scoren met e-mail: grijp direct de aandacht van uw prospect! (David Bloch)
Wat verkopers kunnen leren van Louis van Gaal (Marcel Hoefman)
Is koude acquisitie ook voor u een eeuwige strijd? (Victor Bonke)
Op = op; het werkt ook in B2B verkoop (Jos Burgers)
Wat is de grootste overtuigingsblunder van verkopers? (Michel Hoetmer)
Gedachteloos verkopen is destructief (Richard van Houten)
Uw gevoel en uw succes in de verkoop (Hans Oelen)
Doorbreek dit proces en u gaat meer verkopen (Hans Oelen)
De verkoopcrisis is voorbij. En nu? (David Bloch)
Bouwen aan uw commerciële mindset (Hans Oelen)
Tegendraads verkopen (Michel Hoetmer)
Train uw wilskracht (André Hagelen)
Een fabeltje over uzelf verbeteren (Michel Hoetmer)
Red de vlag van Zutphen (Richard van Houten)
Machtsrituelen: word zelf de gamechanger (Rene Knecht)
De grote vriend van succes (Michel Hoetmer)
Verandering van koers: van onmogelijkheden naar ‘opportunities’! (David Bloch)
Verkoop niet zoals uw CEO (Rene Knecht)

10 eigenschappen van Extreem Effectieve Social Sellers

Social Selling gaat niet alleen maar over sociale netwerken. Met deze 10 basis eigenschappen, die u dagelijks kunt inzetten, wordt u een effectieve Social Seller.

10 eigenschappen van Extreem Effectieve Social Sellers

Sales professionals die social media extreem goed benutten plukken iedere dag de vruchten van een combinatie van basishouding en bijbehorende handelingen, zoals het willen connecten met mensen, het willen zijn van de bron van toegevoegde waarde voor hun netwerk, maar bijvoorbeeld ook effectief time management.

In dit artikel beschrijf ik de 10 eigenschappen van zeer efficiënte verkopers die hun houding en acties bepalen en die maken dat ze zo succesvol zijn en als autoriteit worden gezien door hun doelgroep.

Eigenschap 1: Productief time management
Als u uw tijd goed indeelt hoeft u niet meer dan 20 minuten op de sociale netwerken aanwezig te zijn. Verwerk uw werkzaamheden in wekelijkse blokken. Deel uw tijd slim in en houdt u eraan. Stel de prioriteiten op. Zorg dat u begrijpt hoe u de juiste potentiële klanten kunt bereiken.

Eigenschap 2: Iedere dag blijven leren
Geen tijd is geen excuus. U bent het verplicht naar uzelf en uw klanten. Het verrijkt uw leven. U bereikt een hoger niveau. Ik lees iedere dag minstens een uur, voordat ik aan het werk ga, over de psychologie van Social Selling. Bedenk zelf hoe u als persoon de achterliggende behoefte kunt oplossen van uw ideale klant.

Voorbeeld

Stel u bent een blogger/schrijver en u helpt bedrijven met artikelen schrijven. De primaire behoefte is dan waarschijnlijk dat klanten geen kennis en tijd hebben om dit zelf te doen. Dat is uw expertise. Maar wat is de daadwerkelijke, achterliggende gedachte? Waarschijnlijk leads genereren, informeren van hun doelgroep, etc. U kunt zich dus gaan onderscheiden, wanneer u zich meer verdiept in wat de problemen en issues zijn van uw klanten. Stel dat dit leads zou zijn. Dan is uw onderscheidend vermogen:
  • Ik richt uw blogpagina zo in dat u veel leads gaat binnenhalen;
  • Ik schrijf de blog zo dat deze snel in Google wordt gevonden;
  • Ik weet exact via welke kanalen u deze blogpost moet delen om veel leads te ontvangen.

Kortom: U kent alle ins en outs die nodig zijn om van dit blog een succes te maken. Of u gaat er alles over leren. Ik ben ervan overtuigd dat als u zo diep gaat, u zich hier veel verder mee kan onderscheiden dan de meeste schrijvers.

Eigenschap 3: Zorgen voor de juiste support
U moet de juiste hulp, tools en kennis hebben om zich te onderscheiden in het Social Selling proces. Een proces dat een routine is, om leads en sales binnen te halen. Deze ingrediënten zorgen voor de ultieme verandering in het salesproces van GEEN STRUCTUUR naar STRUCTURELE OMZET:
  • Hulp: Slimme organisaties kiezen voor expertise. Wie experts inschakelt voor een specifiek probleem tackelt direct op een professionele wijze zonder zelf alles uit te gaan zoeken met een minder resultaat.
  • Tools: Er zijn zoveel tools beschikbaar om het leven makkelijke te maken. Ook voor leadgeneratie op LinkedIn. Dus als u de juiste experts inschakelt zal dit uw leven makkelijker maken en wint u heel veel tijd.
  • Kennis: Kennis is een breed woord, maar beschrijf voor uzelf eens het echte probleem en ga dan op zoek naar experts die hierover schrijven. u bent dan op de juiste weg.


Eigenschap 4: Passie hebben voor het product
Een verhaal kan op vele verschillende manieren gebracht worden, maar alleen u kan uw verhaal brengen zoals niemand anders doet, mits u extreem gepassioneerd bent over uw product of dienst. U wilt uw oplossing delen met de wereld. Als u mensen oprecht inspireert en helpt zult u succesvol zijn.

Salesmensen geloven dat de "salespersoon" er over 5 jaar totaal anders uitziet.


Eigenschap 5: Nieuwe technologieën omarmen
Ga dit bij uzelf eens na: zijn Facebook en LinkedIn het afgelopen jaar wezenlijk veranderd? Denkt u van niet? Think again! Veel ondernemers, marketeers en managers worden in slaap gesust door het grote aanbod. Besef u terdege dat vele van hen nog niet de successen hebben ontdekt, die zich wel iedere dag manifesteren. Als ik u 10 jaar geleden had gevraagd of u liever een telefoonboek of LinkedIn wilde hebben, dan had u het wel geweten.
Probeer open te staan voor extreme mogelijkheden die de sociale media voor ons in petto hebben. Kijk niet naar anderen maar laat u inspireren door professionals die hier dagelijks mee bezig zijn.

Eigenschap 6: Een autoriteit zijn
Content dient niet gemaakt te worden om hoog te eindigen in Google. Het dient ervoor te zorgen dat u waarde biedt, vertrouwen wekt en een autoriteit wordt in uw markt. Wanneer u specifieke problemen en behoeftes oplost voor uw ideale klant, dan kunt u deze informatie gericht delen. U zult anderen die zich hierdoor aangesproken voelen inspireren tot meer van uw waanzinnige content.



89% van bedrijven heeft geen zicht op wat de grootste behoeftes zijn van hun ideale klant.


Eigenschap 7: Altijd blijven verbinden
Ik ontvang momenteel zo'n 10 uitnodigingen (LinkedIn) van nieuwe personen per dag. Waarom is dat? Als u waarde toevoegt, willen mensen u volgen. Social Selling gaat niet over het pitchen van content en vervolgens koud gaan bellen. Uw mindset zal moeten veranderen naar de hulpvraag oplossen, inspireren en vertrouwen opbouwen. Hierna kunt u in contact treden om relevante gesprekken te voeren die tot sales leiden.

Helping is the new selling.


Eigenschap 8: Aan relaties bouwen
Social Selling gaat over het bieden van relevante toevoegde waarde die klanten verder helpt in hun behoefte. Alles is al geschreven en te vinden op het internet. Dáár heeft uw klant u niet bij nodig; maar bij de interpretatie van de verschillen wel, en ook voor de inspiratie die tot nieuwe ideeën kan leiden over hoe men de gestelde doelen kan behalen. Dit is waar u aan bod komt. Hier kunt u het verschil maken. Wanneer u met de klant meedenkt, zal deze zich vertrouwd voelen wanneer u hem op het juiste moment benadert. Lees hier meer over hoe u uw salespipeline kunt vullen.

84% van B2B beslissers begint hun kopersreis met een warme aanbeveling.


Eigenschap 9: Uzelf willen bewijzen

Salesmensen inspireren kopers om in hun koopproces de juiste beslissing te maken. Het is uw taak om de "bron" te worden voor uw potentiële klanten, zodat ze met u praten in plaats van met ieder ander.

Extreem goede salesmensen helpen kopers de juiste beslissingen te nemen.


Eigenschap 10: De meeste toegevoegde waarde leveren
Begrijp eerst de exacte pijnpunten van uw klant. Begrijp ook wat hen triggert. Goede verkopers voelen dit haarfijn aan. Help uw potentiële kopers door hen vragen te stellen en zo een "dieper begrip" te krijgen. Help hen met de informatie die zij nodig hebben. Uiteindelijk zal het u de omzet geven die u wenst.

Conclusie
De manier van verkopen is drastisch aan het veranderen. De vraag is niet of u zich moet aanpassen aan het nieuwe tijdperk, maar hoe u dit kunt doen, specifiek voor uw potentiele klant. Wilt u meer inspiratie en tips voor uw branche download dan hier uw Social Selling Roadmap.
Dit is een goede start om een nieuwe weg in te slaan voor de nabije toekomst.

Massimo Gagliotti

Massimo  Gagliotti
Massimo Gagliotti is Social Selling expert. Eigenaar van EenSuccesvolBedrijf.nl. Hij helpt marketingmanagers, professionals en brandmanagers om via social selling Roadmap de nieuwe manier van verkopen te ontdekken. Hij heeft tevens een nieuw programma “de 100 dagen sprint” gemaakt die ervoor zorgt dat je via de “Roadmap” een continue stroom van klanten krijgt.
Alle artikelen van deze auteur
De auteur wil graag weten
hoe u dit artikel waardeert:









10
 
Waardering   8,3
(15 stemmen)
Reacties

Jeroen

Hier staan ook nog wat tips: https://soldit.nl/social-selling/5-dingen-die-je-moet-weten-over-social-selling/

Reageren

Let op
Uw naam en eventueel uw website worden getoond boven uw reactie.
Vul uw emailadres in als u op de hoogte gehouden wilt worden over reacties op dit artikel.

Uw naam
Uw emailadres  optioneel
Uw website optioneel