op datum
27/10 Het ABC van bellen in deze tijd: Aanhouden Bellen Corona (Marianne van de Water) -
25/10 Afsluiten tíjdens een verkoopgesprek (Rene Knecht) -
22/10 De klant bepaalt wat ie betaalt?! (Jan-Willem Seip) -
20/10 Moeilijk bereikbare prospects benaderen (Harro Willemsen) -
19/10 Het waarom en het unieke van de SalesMBAin1Day (Willem Verbeke) -
16/10 Is TIJD uw grootste concurrent? (Natasja Hoogenboom) -
15/10 Wat kan Verkopersonline.nl voor jou als Sales Trainer betekenen? (Hans-Wouter van Dam) -
13/10 Het nieuwe normaal of het nieuwe verkopen?! (Herman Meijer) -
12/10 De beste zelfcoachingsvraag (Harro Willemsen) -
8/10 Blinde vlekken als competitief voordeel (Rene Knecht) -
7/10 Enthousiasme, geloof en uitstraling (Herman Meijer) -
6/10 Uw offerte is net als een liefdesbrief (Natasja Hoogenboom) -
5/10 Ik heb je hulp nodig (André Hagelen) -
1/10 Praktische tips voor omgaan met irritante betweters (Michel Hoetmer) -
30/9 De Kunst van Begrip Tonen (Jos Burgers) -
29/9 Waarom een goed belscript zo belangrijk is (Marianne van de Water) -
28/9 Nieuwe business via nieuwe kanalen (Jorg Hartog) -
24/9 Tien ideeën om de beste kennis op te doen (Harro Willemsen) -
22/9 Win verloren klant terug in 5 stappen (Jan-Willem Seip) -
22/9 De do’s en don’ts van complimenten maken (Jos Burgers) -
20/9 Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend? (Natasja Hoogenboom) -
17/9 In 6 stappen meer reactie op je mail (Jorg Hartog) -
15/9 Hoe draagt LinkedIn bij aan de winnende aanbesteding? (Natasja Hoogenboom) -
10/9 Het benaderen van CEO’s via Linkedin (Rene Knecht) -
10/9 Zeven principes voor betere korte berichten (Harro Willemsen) -
9/9 Online samenwerken aan offertes: 3 praktische tips (Natasja Hoogenboom) -
8/9 Sales tijdens Corona: Focus op 1 centrale vraag (André Hagelen) -
7/9 Demotiverende valkuilen voor salesmanagers (Jan-Willem Seip) -
5/9 De eerste seconde bij acquisitie is bepalend (Victor Bonke) -
3/9 Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is (Marianne van de Water) -
27/8 Wacht even… - wat u kunt doen met wachttijd (Jan-Willem Seip) -
25/8 Als een vis in het water (Harro Willemsen) -
9/7 Taboe onderwerpen in de verkoop (Harro Willemsen) -
6/7 Versterk de impact van wat u geeft (Jos Burgers) -
25/6 Van een online prospect een klant maken (Rene Knecht) -
16/6 Een compliment is nog geen waardering (Jos Burgers) -
15/6 Thuiswerken? Tips van een admiraal (André Hagelen) -
2/6 Zonder pijn kun je niks verkopen (Harro Willemsen) -
1/6 Hoeveel tijd besteedt u aan acquisitie-voorbereiding? (Victor Bonke) -
28/5 Van spitsen naar specialisten (Jorg Hartog) -
21/5 De klant een nieuw verhaal laten schrijven (Rene Knecht) -
17/5 Stel jezelf deze 3 vragen om meer deals te scoren (André Hagelen) -
16/5 Spontaan acquisitiegesprek of ‘scripted’? (Victor Bonke) -
7/5 Vaker op je tong bijten om een betere verkoper te worden (Jos Burgers) -
5/5 De 10 mythes over verkooptrainingen (Harro Willemsen) -
29/4 Hoe houdt u de regie over het verkoopgesprek in handen (Toine Simons) -
23/4 Omzet met videoconferencing (Rene Knecht) -
21/4 Belangrijkste tool op weg naar de top (André Hagelen) -
14/4 Steek tijd in de unieke koopmotieven (UKM) (Herman Meijer) -
14/4 Verkopen met een “glazen bol” (Rene Knecht) -
8/4 Klagen dat iedereen klaagt (Jos Burgers) -
7/4 Sales in tijden van crisis (Harro Willemsen) -
30/3 Attitude of gratitude (Jos Burgers) -
26/3 Beslist uw klant optiegericht of met een procedure? (Rene Knecht) -
19/3 Zo zet u de klant in de JA-modus (Natasja Hoogenboom) -
17/3 De vele wegen naar nieuwe orders (Herman Meijer) -
12/3 Discussies met klanten wint u zelden (Jos Burgers) -
9/3 Hoe sluit u een topdeal? (Herman Meijer) -
3/3 Een order binnen halen bij Pietje Precies (Jan-Willem Seip) -
3/3 'Yves Gijrath verliest Badr Hari' (Richard van Houten) -
27/2 De deal creëren of najagen?! (Rene Knecht) -
25/2 Je introductie is goud waard (André Hagelen) -
20/2 Een betrouwbare salesforecast? Vermijd deze drie valkuilen (Marcel Hoefman) -
19/2 ‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’ (Toine Simons) -
14/2 Hoe denkt een winnaar? (Jan-Willem Seip) -
11/2 6 grote denkfouten en hun tegengif (Harro Willemsen) -
5/2 Pak tegenwerpingen met kop en staart aan! (André Hagelen) -
4/2 Van een welwillende klant naar een klant die wat wil (Herman Meijer) -
3/2 Tien ideeën voor succesvolle salesmeetings (Marcel Hoefman) -
30/1 Anchoring - de juiste stemming creëren bij uw prospect (Rene Knecht) -
29/1 Oprechte interesse tonen; moeite loont (Jos Burgers) -
28/1 6 Best Practices voor op de beurs (André Hagelen) -
23/1 De kunst van goede vragen stellen (Michel Hoetmer) -
22/1 Hebt u dat killerinstinct? (Rene Knecht) -
21/1 High end klanten – 5 strategieën (Richard van Houten) -
20/1 Verkopers die niet vragen worden overgeslagen! (Michel Hoetmer) -
16/1 De dagstart – ideaal voor de retail (Jan-Willem Seip) -
op trefwoord
Acquisitie Acquisitie
De status quo openbreken bij de klant (Rene Knecht) 10,0
Blinde vlekken als competitief voordeel (Rene Knecht) 9,9
Zit uw klant in transformatie? (Rene Knecht) 9,8
meer...
Afsluittechnieken Afsluittechnieken
Help de klant aankopen in 2 stappen (Rene Knecht) 9,5
Waar in de pipeline gaan leads verloren? (Rene Knecht) 8,9
De hot button close (Richard van Houten) 8,9
meer...
Blunders in de verkoop Blunders in de verkoop
Taboe onderwerpen in de verkoop (Harro Willemsen) 9,3
Komt een verkoper bij de klant (Herman Meijer) 8,7
De kracht van de ontwapenende blunder (Richard van Houten) 8,2
meer...
Offertes Offertes
Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes? (Natasja Hoogenboom) 9,3
Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend? (Natasja Hoogenboom) 9,0
Hoe wordt uw inschrijving wel concreet en duidelijk? (Natasja Hoogenboom) 9,0
meer...
Onderhandelen Onderhandelen
You’re my friend (Jos Burgers) 9,4
Echte of onechte prijsdruk? (Jos Burgers) 8,8
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten (Michel Hoetmer) 8,6
meer...
Sales Management Sales Management
Geloof of kennis: wat brengt u verder? (Peter Stinckens) 9,5
Closing-skills coachen, hoe doe je dat? (Rene Knecht) 9,5
Waarom is "teamwork" onmisbaar in de verkoop? (Herman Meijer) 9,3
meer...
Tegenwerpingen Tegenwerpingen
Verkopen aan autoritaire klanten (Rene Knecht) 9,1
Omgaan met bezwaren is niet verkopen (Rene Knecht) 9,0
Een klant heeft nooit tegenwerpingen! (waar/nietwaar?)* (Harrie van Heck) 7,9
meer...
Topverkopers Topverkopers
Hoe word je een topverkoper? (Harro Willemsen) 9,4
Mindful verkopen (Harro Willemsen) 9,0
In sales geldt alleen goud... (Marcel Hoefman) 8,9
meer...
Verkoopgesprek Verkoopgesprek
Welke beslissingen leiden tot de aankoopbeslissing? (Rene Knecht) 9,6
Afsluiten tíjdens een verkoopgesprek (Rene Knecht) 9,0
Verkopen met een leeg hoofd (Richard van Houten) 9,0
meer...
Verkoopplan Verkoopplan
Een vliegende start in het nieuwe jaar (Marcel Hoefman) 8,9
Het professionele verkoopplan (Richard van Houten) 8,0
Plan B: uw alternatieve verkoopplan (Harro Willemsen) 7,5
meer...
op auteur
Willem  Verbeke

Willem Verbeke

Willem Verbeke is Emeritus Professor aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Hij stude.. meer..

meer...
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is men.. meer..

Een order binnen halen bij Pietje Precies
9,2
De klant bepaalt wat ie betaalt?!
8,8
Euforisch verkopen is meer verkopen
8,8
Durf een klant af te wijzen
8,7
Demotiverende valkuilen voor salesmanagers
8,7
Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt
8,6
8 tips voor de Retail nu klanten “alles” al weten
8,6
meer...
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te .. meer..

De status quo openbreken bij de klant
10,0
Blinde vlekken als competitief voordeel
9,9
Zit uw klant in transformatie?
9,8
Geef niet te snel toe, laat de klant ook iets geven
9,8
Uw invloed vergroten? Organiseer eens een seminar
9,7
Bent u als verkoper inwisselbaar?
9,7
De achterban: hoe kan u de DMU beïnvloeden?
9,6
meer...
Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te word.. meer..

Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes?
9,3
Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend?
9,0
Hoe wordt uw inschrijving wel concreet en duidelijk?
9,0
Uw offerte is net als een liefdesbrief
8,8
Meer opdrachten scoren uit offertes
8,6
Help uw klant over de streep
8,6
Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen.
8,6
meer...
Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgeven.. meer..

Geen slapende honden wakker maken
9,3
De grote vriend van succes
9,3
Waarom begrijpt de klant me niet?
9,0
Spelenderwijs verkopen; anders dan anderen
8,9
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten
8,6
Praktische tips voor omgaan met irritante betweters
8,6
Succesfactoren van topverkopers
8,6
meer...
Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is s.. meer..

Case stories: de beste manier om een klant te overtuigen
9,8
Praat u met een blocker of een mobilizer?
9,7
De 4x4 vragenmatrix
9,6
Stuurloos zonder salesfilosofie
9,6
De perfecte LinkedIn update voor Sales Professionals
9,6
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten
9,5
Tien antwoorden over koude acquisitie en de AVG
9,5
meer...
Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert .. meer..

Focus op de 2e verkoop
9,5
Wilt u verkopen met meer energie?
9,5
Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt…
9,5
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten
9,5
Verkooptargets en tijdsinvestering
9,4
Red de vlag van Zutphen
9,3
Een goede verkoper let op zijn woorden
9,1
meer...
Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedere.. meer..

Waarom een goed belscript zo belangrijk is
8,4
Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is
8,0
Het ABC van bellen in deze tijd: Aanhouden Bellen Corona
6,3
meer...
Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beersch.. meer..

‘Agile’ verkopen
9,3
Houd uw baby in uw tas
8,8
Verbeter uw verkoopgesprek met Socrates
8,8
Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers Dilemma
8,8
Verkopen in de toekomst: ‘Co-kwalificeren’
8,6
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’
8,6
Niet verkopen, maar waarde aantonen
8,5
meer...
Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afsp.. meer..

In 6 stappen meer reactie op je mail
8,7
Van spitsen naar specialisten
8,6
Nieuwe business via nieuwe kanalen
7,8
meer...
Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eige.. meer..

You’re my friend
9,4
‘Dat doen wij al jaren zo!’
9,4
'Garantie geven heeft weinig zin'
9,2
Discussies met klanten wint u zelden
9,2
Hulp bieden
9,1
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs
9,1
Een prijsdrukverlagend middel
8,9
meer...
André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales.. meer..

Ook razendsnel inspelen op klantvoorwaarden?
9,2
Ook als het goed gaat kan het beter
9,2
Ik heb je hulp nodig
9,0
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes
8,7
Uw klanten: winstgevend of kostenpost?
8,6
Stel jezelf deze 3 vragen om meer deals te scoren
8,5
Thuiswerken? Tips van een admiraal
8,5
meer...