op datum
21/1 Sales Navigator bij acquisitie (Harro Willemsen) -
20/1 Klagen dat iedereen klaagt (Jos Burgers) -
19/1 Wolven worden niet aan lijntjes gehouden (Jorg Hartog) -
15/1 Een echte sales professional kan zich niet meer verbeteren (Richard van Houten) -
14/1 Overwinnaars zijn… verliezers die nooit opgeven (Herman Meijer) -
13/1 Hoe haal je 67% conversie in verkoopgesprekken? (André Hagelen) -
12/1 ‘Belazeren is hier erg eenvoudig’ (Jos Burgers) -
10/1 Zonder pijn kun je niks verkopen (Harro Willemsen) -
7/1 Creatief verkopen in 3 stappen (Rene Knecht) -
5/1 Passie: belangrijk strategisch instrument voor 2021 (André Hagelen) -
3/1 Durf een klant af te wijzen (Jan-Willem Seip) -
24/12 ‘Hoor ik u nu ‘je’ zeggen tegen mij???!!’ (Victor Bonke) -
22/12 Van spitsen naar specialisten (Jorg Hartog) -
21/12 Thuiswerken? Tips van een admiraal (André Hagelen) -
17/12 Verkoop met woorden (Jan-Willem Seip) -
15/12 Acquisitie met Zoom of MS Teams - hoe doe je dat? (Harro Willemsen) -
14/12 Een deuk in je zelfvertrouwen? Zo kom je er bovenop! (Marcel Hoefman) -
10/12 3 FBI technieken om een gesprekspartner voor je te winnen (Jorg Hartog) -
8/12 Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak (Marianne van de Water) -
7/12 Omzet met videoconferencing (Rene Knecht) -
3/12 Hoe weet je of een klant je vertrouwt? (Rene Knecht) -
2/12 'De korting is uitverkocht' (Herman Meijer) -
1/12 Wat FD Gazellen-winnaars goed doen in sales (André Hagelen) -
30/11 Weet waarom klanten van u kopen (David Bloch) -
26/11 New Business en de veranderende wereld om ons heen (Jorg Hartog) -
25/11 Verkoop mij deze pen maar eens! (Richard van Houten) -
24/11 Hoe gaat u om met ‘nadenkende klanten’? (Michel Hoetmer) -
22/11 Hoe zit of staat u als u belt? (Victor Bonke) -
19/11 Geeft u ook wel eens wat weg? (Jan-Willem Seip) -
18/11 De 3 gewoontes in sales die mij succesvol maakten (André Hagelen) -
17/11 De perfecte LinkedIn update voor Sales Professionals (Harro Willemsen) -
16/11 Wat u nog niet wist over luisteren (Jos Burgers) -
12/11 De kracht van deadlines (André Hagelen) -
10/11 Geld en Gedrag (Richard van Houten) -
9/11 Attitude of gratitude (Jos Burgers) -
5/11 Hoe word je als beginnend verkoper Trusted Advisor? (Rene Knecht) -
4/11 Van een welwillende klant naar een klant die wat wil (Herman Meijer) -
3/11 Wat doe jij om jezelf in deze Coronatijd te motiveren? (Hans-Wouter van Dam) -
2/11 Hoe wordt u een onnatuurlijk goede verkoper? (Jan-Willem Seip) -
29/10 Een andere kijk op sales: zo kan het ook! (Natasja Hoogenboom) -
28/10 Je introductie is goud waard (André Hagelen) -
27/10 Het ABC van bellen in deze tijd: Aanhouden Bellen Corona (Marianne van de Water) -
25/10 Afsluiten tíjdens een verkoopgesprek (Rene Knecht) -
22/10 De klant bepaalt wat ie betaalt?! (Jan-Willem Seip) -
20/10 Moeilijk bereikbare prospects benaderen (Harro Willemsen) -
19/10 Het waarom en het unieke van de SalesMBAin1Day (Willem Verbeke) -
16/10 Is TIJD uw grootste concurrent? (Natasja Hoogenboom) -
15/10 Wat kan Verkopersonline.nl voor jou als Sales Trainer betekenen? (Hans-Wouter van Dam) -
13/10 Het nieuwe normaal of het nieuwe verkopen?! (Herman Meijer) -
12/10 De beste zelfcoachingsvraag (Harro Willemsen) -
8/10 Blinde vlekken als competitief voordeel (Rene Knecht) -
7/10 Enthousiasme, geloof en uitstraling (Herman Meijer) -
6/10 Uw offerte is net als een liefdesbrief (Natasja Hoogenboom) -
5/10 Ik heb je hulp nodig (André Hagelen) -
1/10 Praktische tips voor omgaan met irritante betweters (Michel Hoetmer) -
30/9 De Kunst van Begrip Tonen (Jos Burgers) -
29/9 Waarom een goed belscript zo belangrijk is (Marianne van de Water) -
28/9 Nieuwe business via nieuwe kanalen (Jorg Hartog) -
24/9 Tien ideeën om de beste kennis op te doen (Harro Willemsen) -
22/9 Win verloren klant terug in 5 stappen (Jan-Willem Seip) -
22/9 De do’s en don’ts van complimenten maken (Jos Burgers) -
20/9 Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend? (Natasja Hoogenboom) -
17/9 In 6 stappen meer reactie op je mail (Jorg Hartog) -
15/9 Hoe draagt LinkedIn bij aan de winnende aanbesteding? (Natasja Hoogenboom) -
10/9 Het benaderen van CEO’s via Linkedin (Rene Knecht) -
10/9 Zeven principes voor betere korte berichten (Harro Willemsen) -
9/9 Online samenwerken aan offertes: 3 praktische tips (Natasja Hoogenboom) -
7/9 Demotiverende valkuilen voor salesmanagers (Jan-Willem Seip) -
5/9 De eerste seconde bij acquisitie is bepalend (Victor Bonke) -
3/9 Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is (Marianne van de Water) -
27/8 Wacht even… - wat u kunt doen met wachttijd (Jan-Willem Seip) -
25/8 Als een vis in het water (Harro Willemsen) -
9/7 Taboe onderwerpen in de verkoop (Harro Willemsen) -
6/7 Versterk de impact van wat u geeft (Jos Burgers) -
25/6 Van een online prospect een klant maken (Rene Knecht) -
16/6 Een compliment is nog geen waardering (Jos Burgers) -
1/6 Hoeveel tijd besteedt u aan acquisitie-voorbereiding? (Victor Bonke) -
op trefwoord
Acquisitie Acquisitie
De status quo openbreken bij de klant (Rene Knecht) 10,0
Blinde vlekken als competitief voordeel (Rene Knecht) 9,9
Zit uw klant in transformatie? (Rene Knecht) 9,8
meer...
Afsluittechnieken Afsluittechnieken
Help de klant aankopen in 2 stappen (Rene Knecht) 9,5
Geld en Gedrag (Richard van Houten) 9,4
Waar in de pipeline gaan leads verloren? (Rene Knecht) 8,9
meer...
Blunders in de verkoop Blunders in de verkoop
Taboe onderwerpen in de verkoop (Harro Willemsen) 9,3
Komt een verkoper bij de klant (Herman Meijer) 8,7
De kracht van de ontwapenende blunder (Richard van Houten) 8,2
meer...
Offertes Offertes
Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes? (Natasja Hoogenboom) 9,3
Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend? (Natasja Hoogenboom) 9,0
Hoe wordt uw inschrijving wel concreet en duidelijk? (Natasja Hoogenboom) 9,0
meer...
Onderhandelen Onderhandelen
You’re my friend (Jos Burgers) 9,4
Echte of onechte prijsdruk? (Jos Burgers) 8,8
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten (Michel Hoetmer) 8,6
meer...
Sales Management Sales Management
Geloof of kennis: wat brengt u verder? (Peter Stinckens) 9,5
Closing-skills coachen, hoe doe je dat? (Rene Knecht) 9,5
Waarom is "teamwork" onmisbaar in de verkoop? (Herman Meijer) 9,3
meer...
Tegenwerpingen Tegenwerpingen
Verkopen aan autoritaire klanten (Rene Knecht) 9,1
Omgaan met bezwaren is niet verkopen (Rene Knecht) 9,0
Een klant heeft nooit tegenwerpingen! (waar/nietwaar?)* (Harrie van Heck) 7,9
meer...
Topverkopers Topverkopers
Hoe word je een topverkoper? (Harro Willemsen) 9,4
Mindful verkopen (Harro Willemsen) 9,0
In sales geldt alleen goud... (Marcel Hoefman) 8,9
meer...
Verkoopgesprek Verkoopgesprek
Welke beslissingen leiden tot de aankoopbeslissing? (Rene Knecht) 9,7
3 FBI technieken om een gesprekspartner voor je te winnen (Jorg Hartog) 9,1
Verkopen met een leeg hoofd (Richard van Houten) 9,0
meer...
Verkoopplan Verkoopplan
Een vliegende start in het nieuwe jaar (Marcel Hoefman) 8,9
Het professionele verkoopplan (Richard van Houten) 8,0
Plan B: uw alternatieve verkoopplan (Harro Willemsen) 7,5
meer...
Zakelijke wereld
Een paar tips voor een goede kilometerregistratie
Tuintrends voor de komende winter
Op zoek naar gordijnen?
Zo komen jouw industriële meubels nog beter tot hun recht!
Crowdfunding is alternatief voor of een aanvulling op een bancaire lening
Voor elke gelegenheid bloemen
Hier bestel je de mooiste bloemen
meer...
op auteur
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is men.. meer..

Een order binnen halen bij Pietje Precies
9,2
Verkoop met woorden
9,0
Geeft u ook wel eens wat weg?
8,8
De klant bepaalt wat ie betaalt?!
8,8
Euforisch verkopen is meer verkopen
8,8
Demotiverende valkuilen voor salesmanagers
8,7
Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt
8,6
meer...
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te .. meer..

De status quo openbreken bij de klant
10,0
Blinde vlekken als competitief voordeel
9,9
Zit uw klant in transformatie?
9,8
Geef niet te snel toe, laat de klant ook iets geven
9,8
Uw invloed vergroten? Organiseer eens een seminar
9,7
Bent u als verkoper inwisselbaar?
9,7
Welke beslissingen leiden tot de aankoopbeslissing?
9,7
meer...
Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te word.. meer..

Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes?
9,3
Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend?
9,0
Hoe wordt uw inschrijving wel concreet en duidelijk?
9,0
Experts overtuigen met dominante prestatie-informatie
8,9
Uw offerte is net als een liefdesbrief
8,8
Zo zet u de klant in de JA-modus
8,8
Meer opdrachten scoren uit offertes
8,6
meer...
Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgeven.. meer..

Geen slapende honden wakker maken
9,3
De grote vriend van succes
9,3
Waarom begrijpt de klant me niet?
9,0
Spelenderwijs verkopen; anders dan anderen
8,9
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten
8,6
Praktische tips voor omgaan met irritante betweters
8,6
Succesfactoren van topverkopers
8,6
meer...
Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is s.. meer..

Praat u met een blocker of een mobilizer?
9,7
Case stories: de beste manier om een klant te overtuigen
9,7
De 4x4 vragenmatrix
9,6
Stuurloos zonder salesfilosofie
9,6
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten
9,5
Tien antwoorden over koude acquisitie en de AVG
9,5
Hoe bouw je een hitlist met scorende adressen?
9,4
meer...
Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert .. meer..

Regel 1 van succes: win vertrouwen
9,8
Focus op de 2e verkoop
9,5
Wilt u verkopen met meer energie?
9,5
Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt…
9,5
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten
9,5
Geld en Gedrag
9,4
Verkooptargets en tijdsinvestering
9,4
meer...
Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedere.. meer..

Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak
9,2
Waarom een goed belscript zo belangrijk is
8,4
Waarom koude acquisitie wel van deze tijd is
8,0
Het ABC van bellen in deze tijd: Aanhouden Bellen Corona
7,5
meer...
Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beersch.. meer..

‘Agile’ verkopen
9,3
Houd uw baby in uw tas
8,8
Verbeter uw verkoopgesprek met Socrates
8,8
Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers Dilemma
8,8
Verkopen in de toekomst: ‘Co-kwalificeren’
8,6
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’
8,6
Niet verkopen, maar waarde aantonen
8,5
meer...
Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afsp.. meer..

Wolven worden niet aan lijntjes gehouden
9,1
3 FBI technieken om een gesprekspartner voor je te winnen
9,1
In 6 stappen meer reactie op je mail
8,7
New Business en de veranderende wereld om ons heen
8,5
Van spitsen naar specialisten
8,3
Nieuwe business via nieuwe kanalen
7,8
meer...
Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eige.. meer..

You’re my friend
9,4
‘Dat doen wij al jaren zo!’
9,4
'Garantie geven heeft weinig zin'
9,2
Discussies met klanten wint u zelden
9,2
Hulp bieden
9,1
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs
9,1
Een prijsdrukverlagend middel
8,9
meer...
André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales.. meer..

Wat FD Gazellen-winnaars goed doen in sales
9,4
Ook razendsnel inspelen op klantvoorwaarden?
9,2
Ook als het goed gaat kan het beter
9,2
Ik heb je hulp nodig
9,0
Passie: belangrijk strategisch instrument voor 2021
8,8
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes
8,7
Uw klanten: winstgevend of kostenpost?
8,6
meer...