Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 24.390

Alle artikelen van André Hagelen

André  Hagelen

Andre Hagelen is DGA van Search & Results te Utrecht, specialist in leadgeneratie en klantbeheer. Hij is de bedenker van een effectieve methode om omzetgroei te realiseren: �De 7 basisprincipes voor Omzetgroei�. Andr� inspireert regelmatig mensen en bedrijven op congressen en seminars. En met succes; hij werd ooit uitgeroepen tot �beste spreker van het MKB�.

Bezwaren en tegenwerpingen Acquisitie - 7,0 (22 stemmen) “Nee dank u, we zijn tevreden met de huidige leverancier...” Vast herkenbaar, maar niet het einde. In vier stappen kunt u verder met uw gesprek.
Lees verder..
Houd die achterban in de peiling! Bezwaren - 7,7 (3 stemmen) U heeft een fantastisch gesprek gehad, maar wanneer u weer contact opneemt is het klimaat opeens veranderd. Ze willen niet meer … Wat is er gebeurd?
Lees verder..
Een ‘mind-blowing’ pitch in 30 seconden Elevator Pitch - 8,7 (68 stemmen) - 6 reacties Kort uitleggen wat u doet? Mijn advies: doe het niet! Daag uzelf eens uit om het helemaal anders te doen en pluk daar de vruchten van.
Lees verder..
Maak van ieder bezwaar een kans Bezwaren - 7,9 (14 stemmen) - 5 reacties Alle mogelijk vormen die bezwaren van prospects kunnen aannemen, hebben één ding gemeen: U kunt er anders tegenaan gaan kijken.
Lees verder..
Bezwaren? Zoek ze op in het verkoopgesprek! Bezwaren - 8,4 (16 stemmen) Bezwaren: dagelijkse kost voor de verkoper en toch vaak lastig te verteren. Drie technieken en een andere perspectief voor effectief omgaan met bezwaren.
Lees verder..
Neuro Sales werkt bij Cold Calling, want … Neuro Sales - 8,3 (60 stemmen) - 8 reacties ... hoe u dingen zegt kan belangrijker zijn dan wat u zegt. Leer verbindingswoorden strategisch in te zetten bij cold calling.
Lees verder..
Gebruik deze simpele tip voor meer succes met uw acquisitie Neuro Sales - 8,4 (81 stemmen) - 11 reacties Kunnen dezelfde woorden in een andere volgorde uw succes vergroten? Meer dan u misschien denkt.
Lees verder..
Gouden bergen verkopen? Nee, dank u. Behoeften bepalen - 7,5 (15 stemmen) - 2 reacties Hoe maakt u uw klanten lekker, zonder dat u teveel belooft? Oftewel: hoe komt u tot een ijzersterke propositie?
Lees verder..
Train uw wilskracht Succes - 5,3 (9 stemmen) - 2 reacties Aan sales hangen veel bijzaken waar we liever onze kostbare energie niet aan "verspillen". Maar wat nu als juist die zaken de spil van ons succes vormen?
Lees verder..
Bereidt u zich voor zoals Obama? Voorbereiding - 6,7 (16 stemmen) In de verkoop zouden positieve antwoorden op lastige bezwaren, zoals CEO’s en politici die hebben, goed van pas komen. Maar ja, die voorbereiding kost veel tijd en geld. Of toch niet?
Lees verder..
Klantloyaliteit: een must! Accountplan - 7,6 (34 stemmen) - 4 reacties Bedrijven doen vaak aanbiedingen die niet reëel zijn. Realiseer in drie stappen een krachtig alternatief voor deze prijsconcurrentie.
Lees verder..
Beslis! Kies uw klant Doelgroep - 8,1 (20 stemmen) - 1 reacties Fors groeien als het economisch klimaat even tegenzit? Dat kan, mits u selectief durft te zijn. Breng focus aan in uw klantenbestand; juist nu.
Lees verder..
Worstelen met Twitter, Facebook en LinkedIn Social Media - 8,0 (44 stemmen) - 14 reacties Als eigenaar van een commercieel bedrijf met zo'n 80 fulltime medewerkers worstel ik met de vraag hoe om te gaan met Twitter en Facebook en LinkedIn.
Lees verder..
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes Acquisitie - 9,0 (26 stemmen) - 2 reacties Er zijn drie zaken waar u zich voor de volle 100% aan moet binden, maar dan gaat de deur naar verkoopsucces ook gegarandeerd voor u open.
Lees verder..
Grote accounts? Die moet u bellen! Cold Calling - 8,1 (43 stemmen) - 3 reacties Als het gaat om grotere accounts kunt u niet wachten tot de klant zich meldt. U moet als verkoper aan de bak. Maar hoe?
Lees verder..
Het geheim van de succesvolle verkoper Succes in de Verkoop - 6,7 (16 stemmen) - 3 reacties De wintermaanden vormen de belangrijkste periode voor Sales. Maar hoe komt u die maanden zo succesvol mogelijk door?
Lees verder..
Niks inkrimpen - groeien Omzet - 8,3 (36 stemmen) - 7 reacties Wanneer de economie tegenzit, denkt menigeen alleen maar aan inkrimpen. Jammer, want ook in moeilijke tijden kunt u uw omzet flink opkrikken. Ontdek hoe u dat aanpakt.
Lees verder..
Ook als het goed gaat kan het beter Sales Management - 9,2 (28 stemmen) - 1 reacties Soms zijn processen zo vanzelfsprekend, dat niemand meer ziet dat het beter kan. Die passiviteit staat verkoopsucces in de weg. Hoe houdt u zichzelf en uw verkopers scherp?
Lees verder..
Naar meer winstgevende klanten met het GIK profiel Doelgroep - 7,2 (10 stemmen) - 4 reacties Uit onderzoek blijkt dat voor een gemiddeld bedrijf slechts 15 tot 20% van het klantenbestand bijdraagt aan de winst. Met het GIK profiel kunt u dat veranderen. Hoe pakt u dit aan?
Lees verder..
Laat Steve Jobs u helpen bij koude acquisitie Neuro Sales - 7,8 (16 stemmen) - 4 reacties De iPhone wordt verkocht met behulp van Neuro sales. Ontdek wat dit fenomeen is en hoe u dit met succes bij cold calling kunt inzetten.
Lees verder..
Uw klanten: winstgevend of kostenpost? Focus - 8,6 (36 stemmen) - 4 reacties
Zit er al muziek in uw organisatie? Cold Calling - 7,2 (6 stemmen)
Het antwoord op ‘We hebben geen budget’ Bezwaren - 4,5 (41 stemmen) - 9 reacties
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?