Alle artikelen over Verkoopsucces

Marketing en sales voor softwarebedrijven Marketing Veel softwarebedrijven lopen vast in hun conversies. Hoe kunnen ze zich weer onderscheiden en aantrekkelijk worden? Lees het hier.
Lees verder..
Creëer verleiding in je aanbod Acquisitie - 10,0 (2 stemmen) In een markt vol gelijksoortige diensten kan je opvallen door mysterie toe te voegen aan je aanbod. Lees hier hoe de nieuwsgierigheid van klanten te prikkelen.
Lees verder..
Consultative Selling: welke KPI’s zijn van belang ? Verkoopstrategie - 8,0 (2 stemmen) Recent behaalde omzet lijkt de belangrijkste KPI, maar schijn bedriegt. In complexere verkoop loont het meer om ook naar andere KPI’s te kijken. Lees hier welke.
Lees verder..
Zit nieuwe klanten maken wel in het DNA van het team? Salesmanagement Hoe krijg je de schwung in je salesteam? Is er wel voldoende beweging om nieuwe klanten te maken? Lees over verkopers werven en proactiviteit op gang brengen.
Lees verder..
Omarm ieder bezwaar Bezwaren - 7,8 (11 stemmen) - 1 reacties Bezwaren kunnen verdraaid lastig zijn. Maar, ze bieden ook kansen. Lees hier hoe je uit een bezwaar meer verkoopsucces haalt.
Lees verder..
Snelle besluitvorming in de verkoop Closing - 9,8 (4 stemmen) - 1 reacties Het sluiten van een deal in corporate omgevingen kan lang duren. Laat verkooptechnieken los en gebruik deze tips om succesvol je weg hierin te vinden.
Lees verder..
Samen de B2B groei stimuleren Salesteam - 9,3 (3 stemmen) Nog steeds gangbaar: sales en marketing werken naast elkaar, in plaats van met elkaar. Anno nu belemmert dat de groei in B2B. Lees hier wat je daaraan kan doen.
Lees verder..
De kracht van geven Verkoopsucces - 8,8 (20 stemmen) - 5 reacties Succesvol zijn is pakken wat je pakken kan. U moet in ieder geval niet degene zijn die blijft geven. Toch?! 3 positieve effecten van geven die u naar duurzaam succes leiden.
Lees verder..
Ontmantel diepgewortelde verkoop-belemmeringen Kwaliteiten van de Verkoper - 8,8 (17 stemmen) - 3 reacties Doelen hebben, en middelen om die te bereiken, is belangrijk. Maar de innerlijke overtuiging waar jij mee verkoopt is het belangrijkst. Word authentiek en overtuigend met deze tips.
Lees verder..
Kan jij de krant van morgen lezen? Salesmanagement De succesvolle salesmanager van vandaag is bezig met de continuïteit gebaseerd op nuchtere feiten en cijfers. En jullie? Gebruik dit lijstje vragen om mee verder te komen dan de rest.
Lees verder..
Samen bereik je meer Salesteam In 2024 werd SV Spakenburg kampioen van de Tweede Divisie. Chris de Graaf en ikzelf zijn de coaches van dat team. Wat we in het voetbal leren, passen we ook toe in de salesteams van onze bedrijven; lees het hier.
Lees verder..
Hoe top performers excelleren onder druk Vaardigheden van de verkoper Top-sporters, -zakenmensen, -kunstenaars of -verkopers; het vermogen om onder druk te presteren is een kenmerk dat hen onderscheidt van de massa. Wat kunnen we van ze leren?
Lees verder..
Grote order verloren? Je hebt nog 33% kans op succes! Verkoopsucces - 8,0 (7 stemmen) - 4 reacties Het is al vaker gezegd: afwijzingen bieden kansen! Hoe haal je alsnog die grote order binnen waarop je net bent afgewezen?! Lees het hier.
Lees verder..
Expected Goals - een voetbalperspectief Verkoopstrategie - 9,0 (1 stemmen) - 1 reacties In voetbal en business zit echte winst vaak niet in de score van vandaag, maar in de groei en ontwikkeling van morgen - lees meer.
Lees verder..
Waarom uitzonderlijke ondernemers goede verkopers zijn Vaardigheden van de verkoper - 9,5 (2 stemmen) Salestraining, salespraktijk, salestheorie - soms loont het om buiten je eigen werkveld te kijken. Zo kan je als verkoper veel leren van succesvolle ondernemers. Ontdek hier de top 5 leerpunten.
Lees verder..
De toegenomen rol van verkopers in BtoB Rol van de Verkoper - 8,0 (1 stemmen) Inkopers zijn zo goed op de hoogte dat het lijkt alsof de rol van verkopers kleiner wordt. Niets is minder waar. Lees hier waarom, met tips voor meer verkoopsucces anno nu.
Lees verder..
Ieder telefoontje is winst! Aandacht - 8,2 (11 stemmen) Ook ervaren verkopers kunnen het nog lastig vinden: outbound bellen. Nergens voor nodig. Lees hier hoe je daarin verandering brengt.
Lees verder..
Klanten zijn lui Communicatie - 10,0 (1 stemmen) Klanten willen geen moeite moeten doen om jouw boodschap te begrijpen. Hoe zorg je dat ze gaan zien wat jouw oplossing voor hen betekent?
Lees verder..
Legaal ‘stalken’ Cold calling - 10,0 (2 stemmen) - 1 reacties Compleet nieuwe klanten benaderen blijft een vak apart binnen de verkoop. Doe je voordeel met deze tips en benut alle kansen die voor je klaar liggen.
Lees verder..
Wat FD Gazellen-winnaars goed doen in sales Verkoopsucces - 9,4 (5 stemmen) - 1 reacties Jullie zijn de allerbeste. Maar dragen jullie dat ook uit? In sales werkt bescheidenheid tegen je. Lees hier waarom en hoe dat op te lossen.
Lees verder..
De toekomst van B2B verkoop Verkoopstrategie - 9,3 (21 stemmen) - 3 reacties
Koude acquisitie: training v. whitepaper Koude acquisitie - 1,0 (1 stemmen)
Het kopen en verkopen van Energie en Positivisme Verkoopsucces - 8,8 (8 stemmen) - 2 reacties
Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen. Offertes - 8,6 (75 stemmen) - 6 reacties
Waarom de concurrent de opdracht wel scoort Offertes - 8,0 (23 stemmen) - 4 reacties
Maak met je klant een creatieve sprong Vragen stellen - 10,0 (7 stemmen)
Blijf jij waarde toevoegen? Koopproces - 9,4 (23 stemmen) - 1 reacties
Nummer 1 wordt iemand nooit alleen Relatiebheer - 8,0 (1 stemmen)
Regel 1 van succes: win vertrouwen Verkoopsucces - 9,4 (5 stemmen)
Asynchrone communicatie: wat je kan leren van Tinder Koude acquisitie - 9,4 (9 stemmen) - 3 reacties
Jezelf niet identificeren met je product of oplossing Koude acquisitie - 8,1 (7 stemmen) - 1 reacties
Sales, olympische spelen en succes… Verkoopsucces - 6,0 (1 stemmen)
De doorslaggevende factor bij acquisitie Acquisitie - 8,8 (22 stemmen) - 2 reacties
Telefonisch acquisitie met een (te?) warm gevoel Acquisitie - 4,8 (10 stemmen)
Dit proces laat jouw sales exploderen, juist nu! Verkoopstrategie - 9,5 (16 stemmen)
Wat heeft de Grand Prix Formule 1 van doen met acquisitie? Acquisitie - 7,3 (6 stemmen)
Taboe onderwerpen in de verkoop Klantencontact - 9,1 (20 stemmen) - 2 reacties
Mensenkennis maakt het verschil Klantenpsychologie - 8,8 (19 stemmen)
Sales in tijden van crisis Veranderingen in de Verkoop - 8,7 (30 stemmen) - 3 reacties
Sales tijdens Corona: Focus op 1 centrale vraag Salesstrategie - 7,2 (9 stemmen)
Overwinnaars zijn… verliezers die nooit opgeven Verkoopsucces - 8,6 (5 stemmen) - 2 reacties
Van spitsen naar specialisten Salesteam - 8,5 (26 stemmen) - 1 reacties
Belangrijkste tool op weg naar de top Topverkopers - 5,4 (7 stemmen)
Creëer ‘Positive brain juice’ bij de klant Topverkopers - 7,8 (11 stemmen)
7 tips om vooral NIET nog méér te verkopen Motivatie - 7,7 (54 stemmen) - 10 reacties
De order veilig stellen in de pre-sales fase Acquisitie - 8,3 (15 stemmen)
De kortste tijd om het verkoopvak te leren Verkoopsucces - 7,2 (66 stemmen) - 10 reacties
Succesfactoren van topverkopers Topverkopers - 8,6 (54 stemmen) - 8 reacties
Leer verkopen van een heel goede serveerster Verkoopsucces - 8,3 (39 stemmen) - 6 reacties
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten Verkoopsucces - 9,5 (30 stemmen) - 1 reacties
Hoe word je een topverkoper? Topverkopers - 9,4 (36 stemmen) - 1 reacties
Duik in uw Commerciële DNA Kwaliteiten van de Verkoper - 9,0 (1 stemmen) - 1 reacties
Drie kostbare verkoopzondes Verkoopmissers - 8,0 (21 stemmen)
Gezonde v. ongezonde winst Verkoopsucces - 6,6 (7 stemmen) - 2 reacties
Zo schrijft u de winnende tekst voor een aanbesteding Offertes - 7,7 (7 stemmen) - 2 reacties
De winst van vriendelijkheid Kwaliteiten van de Verkoper - 7,9 (24 stemmen)
Prijsbezwaren tackelen Prijsbezwaren - 7,5 (22 stemmen) - 2 reacties
Is ‘gaan voor eigenbelang’ agressieve verkoop? Verkoopgesprek - 5,9 (7 stemmen)
Nieuwe technologie in Sales: bedreiging of hulpmiddel? Verkoopsucces - 7,4 (8 stemmen) - 2 reacties
Doelen stellen: topverkopers leren van topsporters Doelen stellen - 9,0 (20 stemmen)
Van buiten naar binnen, of van binnen naar buiten? Offertes - 8,0 (1 stemmen)
Bestrijd de vooroordelen over Sales Verkoopsucces - 8,1 (20 stemmen) - 3 reacties
De meerwaarde van een bidmanager Offertes - 8,7 (6 stemmen)
Hoe goed bent u in uw vak? Salestraining - 8,3 (13 stemmen)
Vijf manieren om opdrachten te verliezen (en hoe u dat kunt voorkomen) Verkoopsucces - 8,8 (10 stemmen)
Verkoopbeleving en doelstellingen: lessen uit de retail Verkoopsucces - 6,9 (8 stemmen) - 2 reacties
Wat kunnen we leren van winkelverkoop Verkoopsucces - 8,6 (7 stemmen)
Waardevolle lessen uit de retail Verkoopsucces - 8,6 (15 stemmen) - 1 reacties
Vergroot de geloofwaardigheid van uw offerte Offertes - 6,9 (15 stemmen) - 2 reacties
In sales geldt alleen goud... Kwaliteiten van de Verkoper - 8,9 (14 stemmen)
Meer verkopen door het simpel te houden Verkoopsucces - 7,6 (24 stemmen) - 9 reacties
Hoe bedoel je…economische omstandigheden? Verkoopsucces - 7,2 (10 stemmen) - 8 reacties
Denken, daar gaat het om Afspraken - 7,9 (56 stemmen) - 7 reacties
Over Verkopen Verkoopsucces - 7,6 (32 stemmen) - 2 reacties
Verkopen vanuit persoonlijke kracht Verkoopsucces
Waarom gewone mensen beter verkopen Verkoopsucces - 5,5 (4 stemmen) - 4 reacties
Op weg naar flow in sales 2 Zelfontwikkeling
Op weg naar flow in sales 1 Verkoopsucces
De beste verkoper is een leider! Verkoopsucces - 7,0 (50 stemmen)
Ik ben boos! Luisteren - 7,8 (30 stemmen) - 5 reacties
Soms kom je interessante verkopers tegen Verkoopsucces - 6,5 (20 stemmen)
Succes in de verkoop betekent goed presenteren Presenteren - 7,6 (21 stemmen)
Afsluittechnieken werken Verkoopsucces - 5,9 (18 stemmen) - 1 reacties
U stelt toch geen verkeerde vragen? Vraagtechniek - 6,0 (30 stemmen)
Empower je salesforce Psychologie in de verkoop - 7,4 (12 stemmen) - 2 reacties
Verkoopsucces: geluk of co-creatie? Verkoopsucces - 7,9 (9 stemmen) - 2 reacties
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopleidingen.
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisatiestrategie, .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..