Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 28.150

Alle artikelen van Vladan Soldat

Vladan   Soldat

Vladan Soldat is headhunter gespecialiseerd in de technology sales arbeidsmarkt. Met zijn ervaring binnen zowel het software sales vakgebied als het recruitment vak, helpt hij managers om succesvolle, commerciële teams te bouwen.Kijk op www.nobelrecruitment.com voor meer informatie.

Effectief carrière maken in sales Topverkopers - 8,7 (3 stemmen) De carrières van succesvolle sales professionals laten bepaalde trends zien. Bent u toe aan een volgende stap? Doe dan uw voordeel met deze tips.
Lees verder..
Nieuwe privacywetgeving nekslag voor koude acquisitie? Koude acquistie - 7,4 (22 stemmen) - 2 reacties U zult ongetwijfeld al het een en ander hebben vernomen over de nieuwe privacywetgeving. Wat is precies de impact op uw werk als verkoper?
Lees verder..
Mythbusting: fabels en feiten in sales Wetten in de verkoop - 8,7 (9 stemmen) Commissie belast met 52%? Vrouwen beter in sales dan mannen? Sales gaat over getallen? 3 verhalen die rondwaren in sales, waarvan niemand lijkt te weten of ze mythe of waarheid zijn. Vind de antwoorden nu.
Lees verder..
Nieuwe technologie in Sales: bedreiging of hulpmiddel? Verkoopsucces - 8,3 (7 stemmen) - 2 reacties Vanuit allerlei hoeken en gaten krijgen we tegenwoordig te horen dat technologie de mens voorbijstreeft. Hoe kunnen wij als verkopers onze toekomst verzekeren?
Lees verder..
De sleutel tot kwaliteit: FiTiR Motivatie - 7,4 (9 stemmen) - 2 reacties Een simpel werkprincipe is de sleutel tot kwaliteit: FiTiR – First Time Right. Doe het meteen goed, laat u op dit spoor zetten door Chuck van Eekelen.
Lees verder..
Tunnelen of lummelen Zelfontwikkeling - 7,6 (25 stemmen) - 3 reacties Doe uzelf een plezier en plan tien procent van uw totale tijd in als lummeltijd om uw creativiteit te faciliteren. Doet u ook voortaan aan lummelen in plaats van tunnelen?
Lees verder..
Doet eigenlijk niet iedereen aan sales? 4,7 (3 stemmen) - 4 reacties Wie is de werkelijke salespersoon? De account manager die advertenties verkoopt, de verkoopster in een kledingzaak, de partner van een groot kantoor die de deals sluit of... is eigenlijk iederéén bij sales betrokken?
Lees verder..
Tips om uw commerciële tijd optimaal te benutten Efficiency - 6,1 (11 stemmen) Gaat u als verkoper wel echt efficiënt om met uw tijd? Hieronder een paar nuttige tips. >>>
Lees verder..
Onderscheidend vermogen Toegevoegde waarde - 1 reacties Is het product of de dienst die u verkoopt werkelijk het allerbeste? De klant wil graag duidelijkheid hierover. >>>
Lees verder..
Death by PowerPoint Presenteren - 8,5 (12 stemmen) - 7 reacties Een van de grootste ergernissen van bedrijvend Nederland is het aanhoren en -zien van presentaties die door het virus PowerPoint zijn besmet. Een beschouwing over de do's en don'ts van dit presentatie-hulpmiddel.
Lees verder..
Klant is koning – tot op zekere hoogte Moeilijke klanten - 7,1 (9 stemmen) - 5 reacties Iedere sales persoon zal het een keer mee maken of al meegemaakt hebben. Een klant die zich niet gedraagt. Dit kan uiteenlopen van het niet nakomen van afspraken tot ronduit beledigen.
Lees verder..
How NOT to sell yourself Zelfontwikkeling - 8,0 (44 stemmen) - 6 reacties Wanneer moet je jezelf eigenlijk verkopen? Veel mensen denken dat dat eigenlijk alleen maar hoeft als je solliciteert. Of wanneer je op zoek bent naar de ware ...
Lees verder..
Ken uw reputatie ... en de gevolgen Klantenservice - 7,7 (10 stemmen) Een goede klantenservice is essentieel voor het bedrijfsresultaat. Hoe kunt u de graad van uw klantenservice meten en wat zijn de positieve gevolgen als u verbeteringen aanbrengt?
Lees verder..
Vreemden vervelen: populair tijdverdrijf onder verkopers! Netwerken - 7,5 (8 stemmen) - 3 reacties Ken je de uitspraak: Het maakt niet uit wie je bént maar wie je ként? Vast wel en er zit veel waars in deze wijsheid. Relevanter echter dan wie jíj kent, is hoeveel mensen jou kennen.
Lees verder..
15 (on)Waarheden over klanttevredenheid, klantbehoud en klachten Klanttevredenheid - 8,0 (28 stemmen) - 7 reacties Over klanttevredenheid bestaan nogal wat mythes. Ook over de manier waarop je die tevredenheid kunt meten. Hieronder wordt de zin van de onzin gescheiden en aangevuld met praktische aanwijzingen.
Lees verder..
Zeg eens niks! Cold Calling - 7,0 (2 stemmen) - 5 reacties Na vele telefoontjes heeft u eindelijk een afspraak kunnen maken bij de prospect. U komt voor het eerst bij hem, u meldt zich aan bij de receptie en uw contactpersoon komt u halen.
Lees verder..
Vertel de potentiële klant niks vóórdat u alles van deze klant weet! Acquisitie De klant wil alles van u horen en u alles van de klant. Hoe lost u dit dilemma op?
Lees verder..
Gaat verkopen gemakkelijker als je werkgeluk hebt? Zelfontwikkeling - 5,6 (7 stemmen) Veel verkopers zitten nog niet op de juiste werkplek en doen werk waar ze geen bezieling in vinden. Degene die niet op zijn plek zit, maakt zich vaak schuldig aan onverschilligheid.
Lees verder..
Uw marketingplan als navigatiesysteem bij acquisitie en verkoop Doelen stellen - 6,3 (4 stemmen) - 2 reacties Hoe maakt u als verkoopverantwoordelijke van het marketingplan een slagvaardig en handzaam hulpmiddel om uw omzetdoelstellingen te behalen? Het antwoord is simpel: X - Y / Z = €
Lees verder..
Afsluiten in een gesprek Afsluittechnieken - 8,3 (3 stemmen) - 2 reacties De gespreksafsluiting is bepalend voor de vraag of de order binnen komt of niet. Waar moet u vooral aan denken? >>>
Lees verder..
Verklein de prijs Prijs - 7,0 (1 stemmen) - 7 reacties
De negen P’s in prospect Acquisitie - 1,0 (2 stemmen) - 5 reacties
Checklist Provisie Provisie - 6,0 (45 stemmen) - 7 reacties
De targetformule: eenvoudig en doeltreffend Doelen stellen - 5,9 (17 stemmen)
Klanten laten zich nauwelijks door de prijs leiden (herh 27-3-07) Prijs - 7,5 (62 stemmen) - 4 reacties
Topverkopers zijn topversierders Verkoopgesprek - 7,0 (96 stemmen) - 36 reacties
De eeuwige battle tussen commercie en creatie
Daar gaan we weer…. Klantenservice - 1 reacties
Tips om langs de gatekeeper te komen Poortwachter - 6,4 (25 stemmen) - 5 reacties
Opvolging leads Leads
Administratie…kan ik niet zonder? Rapporteren - 6,9 (8 stemmen) - 1 reacties
Hoe komt die deal nou eindelijk eens binnen? Afsluittechnieken - 7,0 (6 stemmen)
Onderhandelen, maak het leuk voor uzelf Onderhandelen - 3,7 (3 stemmen)
Hoe haal ik nu weer mijn sales target? Salesplan - 8,4 (64 stemmen) - 4 reacties
Meer rendement uit uw beursdeelname Beursverkoop - 6,8 (23 stemmen) - 7 reacties
Hoe verkoop je waarde? Prijs - 7,4 (11 stemmen)
Het schrijven van een accountplan Accountplan - 6,3 (60 stemmen) - 6 reacties
Eerste gesprek? Inventariseer! Eerste indruk - 7,2 (34 stemmen)
Gaat u wel of niet naar die borrel? Netwerken - 7,4 (18 stemmen) - 3 reacties
Zonder passie voor het vak gaat het niet Motivatie - 7,9 (14 stemmen) - 1 reacties
Ik wil geen accountplan schrijven... Accountplan - 7,1 (36 stemmen) - 4 reacties
Winnende onderhandelingstactieken Onderhandelen - 6,4 (20 stemmen)
Cognitieve dissonantie en hoe u ermee moet omgaan Verkoopgesprek - 7,4 (128 stemmen) - 13 reacties
Wanneer komt die deal nou eindelijk eens binnen? Acquisitie - 6,8 (4 stemmen) - 1 reacties
Maak duidelijk dat de klant geen risico’s loopt Koopproces - 7,2 (33 stemmen) - 1 reacties
Onbenutte kansen Doelen stellen - 7,6 (23 stemmen) - 5 reacties
Van offerte tot opdracht Offertes - 6,4 (19 stemmen) - 1 reacties
Zorg voor contrast in je verkoopverhaal 7,6 (19 stemmen) - 1 reacties
De beste verkoper is een leider! Verkoopsucces - 7,0 (50 stemmen)
Hoeveel geld heeft de volgende verkoopmythe jouw bedrijf gekost? 7,8 (26 stemmen)
Ik ben boos! Luisteren - 7,8 (30 stemmen) - 5 reacties
De klant is mens! Acquisitie - 6,8 (20 stemmen)
Aftersales; vaak een gemiste kans After-sales - 6,9 (59 stemmen) - 7 reacties
Telefonische acquisitie kan leuk zijn! Telefoontechniek - 7,3 (115 stemmen) - 10 reacties
Grote orders binnenhalen SPIN - 6,1 (15 stemmen)
Rapporteren…irritant of nuttig? Rapporteren - 7,0 (29 stemmen) - 4 reacties
Vaart u op uw kompas of tegen de stroom in? 7,0 (11 stemmen)
Herken de netwerker Netwerken - 8,1 (49 stemmen)
Hork of Buddha? 8,1 (10 stemmen)
Manage het salesproces, niet het resultaat Salesmanager - 6,6 (14 stemmen) - 1 reacties
Uw persoonlijke communicatieplan! Planning - 6,7 (6 stemmen)
Korte cursus salarisonderhandelen 8,4 (64 stemmen) - 1 reacties
De zin en onzin van telemarketing Telefoontechniek - 7,2 (20 stemmen) - 1 reacties
Salesteam in moeilijke tijden Salesmanager - 5,8 (4 stemmen)
Verkopen doe je met je hart Psychologie in de verkoop - 7,7 (9 stemmen)
In Verwachting Klantencontact
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?