|
|
De 3 meest gehoorde weerstanden ontrafeld
Koude acquisitie - 7,2 (5 stemmen) - 2 reacties
In het land van koude acquisitie is het vooral een kwestie van volhouden. Waar anderen afhaken begint het pas. Lees hier hoe je dat aanpakt.
|
Lees verder..
|
|
|
Nieuw leven in afgeschreven prospects
Koude Acquisitie - 8,3 (3 stemmen)
In de wereld van telefonische acquisitie blijven veel, heel veel kansen liggen. Ontdek hier hoe je van schijnbaar afgeschreven prospects een nieuwe kans maakt.
|
Lees verder..
|
|
|
Turkse koffie
Aandacht - 9,5 (4 stemmen)
Als verkoper kan je een enorm concurrentie voordeel creëren door in te zetten op oprechte interesse in de klant als persoon. Lees hier hoe je dat aanpakt.
|
Lees verder..
|
|
|
Hoe krijg je de aandacht van de CEO?
Communicatie - 8,5 (8 stemmen)
Wel eens het gevoel gehad dat een belangrijke beslisser jou niet serieus nam? Met deze 7 tips krijg je wel een goed contact met de CEO.
|
Lees verder..
|
|
|
IMPACT van de EERSTE indruk!
Eerste indruk - 7,5 (4 stemmen)
Dat de eerste indruk heel belangrijk is, is inmiddels een ‘waarheid als een koe’. Lees verder om in te zien hoe belangrijk die eerste indruk werkelijk is.
|
Lees verder..
|
|
|
Pak tegenwerpingen met kop en staart aan!
Tegenwerpingen - 7,2 (6 stemmen) - 1 reacties
Tegenwerpingen kosten veel orders. Hoe ga je daarmee om? Gebruik deze 3 strategieën om tegenwerpingen onschadelijk te maken en meer te gaan scoren.
|
Lees verder..
|
|
|
Taboe onderwerpen in de verkoop
Klantencontact - 9,1 (20 stemmen) - 2 reacties
In je gesprekken met klanten of in de content die je publiceert zijn er een paar onderwerpen die je het beste kunt vermijden. Lees hier welke dat zijn en waarom.
|
Lees verder..
|
|
|
Telesales en social media, een fantastisch huwelijk
Acquisitie - 8,3 (3 stemmen) - 1 reacties
De mogelijkheden om klantbehoeften te kennen en erop in te spelen zijn in deze rare Coronatijd enorm toegenomen. Leer de mogelijkheden volop te benutten.
|
Lees verder..
|
|
|
Succesvol omgaan met onvriendelijke prospects
Klantencontact - 7,3 (45 stemmen) - 1 reacties
Kent u dat, klantvriendelijkheid als eenrichtingsverkeer? Gebruik deze tips om zo'n situatie alsnog vóór u te laten werken.
|
Lees verder..
|
|
|
Een goed gesprek? Drie vragen die u na elk klantcontact moet stellen
Klantencontact - 8,6 (86 stemmen) - 6 reacties
Optimaliseer het resultaat van uw gesprekken en filter de prospects die toch niet gaan kopen: ontdek het verschil tussen een goed gevoel en een goed gesprek.
|
Lees verder..
|
|
|
De Elevator Pitch
Klantencontact - 7,6 (370 stemmen) - 52 reacties
U krijgt geen tweede kans voor een eerste indruk, daarom is het paraat hebben van diverse Elevator Pitches afgestemd op de doelgroep noodzakelijk. Maak uzelf onsterfelijk in de ogen van uw prospect met deze tips.
|
Lees verder..
|
|
|
Vier ingrediënten voor het ideale klantencontact
Klantencontact - 8,6 (53 stemmen) - 4 reacties
De meesten onder ons hebben begrepen dat het belangrijk is een duidelijk doel voor ogen te hebben bij een klantenbezoek. Wat voor velen minder duidelijk is, is hoe we dit aanpakken. Een 'emotionele strategie' is van groot belang.
|
Lees verder..
|
|
|
De klantgerichtheid bij mijn slager
Klantencontact - 8,7 (44 stemmen) - 4 reacties
Wijst uw klant uw logische argumenten af probeer dan eens wat anders, wees ontwapenend.
|
Lees verder..
|
|
|
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten
Klantencontact - 9,5 (53 stemmen)
U kunt op vele manieren contact opnemen met uw klant, maar als u werkelijk wat wilt bereiken, schrijf dan liever een White paper.
|
Lees verder..
|
|
|
Scoren met e-mail: grijp direct de aandacht van uw prospect!
E-mail - 6,4 (7 stemmen) - 4 reacties
Een volle Inbox is tegenwoordig meer regel dan uitzondering. Het is een continue uitdaging om door te dringen bij uw relaties. Gebruik deze tips om úw bericht eruit te laten springen.
|
Lees verder..
|
|
|
Een goede verkoper let op zijn woorden
Beïnvloeden - 9,1 (17 stemmen) - 3 reacties
In de verkoop is het gesprek uw belangrijkste werktuig, maar hebt u enig idee hoeveel impact uw woorden kunnen hebben? Deze kennis is van onschatbare waarde bij het overtuigen van uw klant.
|
Lees verder..
|
|
|
Koude begroeting: Ach, dat hoort de prospect toch niet
Koude Acquisitie - 8,4 (75 stemmen) - 8 reacties
Wat moet u bij koude acquisitie wel en niet zeggen als ‘begroeting’? Is het relevant wat u daar precies zegt, of denkt u dat de prospect de eerste woorden toch niet hoort?
|
Lees verder..
|
|
|
Koud bellen: vraagt u of de prospect terugbelt?
Koude Acquisitie - 7,7 (77 stemmen) - 16 reacties
Regelmatig krijg ik deze vraag over koud bellen: "Moet ik vragen of de prospect terugbelt als ik hem niet aan de lijn krijg?" Hoe zou u deze vraag beantwoorden? Beter nog: wat zou u doen als prospect?
|
Lees verder..
|
|
|
Verkopen aan assertieve klanten
Klantentypologie - 7,7 (49 stemmen) - 6 reacties
Iedereen kent ze wel: de klant die recht op zijn doel af gaat, tegengas verwacht en aan alle kanten daadkracht uitstraalt. Lastig om mee om te gaan? Gebruik dan deze tips.
|
Lees verder..
|
|
|
Op pad met je baas
Salesmanager - 6,8 (38 stemmen) - 3 reacties
Gaat u wel eens met uw salesmanager op pad? Lees dan hier de tips voor méér verkoop door beter samenspel. >>>
|
Lees verder..
|
U kunt me altijd bellen!
Telefoontechniek - 7,2 (14 stemmen)
|
Klagers weren, of juist niet?
Zelfontwikkeling - 6,4 (9 stemmen) - 1 reacties
|
Standaard elevator pitch? Niet doen!
Elevator Pitch - 8,6 (62 stemmen) - 9 reacties
|
De 6 basisprincipes van krachtig handelen
Zelfontwikkeling - 7,3 (4 stemmen) - 2 reacties
|
Poortwachter: struikelblok of bondgenoot?
Poortwachter - 6,5 (2 stemmen)
|
Van trouwe klanten, de dingen die voorbij gaan
Klantencontact - 5,9 (8 stemmen) - 1 reacties
|
Zorg dat uw klanten positief over u praten
Klantencontact - 6,4 (26 stemmen) - 4 reacties
|
Maak van uw afscheid een krachtig instrument
Klantencontact - 6,1 (40 stemmen) - 12 reacties
|
Wat zijn de drie grootste ergernissen bij een verkooppresentatie?
Presenteren - 8,2 (97 stemmen) - 10 reacties
|
Ontdek het gevoel van de klant
Klantencontact - 8,1 (9 stemmen) - 2 reacties
|
Bent u close of afstandelijk tot de klant?
Klantencontact - 7,2 (10 stemmen) - 2 reacties
|
Het klantenteam, onmisbaar element in effectief klantenbeheer
Klantkwalificatie - 8,1 (19 stemmen)
|
Geen kennismaking zonder bedrijfspresentatie
Eerste indruk - 6,3 (7 stemmen) - 6 reacties
|
(H)Eerlijk Scoren!
Succes in de Verkoop - 7,7 (24 stemmen) - 5 reacties
|
De wachtende klant, een wandelende atoombom
Klachten - 6,5 (4 stemmen) - 1 reacties
|
Klanten laten zich nauwelijks door de prijs leiden (herh 27-3-07)
Prijs - 7,5 (62 stemmen) - 4 reacties
|
De andere kant van de tafel
Inkopen - 7,0 (1 stemmen) - 1 reacties
|
Ik wil geen accountplan schrijven...
Accountplan - 7,1 (36 stemmen) - 4 reacties
|
Stel dat u zelf de klant bent, hoe voelt dat?
Klantencontact - 6,1 (27 stemmen)
|
De beste verkoper is een leider!
Verkoopsucces - 7,0 (50 stemmen)
|
Ik ben boos!
Luisteren - 7,8 (30 stemmen) - 5 reacties
|
De klant is mens!
Acquisitie - 6,8 (20 stemmen)
|
Visuele aspecten zijn belangrijk in de verkoop
Klantencontact - 4,8 (12 stemmen) - 1 reacties
|
Win-win of hard tegen hard? (deel 2)
Onderhandelen - 7,6 (16 stemmen)
|
Bezorgt u uw klanten keuzestress?
Klantencontact
|
Win-win of hard tegen hard? (deel 1)
Onderhandelen - 7,5 (6 stemmen)
|
Werkt CC bij u ook niet meer?
Telefoontechniek - 6,8 (4 stemmen)
|
Ben je een matcher of een mismatcher?
Klantencontact - 7,0 (2 stemmen)
|
In Verwachting
Klantencontact
|