Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Commerciële vaardigheden ( Johan van Kooten)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Waardevol verkopen (Misha Stoutenbeek)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
De Sales Architect (Terry van den Bemt)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Street smart sales (Ronald Bogaerds)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De commerciële revolutie (Wessel Berkman)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Maak een fan van uw klant

Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles
Paperback, 150 blz.
Business Contact | 9e druk, 2006 |
EAN: 9789047002727

Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand het beter doet. Tevreden klanten hebben, is tegenwoordig niet meer genoeg. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'

Maak een fan van uw klant

Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in 'Maak een fan van uw klant' op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende enerverende parabelvorm verteld. Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven eenvoudige, maar doeltreffende adviezen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.
Inhoudsopgave
Woord vooraf

- Maak een fan van uw klant

Charlie-onderscheidingen
Over de auteurs
Beschikbare diensten