Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
Prettig omgaan met Moeilijke Mensen (Richard van Houten)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Street smart sales (Ronald Bogaerds)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Commerciële vaardigheden ( Johan van Kooten)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De commerciële revolutie (Wessel Berkman)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
De Sales Architect (Terry van den Bemt)
Waardevol verkopen (Misha Stoutenbeek)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Verras de klant!

Rob Snoeijen
Gebonden, 112 blz.
Salesmanagement | 4e druk, 2011 |
EAN: 9789074864640

Zeg nou eens eerlijk, wie houdt er niet van verrassingen? Iedereen vindt het leuk om verrast te worden.

Verras de klant!
Mensen worden blij van een onverwacht, attent gebaar. Zo ook klanten. Het is belangrijk uw klanten steeds opnieuw op een creatieve wijze te verrassen. Geef ze net iets meer aandacht dan ze verwachten. Doe altijd iets extra's. Kortom, 'Verras de Klant'. Bijvoorbeeld met een kerstkaart in de zomer, een offerte verpakt in een blik of laat uw klant zomaar een prijs winnen. U zult ervaren dat klanten uw initiatieven belonen, want u bent immers diegene die opvalt tussen al die andere verkopers waar hij mee te maken heeft. En daar gaat het om!

Dit boek is bestemd voor iedere verkoper die iets extra's voor zijn klant wil doen. Het bevat meer dan honderd inspirerende ideeën voor een creatieve klantgerichte aanpak in de praktijk. Ideeën die verfrissend en verrassend zijn. Ideeën die vooral bruikbaar en eenvoudig toepasbaar zijn. Ideeën waarbij creativiteit de belangrijkste succesfactor is.
Ervaar hoe leuk en inspirerend het is om de inspiratietips uit dit boek toe te passen!
Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Verrassende kennismaking
2. Offertes die verrassen
3. Presentaties die verrassen
4. Verrassende klantmomenten
5. Georganiseerde verrassingen
6. Verras de klant-kalender
7. Interne klanten verrassen
8. Verrassende klant-oneliners
9. Verrassende relatiegeschenken
10. Tot slot … verras uzelf!

Over Rob Snoeijen
Extra verrassing