Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Prettig omgaan met Moeilijke Mensen (Richard van Houten)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Acquireren is een werkwoord

Marcel Hoefman
Paperback, 160 blz. | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2014
EAN: 9789089652539

e-book | Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2014
EAN: 9789089652560

Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert, de invloed van technologie toeneemt, en concurrentie en prijsdruk heviger worden. Anderzijds doordat ze de benodigde kennis, inzichten en vaardigheden missen.

Acquireren is een werkwoord

In 'Acquireren is een werkwoord' leest u hoe u als salesprofessional met deze realiteit omgaat en hoe u structuur aanbrengt in uw acquisitieaanpak. Wat werkt wel en wat niet? Welke ideeën over acquireren helpen u verder en welke kunt u maar beter zo snel mogelijk weer vergeten? Marcel Hoefman komt met heldere antwoorden, praktische inzichten en concrete voorbeelden, zodat u direct aan de slag kunt. Met meer daadkracht, meer rendabele omzet en meer werkplezier als resultaat.

Een goed doordachte aanpak waarmee u op korte termijn al nieuwe klanten werft. Gebaseerd op ervaringen van succesvolle salesprofessionals.
Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding
Opzet van het boek

1. Acquisitie in beweging
2. Mythes en verwarring rondom acquisitie
3. Wat maakt acquisitie moeilijk?
4. Acquireren is waarde creëren
5. De structuur van het acquisitieproces
6. Stap 1: je waardepropositie ontwikkelen
7. Stap 2: je doelgroep bepalen
8. Stap 3: middelen selecteren
9. Het Sales Statement
10. Proactief telefoongebruik
11. Het persoonlijke verkoopgesprek
12. Stap 4: Uitvoeren
13. Stap 5: Evalueren en ontwikkelen

Epiloog
Dankwoord
Over de auteur
Aanbevolen literatuur