Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
De Sales Architect (Terry van den Bemt)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
Waardevol verkopen (Misha Stoutenbeek)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
Street smart sales (Ronald Bogaerds)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Commerciële vaardigheden ( Johan van Kooten)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De commerciële revolutie (Wessel Berkman)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Verkopen met mensenkennis

Hans Faas
Paperback, 120 blz. | Nederlands
Futuro Uitgevers | 1e druk, 2015
EAN: 9789492221162

e-book | Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Futuro Uitgevers | 1e druk, 2015
EAN: 9789492221179

Elke verkoper weet dat mensenkennis belangrijker is dan verkooptechniek en productkennis. Verkopen is 25 procent vakkennis en 75 procent mensenkennis, maar toch gaan al je verkooptrainingen over vak- en productkennis en niet over de gebruiksaanwijzing van de klant…

Verkopen met mensenkennis

Dit boek leert je in anderhalf uur hoe je de gebruiksaanwijzing van klanten kunt lezen en hoe je met kleine aanpassingen kan zorgen voor een ‘klik’ met elke klant. Bovendien geeft het je een uniek inzicht in je eigen gedragsvoorkeuren en zal je beter begrijpen waarom je reageert zoals je reageert.

Maar er is meer, een ‘klik’ is immers nog niet voldoende om er zeker van te zijn dat jij de opdracht krijgt. Wat dacht je van vertrouwen? Hoe werkt vertrouwen eigenlijk, is het toeval, en kan je het beïnvloeden? Met de vertrouwensformule uit dit boek weet je wat je moet doen om met iedere klant een vertrouwensrelatie op te bouwen. En zo leidt dit unieke boekje dan tot grootse gevolgen voor je omzet…

Inhoudsopgave
Samenvatting
Introductie

Deel 1: Basis mensenkennis
-De gebruiksaanwijzing van je klant
-Wetenschappelijke basis
-Zelfkennis
-Leer de gebruiksaanwijzingen kennen
-JouwGebruiksaanwijzing en persoonlijke groei

Deel 2: Commerciële mensenkennis
-Klanten lezen en interactie
-De vertrouwensformule
-Verkopen met mensenkennis

Deel 3: Toegepaste mensenkennis
-Schrijven met mensenkennis
-Presenteren met mensenkennis
-Onderhandelen met mensenkennis
-Netwerken met mensenkennis

Tot besluit
Biografie Hans Faas