Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Eén fan per dag (Jos Burgers)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)

Waarom klanten wel!! bij mij kopen

Peter Kweekel
Paperback, 70 blz.
SWP | 1e druk, 2006 |
EAN: 9789066657229

Herkent u dit? U zit bij een klant en het gesprek loopt niet. U weet het probleem van de klant niet helder te krijgen. U bent veel meer aan het woord dan de klant. U ervaart veel weerstand bij de klant. Uw klant wil geen vervolgafspraak. Ten einde raad overweegt u een ander vak te kiezen… Dan is het maar goed dat u dit boek heeft gekocht!

Waarom klanten wel!! bij mij kopen

Dit boek gaat u helpen u betere vragen te stellen, waardoor u en uw klant op dezelfde golflengte komen. Dit boek leert u om snel het probleem van de klant, waarvoor u een oplossing biedt, helder te krijgen. U leert om vertrouwen bij uw klant te wekken, waardoor hij geneigd is u meer opdrachten te gunnen. U leert om met weerstanden om te gaan door de klant beter te adviseren.

Kortom, 'Waarom klanten wel!! bij mij kopen' zorgt ervoor dat u een succesvol verkoper wordt en meer rendement haalt uit uw verkoopgesprekken.
Inhoudsopgave
Inleiding

1. Wat is verkopen eigenlijk?
2. Fasen in het verkoopgesprek
3. Voorbereiding
4. Eerste indruk en vertrouwen wekken
5. Bepaling van de expliciete behoeftes
6. Veel gemaakte fouten bij het toepassen van de vragentechniek
7. Aanbod en argumentatie neerleggen
8. Omgaan met tegenwerpingen
9. De aarzelingfase en de aansluiting
10. Uitkomst van het gesprek en conclusies

Over de trainingen