Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Acquisitie voor professionals (Jan-Willem Seip)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Red de salestijger (Marc Dijk)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Selling blue elephants (Nederlands!)

Howard Moskowitz, Alex Gofman
Paperback, 210 blz.
Pearson Education NL | 1e druk, 2007 |
EAN: 9789043015295

Hoe ontwikkelt u producten en diensten die aanslaan bij uw klanten? Hoe zorgt u ervoor dat u ze net datgene biedt wat ze willen hebben zonder dat ze dat zelf al weten? Als u vertrouwt op trial-and-error, focusgroepen of nattevingerwerk, zult u niet ver komen; u verspilt een hoop tijd, geld en energie en de resultaten zijn op zijn best onzeker. Dit boek biedt u wél een oplossing: Rule Developing Experimentation (RDE), de eerste systematische, op oplossingen gerichte methode om nieuwe producten te ontwikkelen.

Selling blue elephants (Nederlands!)
In 'Selling Blue Elephants' onthullen Moskowitz en Gofman hoe u systematisch alternatieve ideeën, verpakkingen, producten en diensten kunt ontwerpen, testen en aanpassen. U leert erachter te komen wat uw klanten willen, ook al kunnen ze hun behoefte niet onder woorden brengen ... laat staan hoe ze die vervuld willen zien.

Ontdek de zeven gemakkelijke stappen die u in slechts een paar dagen, soms zelfs binnen een paar uur, van onwetendheid naar helder inzicht voeren. Lees hoe met behulp van RDE succesvolle nieuwe producten werden ontwikkeld bij bedrijven als Hewlett-Packard, Campbell's en MasterCard. Leer hoe u dezelfde opmerkelijke resultaten kunt bereiken, stap voor stap en telkens opnieuw!
Inhoudsopgave
Voorwoord
Over de auteurs
Woord van dank
Inleiding

Deel 1 Geld verdienen
1 Hewlett-Packard gaat op een hogere versnelling over
2 De analyse van Maxwell House Coffee
3 Verrukkelijke nieuwe producten selecteren: Belangrijke ontdekkingen .
bij Vlasic en Prego
4 Hoe geeft u mensen een goed gevoel, zelfs als ze meer betalen?
5 Ontdek meer over uw concurrenten dan zijzelf weten �" legaal!

Deel II De toekomst scheppen
6 Innovatie in consumentenelektronica:een kubus van Rubik?
7 Een brug slaan tussen cool design en spannende wetenschap
RDE in actie: tijdschriftomslagen voor de doe-het-zelver

Deel III Naar Venus vliegen
8 Consumentenverlangens 'in de schappen'
9 De Amerikaanse president en de communicatie met het publiek als .
producten'
10 RDE verslaat de wet van Murphy en legt de effectenmarkt bloot
11 Asia Calling: het Chinese perspectief
12 De 'Brave New World' van RDE

Epiloog

Index