Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Eén fan per dag (Jos Burgers)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)

Selling blue elephants (Nederlands!)

Howard Moskowitz, Alex Gofman
Paperback, 210 blz.
Pearson Education NL | 1e druk, 2007 |
EAN: 9789043015295

Hoe ontwikkelt u producten en diensten die aanslaan bij uw klanten? Hoe zorgt u ervoor dat u ze net datgene biedt wat ze willen hebben zonder dat ze dat zelf al weten? Als u vertrouwt op trial-and-error, focusgroepen of nattevingerwerk, zult u niet ver komen; u verspilt een hoop tijd, geld en energie en de resultaten zijn op zijn best onzeker. Dit boek biedt u wél een oplossing: Rule Developing Experimentation (RDE), de eerste systematische, op oplossingen gerichte methode om nieuwe producten te ontwikkelen.

Selling blue elephants (Nederlands!)
In 'Selling Blue Elephants' onthullen Moskowitz en Gofman hoe u systematisch alternatieve ideeën, verpakkingen, producten en diensten kunt ontwerpen, testen en aanpassen. U leert erachter te komen wat uw klanten willen, ook al kunnen ze hun behoefte niet onder woorden brengen ... laat staan hoe ze die vervuld willen zien.

Ontdek de zeven gemakkelijke stappen die u in slechts een paar dagen, soms zelfs binnen een paar uur, van onwetendheid naar helder inzicht voeren. Lees hoe met behulp van RDE succesvolle nieuwe producten werden ontwikkeld bij bedrijven als Hewlett-Packard, Campbell's en MasterCard. Leer hoe u dezelfde opmerkelijke resultaten kunt bereiken, stap voor stap en telkens opnieuw!
Inhoudsopgave
Voorwoord
Over de auteurs
Woord van dank
Inleiding

Deel 1 Geld verdienen
1 Hewlett-Packard gaat op een hogere versnelling over
2 De analyse van Maxwell House Coffee
3 Verrukkelijke nieuwe producten selecteren: Belangrijke ontdekkingen .
bij Vlasic en Prego
4 Hoe geeft u mensen een goed gevoel, zelfs als ze meer betalen?
5 Ontdek meer over uw concurrenten dan zijzelf weten �" legaal!

Deel II De toekomst scheppen
6 Innovatie in consumentenelektronica:een kubus van Rubik?
7 Een brug slaan tussen cool design en spannende wetenschap
RDE in actie: tijdschriftomslagen voor de doe-het-zelver

Deel III Naar Venus vliegen
8 Consumentenverlangens 'in de schappen'
9 De Amerikaanse president en de communicatie met het publiek als .
producten'
10 RDE verslaat de wet van Murphy en legt de effectenmarkt bloot
11 Asia Calling: het Chinese perspectief
12 De 'Brave New World' van RDE

Epiloog

Index