Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Gek op gaten (Jos Burgers)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
Waardevol verkopen (Misha Stoutenbeek)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
De Sales Architect (Terry van den Bemt)
Commerciële vaardigheden ( Johan van Kooten)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Street smart sales (Ronald Bogaerds)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De commerciële revolutie (Wessel Berkman)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Invloed (Robert Cialdini)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Pitch

Alette Exter, Rick Willemsen
Paperback, 160 blz.
Van Duuren Management | 1e druk, 2014 |
EAN: 9789089652423

Met de perfecte pitch liggen opdrachten binnen handbereik! Het helpt je om jezelf in de schijnwerpers te zetten. Om een onuitwisbare indruk op opdrachtgevers te maken. Om concurrenten glansrijk achter je te laten. Zelfs als je weinig tijd of ruimte krijgt om je verhaal te vertellen, of als je mensen nog niet eerder hebt ontmoet.

Pitch

In dit boek laten pitchexperts Rick Willemsen en Alette den Exter zien hoe je jezelf slim 'verkoopt'. Of het nu gaat om korte of lange presentaties, mondeling of op papier. Van elevator tot aanbesteding. 'Pitch!' leidt je in vijf stappen naar een presentatie die op alle punten aan de pitchformule voldoet. Hoe trek je de aandacht van je publiek? Met welke woorden creëer je échte impact? Hoe maak je een pitch tot jouw verhaal? In dit boek vind je alle antwoorden.

'Pitch!' is een boek vol do's en don'ts en gouden tips. Met praktische voorbeelden en (soms hilarische) filmpjes. Een boek dat je helpt om écht onderscheidend te zijn, en zo je opdrachten veilig te stellen!
Inhoudsopgave

Voorwoord
Pitchen: Een vak apart

De eerste stap:
1. Begin met het denkwerk
1.1 Breng je publiek in kaart
1.2 Vertaal het probleem naar een concrete oplossing en resultaat (POR)
1.3 Verzamel jouw unique telling points

De tweede stap:
2. Schrijf je pitch uit
2.1 Maak een bouwplan
2.2 Pas de doorschrijftechniek toe
2.3 Schrijven is inkorten en tot de kern schrappen
2.4 Gebruik heldere taal
2.5 Tips voor je LinkedIn-pitch

De derde stap:
3. Creëer meer impact
3.1 De knallende opening
3.2 Zorg voor chemie
3.3 Combineer pathos, ethos en logos
3.4 Spelen met beeld
3.5 PowerPoint, Prezi of Pecha Kucha?
3.6 Betrek je publiek bij je pitch

De vierde stap:
4. Organiseer je generalerepetitieteam
4.1 Verdeel de rollen
4.2 Kies een regisseur
4.3 Gebruik het PITCH!-scoreformulier
4.4 Feedback geven en ontvangen

De vijfde stap:
5. Maak een verpletterende indruk
5.1 Tref je laatste voorbereidingen
5.2 Bedwing je zenuwen
5.3 Maak een stevige eerste indruk
5.4 Houd de regie, maar wees flexibel

Extra:
6. De aanbestedingspitch
6.1 Waarom een aanbesteding?
6.2 De Aanbestedingswet
6.3 Wel of niet meedoen?
6.4 In vijf stappen naar een efficiënte aanbestedingspitch

Tot slot
Geraadpleegde bronnen
Dankwoord
Auteurspitches