Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Een fan per dag (Jos Burgers)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Acquisitie voor professionals (Jan-Willem Seip)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Professioneel verkopen

H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning
Paperback, 218 blz. | Nederlands
Adformatie Groep | 3e druk, 2012
EAN: 9789491560224

e-book | Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Boom Uitgevers Amsterdam | 3e druk, 2012
EAN: 9789024403820 |

Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren sterk in de belangstelling. De tijd dat verkoop wordt beschouwd als een techniekje binnen marketing is voorbij.

Professioneel verkopen

'Professioneel verkopen' geeft een beeld van de complete verkoopfunctie. Het komt daarmee tegemoet aan een groeiende behoefte. Onderwerpen als gespreksvoering, afsluiten van orders en klachtenbehandeling komen aan de orde. Maar ook onderwerpen als de organisatie van de verkoopafdeling, verkoopplanning en budgettering ontbreken niet.

'Professioneel verkopen' is een praktijkgericht boek, bestemd voor commerciële functionarissen binnen organisaties, zoals de verkoper in de binnen- en buitendienst, de account manager en de sales promoter. Daarnaast is het uitermate geschikt voor studenten en cursisten 'sales en verkoop' in het onderwijs.
Inhoudsopgave
Voorwoord

1. Wat is verkopen eigenlijk?
2. Wat en waarom kopen mensen?
3. De rol van de inkoper
4. Alles draait om een goede communicatie
5. Het verkoopgesprek: Een belangrijk instrument
6. Overtuigend presenteren
7. Maakt u maar eens een offerte
8. De kracht van een klacht
9. Hoe kom je aan klanten?
10. Marketing contra verkoop?
11. Hoe functioneert de verkoopafdeling het beste?
12. Niets slaagt zonder plan

Trefwoorden