Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Commerciële vaardigheden ( Johan van Kooten)
Street smart sales (Ronald Bogaerds)
Waardevol verkopen (Misha Stoutenbeek)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
De Sales Architect (Terry van den Bemt)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De commerciële revolutie (Wessel Berkman)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Invloed (Robert Cialdini)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Verkoop en verkoopmanagement

David Jobber; Geoff Lancaster
Paperback, 396 blz.
Pearson Education NL | 9e druk, 2014 |
EAN: 9789043026987

'Verkoop en verkoopmanagement' schept een volledig en helder beeld van de theoretische en de praktische kant van het vakgebied. Zowel de rol van de verkoper als die van de verkoopmanager wordt behandeld.

Verkoop en verkoopmanagement

In vijf delen komen de volgende onderwerpen aan bod: het verkoopperspectief, de verkoopomgeving, verkooptechnieken, verkoopmanagement en controle en beheer. Elk deel wordt afgesloten met een uitgebreide case.

In deze negende editie is er meer aandacht voor verkoop binnen een business-to-businessomgeving. Geïntegreerde verkoopstrategie komt aan bod met daarbij een bespreking van het 4S-model en sales scorecards. Tot slot is er een duidelijkere scheiding aangebracht tussen de vakgebieden verkoop en marketing.

Verkoop en verkoopmanagement wordt geleverd met een toegangscode voor de studiewebsite Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl is voor zowel studenten als docenten extra studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals videocases, extra vragen en een digitale versie van het boek.
Inhoudsopgave
Deel 1: Het verkoopperspectief
1. De ontwikkelingen en de functie van verkoop in marketing
2. Verkoopstrategieën
3. Koopgedrag van bedrijven

Deel 2: De verkoopomgeving
4. De verkoopkanalen
5. Internationale verkoop
6. Internet en IT-toepassingen in verkoop

Deel 3: Verkooptechnieken
7. Verantwoordelijkheden en voorbereiding
8. Persoonlijke verkoop
9. Key accountmanagement
10. Relatieverkoop

Deel 4: Verkoopmanagement
11. Werving en selectie
12. Motivatie en training
13. Organisatie en beloning

Deel 5: Controle en beheer
14. Verkoopvoorspelling en budgettering
15. De verkoopfunctie beoordelen