Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
Waardevol verkopen (Misha Stoutenbeek)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
De Sales Architect (Terry van den Bemt)
Commerciële vaardigheden ( Johan van Kooten)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Een fan per dag (Jos Burgers)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Street smart sales (Ronald Bogaerds)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De commerciële revolutie (Wessel Berkman)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Invloed (Robert Cialdini)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Eerlijk scoren!

Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor
e-book | Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2011
EAN: 9789089650955

Het dilemma tussen geld en geweten levert voor professionals dagelijks kleine en grote vragen op. Hoe eerlijk ben je als een klant je iets vraagt wat je misschien niet helemaal beheerst maar je je target nog moet halen? Wat vind jij als je ziet dat een klant grote korting bedingt door te onderhandelen, terwijl een ander, die dat nooit doet, structureel te veel betaalt voor dezelfde dienstverlening? 'Eerlijk scoren!'laat zien hoe je veel slimmer en gezonder kunt omgaan met dagelijkse dilemma's. Het toont hoe je als gedreven professional het allerbeste kunt doen voor de klant, zonder zorgen over je target. Omdat je erop durft vertrouwen dat je op eerlijke wijze prima geld kunt verdienen. Het goede doen voor je klant, betaalt zich namelijk altijd uit.

Eerlijk scoren!

· Het eerste boek dat inzicht geeft hoe om te gaan het de spagaat waarmee veel professionals worstelen: de targets van hun organisatie en hun eigen integriteit.
· Voor alle professionals die in loondienst werken in de zakelijke dienstverlening, maar ook voor zelfstandige professionals.

'Dit boek helpt managers en professionals om de liefde voor het vak weer groter te laten worden dan de liefde voor het geld.'
- Mathieu Weggeman, auteur van o.a. 'Leidinggeven aan professionals? Niet doen!'