Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
De Sales Architect (Terry van den Bemt)
Ik ben... (Hans Oelen)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Street smart sales (Ronald Bogaerds)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Waardevol verkopen (Misha Stoutenbeek)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Commerciële vaardigheden ( Johan van Kooten)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De commerciële revolutie (Wessel Berkman)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Invloed (Robert Cialdini)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk

Martijn Jacobs
Gebonden, 100 blz.
Wolters Kluwer | 2001 |
EAN: 9789014078786

Hij zit tegenover u met een afkeurende blik in zijn ogen. Zijn lichaam spreekt duidelijke taal: 'kom maar op!'En dat terwijl het gesprek nog moet beginnen. U slikt en begint te praten. En u ziet hoe hij langzaam ontdooit, hoe u zijn sympathie wint, hem overtuigt. De ferme handdruk aan het einde van het gesprek zegt voldoende: uw doel is bereikt. Voldaan verlaat u zijn kantoor.

Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk

Elke verkoper wil in het verkoopgesprek maar een ding: zijn klant overtuigen. Een verkoper zoekt het 'ja' van de klant en verlangt de kick van het succes. Hoe haal ik de opdracht binnen? Dat is de vraag waar het verkoopgesprek om draait. U krijgt in dit boek talloze praktische adviezen om uw verkoopstrategie aan te scherpen. 'Opdracht binnen' is een leerzaam boek voor de beginnende verkoper om het vak te leren. Daarnaast is het een uitdagend boek voor de ervaren verkoper om zijn ervaringen te toetsen.

Inhoudsopgave
1. Het koopmotief - Ik heb vaak de scherpste calculatie, maar toch gaan opdrachten naar mijn concurrent. Hoe kan dat? De klant is toch alleen maar geïnteresseerd in de laagste prijs?

2. Adviserend verkopen - Ik heb het gevoel dat de klant in de afgelopen twintig jaar is veranderd. Wat verwacht de klant tegenwoordig eigenlijk van mij?

3. De juist vragen stellen - Ik heb altijd moeite met stille klanten. Hoe krijg ik ze aan het praten?

4. Aandacht geven - Soms ben ik zo enthousiast over mijn eigen product dat ik vergeet te luisteren naar een klant. Hoe voorkom ik dat?

5. Een onderscheidende visie - Hoe onderscheid ik mij van de concurrent?

6. Een overtuigende backing - Hoe overtuig ik de klant van mijn gelijk?

7. Omgaan met bezwaren - Als de klant gaat tegenstribbelen, krijg ik het altijd warm. Hoe ga ik daar mee om?

8. Prijspresentatie - Ik stel het noemen van de prijs altijd zo lang mogelijk uit. Is dat goed of juist niet?

9. Metataal - Soms heb ik het gevoel dat de klant en ik langs elkaar heen praten. Hoe voorkom ik dat?

10. Non-verbale communicatie - Ik weet nooit zo goed raad met mijn houding. Waar laat ik mijn armen? Hoe moet ik zitten?

11. Actief afsluiten - Ik heb moeite met het begin en einde van het gesprek. Heb je enkele tips?

12. De presentatie - Wanneer moet ik mijn verkoopgesprek in de vorm van een productpresentatie houden?

13. Een afspraak maken - Als ik telefonisch een afspraak wil maken voor een verkoopgesprek stuit ik vaak op een onwillige secretaressen. Hoe kom ik deze voorbij?

14. Na het gesprek - Wat doe ik na een uitgebreid gesprek? Moet ik dan nog een uitgebreide offerte schrijven? Of is dat overdreven?