Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
De commerciële revolutie (Wessel Berkman)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
De Sales Architect (Terry van den Bemt)
Waardevol verkopen (Misha Stoutenbeek)
Street smart sales (Ronald Bogaerds)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Commerciële vaardigheden ( Johan van Kooten)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
Prettig omgaan met Moeilijke Mensen (Richard van Houten)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Sturen naar...

Bart Veltenaar
Ingenaaid, 223 blz.
Wolters Kluwer | 2000 |
EAN: 9789014071930

We zijn dagelijks op zoek naar goede zaken. We zoeken klanten en prospects die vragen om onze producten en diensten. We zoeken klanten met juist die specifieke vraag waaraan wij beter dan de concurrentie kunnen voldoen. We zoeken naar de goede argumentatie, waarbij we vooral leren van onze klanten. We evalueren ons aanbod doorlopend in de markt. Hoe kunnen we onze propositie verder aanscherpen? Waarin kunnen we ons verbeteren? Hoe kunnen we ons onderscheiden, maar ook hoe willen ons onderscheiden? Hoe vertalen we wat we leren van onze klanten in betere diensten en producten?

Sturen naar...
'Sturen naar. . .' gaat over deze levenslange zoektocht van verkopers. De eeuwige zoektocht naar de graal die nooit wordt gevonden. Dit boek fungeert als kaart en kompas. Het boek is een leidraad voor het ontwikkelen van een verkoopbeleid en een daarvan afgeleide verkoopstrategie en verkoopplanning. Veltenaar heeft het boek geschreven voor de verkoper en de verkoopleider die zich de tijd gunnen voor bezinning. Die zo nu en dan eens afstand nemen en op zoek zijn naar perspectief. Want we zijn dan wel druk, maar zijn we ook druk met goede zaken?
Inhoudsopgave
1. Sturen naar goede zaken?
2. Product-marktcombinaties (PMC's)
3. Wat weten we van de markt?
4. Analyses
5. Omzetanalyse
6. Vraagpotentiëlen
7. Marktomvang en de concurrentieverhoudingen
8. Won-lostanalyse
9. Productpositionering, productperceptie
10. De lopende actieplannen
11. Kwalitatieve analyses
12. Doelstellingen
13. Actieplannen voor het komende jaar
14. Een credo
15. Onze plannen en onze middelen
16. Tot slot

Bijlagen

Over de auteur
Bedankt
Register