Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Acquisitie voor professionals (Jan-Willem Seip)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Red de salestijger (Marc Dijk)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Als Warme Broodjes

Ard Agteresch
Paperback, 184 blz.
Uitgeverij Thema | 1e druk, 2006 |
EAN: 9789058712479

Krijgt u uw 'broodjes' over de toonbank? Als ze nog warm zijn? Dan bent u uit het goede hout gesneden, u hebt de juiste verkoperskwaliteiten! Maar ook al bent u de beste verkoper van de wereld, om echt efficiënt te kunnen werken is de steun van een goed geoliede organisatie absoluut onmisbaar. Alleen dan kunt u goed voorbereid en gestructureerd verkopen, met andere woorden, doen wat u uw klant beloofd hebt. Want stel dat u een grote order binnenhaalt en achteraf blijkt uw informatie over de voorraad niet te kloppen ... Daar staat u dan met al uw fantastische verkoopkwaliteiten, maar uw betrouwbaarheid bent u kwijt.

Als Warme Broodjes

Daarom is het op alle management- en organisatieniveaus van de verkoop cruciaal om uw zaakjes goed op orde te hebben. Want om uw verkoopbeloften waar te kunnen maken, hebt u een goede bedrijfsorganisatie nodig. Fouten kunnen u veel geld, klanten en uiteindelijk uw (persoonlijke) reputatie kosten. In 'Als warme broodjes' vindt u alles wat u voor zo'n gesmeerde organisatie nodig hebt: van het berekenen van de kostprijs, het organiseren van de verkoopafdeling, distributie en opslag tot en met het zo effectief mogelijk omgaan met uw beschikbare tijd. Met 'Als warme broodjes' bij de hand maakt u voortaan altijd waar wat u uw klant belooft.
Inhoudsopgave
Voorwoord

1. Het nut van organiseren
2. Marketing in een notendop
3. Marketing en marktonderzoek
4. Trends in verkopen
5. Klanten vinden, werven én vasthouden
6. Een goede planning: het halve werk
7. De inkoper versus de verkoper
8. Voorraad en distributie
9. Het berekenen van de juiste prijs

Bijlage: verkopen en de wet