Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigersOvertuigen voor verkopers en vertegenwoordigers is een inspirerend, makkelijk te lezen boek dat u tientallen beproefde, efficiënte methoden en technieken aan de hand doet die u meteen kunt gebruiken om kopers te overtuigen. Het boek is opgezet rond vier essentiële thema's: -Hoe u het overtuigingsspel kunt spelen: de acht magische sleutels die kopers beheersen; de vijftien manieren die ervoor zorgen dat kopers u geloven; hoe u mensen door tijdsdruk kunt laten beslissen; en de acht verbale overredingsmiddelen waarmee u de koper naar uw pijpen laat dansen. -Hoe u elke koper kunt analyseren: hoe u 'matches' kunt onderscheiden van 'mismatchers'; wat kopers motiveert; en hoe kopers besluiten wat ze willen. -Hoe u een Power Persuader wordt: hoe u charisma kunt ontwikkelen en de twaalf manieren om charismatisch over te komen op iedereen die u tegenkomt; de geheimen voor het herinneren van namen en gezichten; en een aantal simpele manieren om kopers te overtuigen met behulp van humor. -Hoe u overtuigingstechnieken kunt leren beheersen: de acht manieren om een boze koper te overtuigen; hoe u geloofwaardigheid kweekt; en de acht redenen waarom kopers zich soms niet blootgeven. Deze onmisbare schatkamer aan bruikbare ideeën leert u elk geheim, elke truc en strategie die u nodig hebt om kopers zover te krijgen dat ze in u geloven en doen wat u wilt dat ze doen: kopen wat u verkoopt! Inhoudsopgave Voorwoord: Wat u van dit boek kunt verwachten Deel 1: De regels van het verleidingsspel 1. Zes magische sleutels om kopers te beheersen 2. Wees enthousiast over uw product 3. Twaalf magische sleutels voor het kweken 4. Koopbehoefte scheppen door het creëren van een verplichting 5. Hoe schaarste kopers motiveert 6. De transactie met tijdsdruk afsluiten 7. Zen en de kunst van het delen van geheimen 8. De kracht van de associatie: koppel uw overredingsinspanning aan iets goeds 9. De macht van het consequent blijven 10. Klantenbinding: de magische sleutel 11. Verkopen aan een commissie 12. Acht verbale overredingsmiddelen 13. Gekwetstheid, woede, hebzucht en wantrouwen blootleggen en vernietigen Deel 2: De koper analyseren 14. Matchers versus mismatchers 15. Wat motiveert de koper? 16. Hoe de koper beslist Deel 3: Hoe u een Power Persuader wordt 17. Charisma ontwikkelen 18. Twaalf regels voor het uitstralen van onweerstaanbaar charisma 19. Hoe u een geweldig gevoel voor humor ontwikkelt 20. U hoeft geen naam meer te vergeten Deel 4: Het leren van overtuigingstechnieken 21. Een magische overtuigingstechniek 22. Acht manieren om een boze koper te overtuigen 23. De acht redenen waarom kopers zich niet blootgeven 24. Verkoopmanagement en de Power Persuader Naschrift: Het geheim van overtuigingskracht Register Over de schrijver |