Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
De Sales Architect (Terry van den Bemt)
Ik ben... (Hans Oelen)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Street smart sales (Ronald Bogaerds)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Waardevol verkopen (Misha Stoutenbeek)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Commerciële vaardigheden ( Johan van Kooten)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De commerciële revolutie (Wessel Berkman)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Invloed (Robert Cialdini)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers

Roger Dawson
Paperback, 288 blz.
Deltas | 1e druk, 2012 |
EAN: 9789044734898

In dit boek vindt u doeltreffende methoden en eenvoudige technieken om het vertrouwen van iedere klant te winnen en elk verkoopsgesprek met succes af te ronden.

Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers

Overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers is een inspirerend, makkelijk te lezen boek dat u tientallen beproefde, efficiënte methoden en technieken aan de hand doet die u meteen kunt gebruiken om kopers te overtuigen.

Het boek is opgezet rond vier essentiële thema's:
-Hoe u het overtuigingsspel kunt spelen: de acht magische sleutels die kopers beheersen; de vijftien manieren die ervoor zorgen dat kopers u geloven; hoe u mensen door tijdsdruk kunt laten beslissen; en de acht verbale overredingsmiddelen waarmee u de koper naar uw pijpen laat dansen.
-Hoe u elke koper kunt analyseren: hoe u 'matches' kunt onderscheiden van 'mismatchers'; wat kopers motiveert; en hoe kopers besluiten wat ze willen.
-Hoe u een Power Persuader wordt: hoe u charisma kunt ontwikkelen en de twaalf manieren om charismatisch over te komen op iedereen die u tegenkomt; de geheimen voor het herinneren van namen en gezichten; en een aantal simpele manieren om kopers te overtuigen met behulp van humor.
-Hoe u overtuigingstechnieken kunt leren beheersen: de acht manieren om een boze koper te overtuigen; hoe u geloofwaardigheid kweekt; en de acht redenen waarom kopers zich soms niet blootgeven.

Deze onmisbare schatkamer aan bruikbare ideeën leert u elk geheim, elke truc en strategie die u nodig hebt om kopers zover te krijgen dat ze in u geloven en doen wat u wilt dat ze doen: kopen wat u verkoopt!
Inhoudsopgave
Voorwoord: Wat u van dit boek kunt verwachten

Deel 1: De regels van het verleidingsspel
1. Zes magische sleutels om kopers te beheersen
2. Wees enthousiast over uw product
3. Twaalf magische sleutels voor het kweken
4. Koopbehoefte scheppen door het creëren van een verplichting
5. Hoe schaarste kopers motiveert
6. De transactie met tijdsdruk afsluiten
7. Zen en de kunst van het delen van geheimen
8. De kracht van de associatie: koppel uw overredingsinspanning aan iets goeds
9. De macht van het consequent blijven
10. Klantenbinding: de magische sleutel
11. Verkopen aan een commissie
12. Acht verbale overredingsmiddelen
13. Gekwetstheid, woede, hebzucht en wantrouwen blootleggen en vernietigen

Deel 2: De koper analyseren
14. Matchers versus mismatchers
15. Wat motiveert de koper?
16. Hoe de koper beslist

Deel 3: Hoe u een Power Persuader wordt
17. Charisma ontwikkelen
18. Twaalf regels voor het uitstralen van onweerstaanbaar charisma
19. Hoe u een geweldig gevoel voor humor ontwikkelt
20. U hoeft geen naam meer te vergeten

Deel 4: Het leren van overtuigingstechnieken
21. Een magische overtuigingstechniek
22. Acht manieren om een boze koper te overtuigen
23. De acht redenen waarom kopers zich niet blootgeven
24. Verkoopmanagement en de Power Persuader

Naschrift: Het geheim van overtuigingskracht
Register
Over de schrijver