Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Sales (overige)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)

Sales vanuit je Hart

Richard van Kray
Paperback, 192 blz.
Business Contact | 1e druk, 2017
EAN: 9789047010586

e-book | Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Business Contact | 1e druk, 2017
EAN: 9789047010685

Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of het is juist een holle frase die verhult dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm " tijd voor ' Sales vanuit je Hart'!

Sales vanuit je Hart

'Sales vanuit je Hart' is de weg naar een duurzame relatie met je klant, waarin ruimte is voor ieders ambitie. Want werkelijke meerwaarde voor beide partijen ontstaat wanneer je dicht bij jezelf blijft en contact maakt vanuit vertrouwen, waardoor de klant ontvankelijk wordt en je samen kunt onderzoeken waar jouw gewenste doel en zijn voordeel samenkomen. Essentieel bij 'Sales vanuit je Hart' is investeren aan het begin van een gesprek. Als je samen met de klant een goede basis legt, wordt het logisch en gemakkelijk om tot de deal te komen. Richard van Kray geeft je in dit boek het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten.