Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Sales (overige)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)

Praktisch sales- en accountmanagement

Robin van der Werf
Paperback, 438 blz. | Nederlands
Concept uitgeefgroep | 2e druk, 2018
EAN: 9789491743795

De salesfunctie wordt steeds belangrijker voor veel organisaties. Vooral daar waar de concurrentie toeneemt, individuele wensen van de klant bepalender worden en producten en diensten steeds minder het onderscheid bepalen. Het salesbeleid is dan niet meer een tactisch instrument binnen de marketing, maar een essentiële strategische activiteit, een kritieke succesfactor. Sales- en accountmanagers worstelen regelmatig met deze betrekkelijk nieuwe rol. Om hierop beter toegerust te zijn, willen zij leren hoe zij hun werkwijze effectief kunnen aanpassen. Maar ook nieuw aanstormend talent, zoals de hbo-student, heeft naast alle bedrijfseconomische bagage en kennis van marketing behoefte aan concrete informatie over hoe sales nu écht in de praktijk werkt. In dit boek krijgen beide doelgroepen antwoord op hun vragen.

Praktisch sales- en accountmanagement

Dit boek is praktisch van opzet en biedt daarnaast ook de modellen en theorieën die noodzakelijk zijn voor verdieping en begrip. 'Praktisch sales- en accountmanagement' behandelt het salesvak in de volle breedte; van succesvolle salesstrategieën tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot de salesperformance. Omdat in veel markten de afnemersconcentratie continu groeit, wordt ook veel aandacht besteed aan key-accountmanagement. Het boek sluit volledig aan bij de NIMA Sales-B exameneisen en biedt de lezer de vereiste kennis om zich optimaal voor te bereiden op het B1 en B2 examen.

Voor iedereen die in één keer de nodige bagage wil verkrijgen om het salesvak op strategisch niveau uit te voeren en voor iedereen die verder wil groeien in het prachtige salesvak is dit boek een echte must have!

Inhoudsopgave

Inleiding
1 Introductie op sales- en accountmanagement
2 De omgeving en context van sales- en accountmanagement
3 De organisatie van sales
4 Salesplanning en het salesplan
5 Klantenmanagement en acquisitie
6 Key-accountmanagement, het managen van strategische klanten
7 Sales op internationale markten
8 Leidinggeven aan het sales- en accountteam
9 Salesbudgettering en performancemanagement
10 Vaardigheden van de sales- en accountmanager

Kernstof
Literatuur
Index