Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Sales (overige)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)

Salesmanagement

Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek
Paperback, 574 blz. | Nederlands
Noordhoff Uitgevers | 5e druk, 2016
EAN: 9789001862930

Met 'Salesmanagement' leren studenten �" vanuit de optiek van de salesmanager �" stapsgewijs hoe zij een integraal strategisch en operationeel verkoopplan schrijven.

Salesmanagement

Waarom kiezen voor 'Salesmanagement'?
-geschreven vanuit de optiek van de salesmanager;
-leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan schrijven;
-online toegang tot hoogwaardige docentenmaterialen met Prepzone.

'Salesmanagement' bereidt studenten op heldere en gestructureerde wijze voor op een loopbaan als salesmanager. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse Nederlandse en Belgische verkooppraktijk, en koppelt ze aan elkaar vanuit de optiek van de salesmanager. Het leert studenten een verkoopplan te schrijven waarin de gehele saleshorizon en alle onderwerpen die voor een verkoopafdeling belangrijk zijn, aan bod komen. Verder laat het boek zien welke invloed leiderschap, planning en verkoopactiviteiten hebben op het uiteindelijke verkoopresultaat.

Deze vijfde druk van 'Salesmanagement' staat uitgebreid stil bij de strategische en operationele aspecten van salesmanagement, zowel offline als online. Er is speciale aandacht voor verkoopmethoden als consultative, solution, insight en strategic selling. Ook onderwerpen als social selling, leadgeneratie en inbound marketing komen langs. Deze nieuwe editie van 'Salesmanagement' laat zien dat flexibiliteit, empathie en creativiteit van groot belang zijn als het gaat om verkoop.

'Salesmanagement' richt zich op studenten van commerciële hbo-opleidingen en studenten die het diploma NIMA/SMA Sales-B willen behalen. Ook managers in verkoopfuncties, zoals salesmanagers, verkoopleiders en accountmanagers, vormen een belangrijke doelgroep.

Op www.salesmanagement.noordhoff.nl vindt u een rijke digitale omgeving: Prepzone. In deze leeromgeving kunnen u en uw studenten zich efficiënt voorbereiden op lessen en het uiteindelijke tentamen. Tevens biedt Prepzone u verschillende functionaliteiten om samenwerking, monitoring en rapporteren te optimaliseren. Voor het samenstellen van toetsen kunt u gebruikmaken van Toets-op-maat.