Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Sales (overige)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)

Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers

Topmanagers
Paperback, 96 blz.
Spectrum | 1e druk, 2011
EAN: 9789000304059

Goede verkooptechnieken: dat biedt kansen, nieuwe markten en mogelijkheden. Hoe kan je deze technieken leren? Hoe moet je omgaan met tegenslagen? En hoe leer je de markt het beste kennen? In veertien lessen over dit thema doen topmanagers hun kennis en inzicht uit de doeken. Leer van hun ervaring.

Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers

Met lessen van Richard Santulli, Phil Smith, David Michels en William Ury.
Inhoudsopgave

-Richard Santulli: Laat klanten zien dat het je menens is
-Phil Smith: Gezond verstand
-Mel Lagosimano: Grote winsten vereisen hoge inzetten
-Gill Rider: Vertrouwen is de sleutel tot groei
-Sir David Michels: Geef nooit op
-William Ury: Vraag je klanten om advies
-Sir Richard Evans: De kennis zit bij de meest betrokkenen
-David Balter: Verkoop genereren direct na de oprichting van het bedrijf
-Charles Brewer: Verkoop aan een bedrijf, niet aan een persoon
-Liam McGee: Producten verkopen aan je verkoopteam
-David Bell: Het maken van nieuwe klanten in dienstverlening
-Doug Elix: Het aansturen van verkopers is geen kijksport
-Andris Zoltner: Waarom je verkopers niet openbaar moet rangschikken
-Robert Malcom: Het creëren van een topverkoopteam

Over de geïnterviewden
Dankzegging