Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Acquisitie
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Acquisitie voor professionals (Jan-Willem Seip)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)

Human2Human: de nieuwe klantrelatie

Danielle de Jonge
Gebonden, 160 blz. | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2015
EAN: 9789089652775

e-book | Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2015
EAN: 9789089652782 |

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

Human2Human: de nieuwe klantrelatie

In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want onderscheidend verkopen heb je zelf in de hand, in elke fase van het verkoopproces. Een boek boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Benieuwd hoe je klanten vindt, hebt en houdt? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!

'Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniëlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten.' - Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker

'Echt klantencontact wordt steeds schaarser en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt.' - Steven Van Belleghem, auteur van het boek When Digital Becomes Human

Inhoudsopgave
Inleiding

Deel 1: Klanten vinden
1. Kies en word gekozen
2. Een ijzersterk verhaal
3. Jouw eigentijdse pitch
4. De expert in jezelf laten zien
5. Aan tafel komen
6. LinkedIn als goudmijn
7. Doordachte acquisitiegesprekken
8. Opvallende off ertes

Deel 2: Klanten hebben
9. Boven de klantverwachtingen uitstijgen
10. 24/7 bereikbaar zijn of toch niet?
11. Klein cadeautje, groot plezier
12. De klant van nu wil pure beleving
13. Facturen die een goed gevoel geven
14. Een klagende klant weer blij maken

Deel 3: Klanten houden
15. Netvliesmanagement
16. Klantrelaties verdiepen
17. Weg met de klanttevredenheidsenquête
18. Relatiegeschenken die indruk maken
19. Aanbevelingen en referenties
20. Supporters en ambassadeurs

Epiloog: Aandacht voor jezelf

Inspiratiebronnen
Daniëlle de Jonge