Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Acquisitie
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel ( Leony Bos-de Kaste)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)

Koud bellen: br....

Viktor Bonke
Paperback, 160 blz.
Acquiro | 1e druk, 2012 |
EAN: 9789085709312

e-book | Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Acquiro | 1e druk, 2011
EAN: 9789085708025

Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat u aan de telefoon vaker dan u lief is, wordt afgewezen. Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende 'doe-boek' geeft u structuur, voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs. Een praktijkgericht boek waardoor u meer afspraken zult krijgen met nieuwe klanten, omdat u:- effectiever en efficiënter wordt;- er meer plezier aan beleeft;- leert omgaan met angst voor afwijzing. Dit boek is gericht op de MKB-salesprofessional en/of salesmanager met een acquisitietaak die behoefte heeft aan verdere verdieping. Daarnaast is het gericht op de professional binnen het MKB die géén primaire salestaak heeft, maar die wel een wezenlijke rol speelt bij het verwerven van nieuwe klanten