Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Verkoopvaardigheden
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Red de salestijger (Marc Dijk)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
De kracht van communicatie (David Bloch)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)

Goed verkopen winst voor twee

Kenneth Smit
Paperback, 154 blz.
Academic Service | 2e druk, 2009 |
EAN: 9789052617169

De verkoper staat allang niet meer alleen in de organisatie. Verkoop is meestal een goed geïntegreerd onderdeel van het marketingbeleid. Maar in het verkoopgesprek zelf staat de verkoper wél alleen, oog in oog met de klant. Alles hangt op dat moment van hem af. En dan blijkt: met flair of uitstraling alleen komt u er niet. Maar hoe dan wel?

Goed verkopen winst voor twee

In 'Goed verkopen, winst voor twee' laat Kenneth Smit zien dat verkopen een vak is dat u kunt leren en hij helpt u daarbij op weg. U leert dat verkopen vooral een kwestie is van luisteren naar uw klant en dat het vraagt om communicatieve vaardigheden. De auteur onthult hoe u door een goed verkoopgesprek een goed resultaat kunt behalen voor zowel verkoper als klant. En daar gaat het om, want goed verkopen is uiteindelijk winst voor twee.

In ruim 30 korte hoofdstukjes geeft de auteur u handvatten voor een succesvol verkoopgesprek, van voorbereiding tot afronding.