Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Verkoopvaardigheden
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Red de salestijger (Marc Dijk)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)

De kracht van social selling

Wessel Berkman, Toni van Dam
Paperback, 176 blz. | Nederlands
NUBIZ | 1e druk, 2018EAN: 9789492790132

De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Speel je daar als bedrijf niet op in, dan loop je veel omzet mis. Op welke social media zitten jouw (potentiële) klanten? Er een routine van maken om dáár op een professionele manier aanwezig en relevant te zijn en zo meer waarde te bieden en omzetgroei te realiseren - dát is social selling.

De kracht van social selling

Social selling is geen wonderpil of makkelijke omzetverdubbelaar, het is een nieuwe manier van werken - niet alleen voor verkopers, ook voor managers, marketeers en andere medewerkers. Klanten zien namelijk niet alleen je producten of diensten, maar binnen een paar klikken de héle organisatie. In dit boek leggen commercie-expert Wessel Berkman en social media-expert Toni van Dam uit wat social selling is, waarom het voor ieder bedrijf onmisbaar is en welke stappen je moet zetten.

Lees hoe je de kracht van social selling ontketent - met veel aandacht voor LinkedIn, maar ook voor Facebook, Twitter en WhatsApp. Het boek bevat veel praktische tips en bijdragen van andere experts.