Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Verkoopvaardigheden
Gek op gaten (Jos Burgers)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)

Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers

Roger Dawson
Paperback, 288 blz.
Deltas | 1e druk, 2012 |
EAN: 9789044734898

In dit boek vindt u doeltreffende methoden en eenvoudige technieken om het vertrouwen van iedere klant te winnen en elk verkoopsgesprek met succes af te ronden.

Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers

Overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers is een inspirerend, makkelijk te lezen boek dat u tientallen beproefde, efficiënte methoden en technieken aan de hand doet die u meteen kunt gebruiken om kopers te overtuigen.

Het boek is opgezet rond vier essentiële thema's:
-Hoe u het overtuigingsspel kunt spelen: de acht magische sleutels die kopers beheersen; de vijftien manieren die ervoor zorgen dat kopers u geloven; hoe u mensen door tijdsdruk kunt laten beslissen; en de acht verbale overredingsmiddelen waarmee u de koper naar uw pijpen laat dansen.
-Hoe u elke koper kunt analyseren: hoe u 'matches' kunt onderscheiden van 'mismatchers'; wat kopers motiveert; en hoe kopers besluiten wat ze willen.
-Hoe u een Power Persuader wordt: hoe u charisma kunt ontwikkelen en de twaalf manieren om charismatisch over te komen op iedereen die u tegenkomt; de geheimen voor het herinneren van namen en gezichten; en een aantal simpele manieren om kopers te overtuigen met behulp van humor.
-Hoe u overtuigingstechnieken kunt leren beheersen: de acht manieren om een boze koper te overtuigen; hoe u geloofwaardigheid kweekt; en de acht redenen waarom kopers zich soms niet blootgeven.

Deze onmisbare schatkamer aan bruikbare ideeën leert u elk geheim, elke truc en strategie die u nodig hebt om kopers zover te krijgen dat ze in u geloven en doen wat u wilt dat ze doen: kopen wat u verkoopt!
Inhoudsopgave
Voorwoord: Wat u van dit boek kunt verwachten

Deel 1: De regels van het verleidingsspel
1. Zes magische sleutels om kopers te beheersen
2. Wees enthousiast over uw product
3. Twaalf magische sleutels voor het kweken
4. Koopbehoefte scheppen door het creëren van een verplichting
5. Hoe schaarste kopers motiveert
6. De transactie met tijdsdruk afsluiten
7. Zen en de kunst van het delen van geheimen
8. De kracht van de associatie: koppel uw overredingsinspanning aan iets goeds
9. De macht van het consequent blijven
10. Klantenbinding: de magische sleutel
11. Verkopen aan een commissie
12. Acht verbale overredingsmiddelen
13. Gekwetstheid, woede, hebzucht en wantrouwen blootleggen en vernietigen

Deel 2: De koper analyseren
14. Matchers versus mismatchers
15. Wat motiveert de koper?
16. Hoe de koper beslist

Deel 3: Hoe u een Power Persuader wordt
17. Charisma ontwikkelen
18. Twaalf regels voor het uitstralen van onweerstaanbaar charisma
19. Hoe u een geweldig gevoel voor humor ontwikkelt
20. U hoeft geen naam meer te vergeten

Deel 4: Het leren van overtuigingstechnieken
21. Een magische overtuigingstechniek
22. Acht manieren om een boze koper te overtuigen
23. De acht redenen waarom kopers zich niet blootgeven
24. Verkoopmanagement en de Power Persuader

Naschrift: Het geheim van overtuigingskracht
Register
Over de schrijver