Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Verkoopvaardigheden
Gek op gaten (Jos Burgers)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)

Waarom klanten wel!! bij mij kopen

Peter Kweekel
Paperback, 70 blz.
SWP | 1e druk, 2006 |
EAN: 9789066657229

Herkent u dit? U zit bij een klant en het gesprek loopt niet. U weet het probleem van de klant niet helder te krijgen. U bent veel meer aan het woord dan de klant. U ervaart veel weerstand bij de klant. Uw klant wil geen vervolgafspraak. Ten einde raad overweegt u een ander vak te kiezen… Dan is het maar goed dat u dit boek heeft gekocht!

Waarom klanten wel!! bij mij kopen

Dit boek gaat u helpen u betere vragen te stellen, waardoor u en uw klant op dezelfde golflengte komen. Dit boek leert u om snel het probleem van de klant, waarvoor u een oplossing biedt, helder te krijgen. U leert om vertrouwen bij uw klant te wekken, waardoor hij geneigd is u meer opdrachten te gunnen. U leert om met weerstanden om te gaan door de klant beter te adviseren.

Kortom, 'Waarom klanten wel!! bij mij kopen' zorgt ervoor dat u een succesvol verkoper wordt en meer rendement haalt uit uw verkoopgesprekken.
Inhoudsopgave
Inleiding

1. Wat is verkopen eigenlijk?
2. Fasen in het verkoopgesprek
3. Voorbereiding
4. Eerste indruk en vertrouwen wekken
5. Bepaling van de expliciete behoeftes
6. Veel gemaakte fouten bij het toepassen van de vragentechniek
7. Aanbod en argumentatie neerleggen
8. Omgaan met tegenwerpingen
9. De aarzelingfase en de aansluiting
10. Uitkomst van het gesprek en conclusies

Over de trainingen