Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Verkoopvaardigheden
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
De kracht van communicatie (David Bloch)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)

Red de salestijger

Marc Dijk
e-book | Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Aerial Media Company B.V. | 1e druk, 2014
EAN: 9789402600230

Betere verkopers - salestijgers - zorgen voor hogere omzet met gezonde marges.

Red de salestijger

Nu klanten steeds meer te kiezen hebben wordt de vaardigheid om onderscheidend te kunnen verkopen elke dag belangrijker.

Verkopen is de kernactiviteit van elk bedrijf. Salesaanjager Marc Dijk helpt die verkoop te optimaliseren. Hij richt zich op de totale verkoopaanpak, inclusief het aannamebeleid van verkopers en de salescultuur. 'Red de salestijger' is een blauwdruk om als team en individu direct succesvoller klanten voor je te winnen.

Op positief confronterende wijze beschrijft Marc wat er gebeurt in de verkooppraktijk, en hoe het ook anders kan. Tachtig procent van de verkopers vraagt niet eens om de deal na een informatief gesprek. Dat kon in een tijd waarin je moeite moest doen om niets te verkopen, maar die periode is voorbij. Marc Dijk inspireert je als lezer om het echt anders aan te pakken. Kies voor actievere sales, laat het initiatief niet langer bij de klant liggen, maar neem het zelf. Zijn missie: concurrenten weer ouderwets verslaan.

Kies voor een actieve, behoeftegerichte verkoopstrategie, want zo zorg je voor:
-Meer opdrachten
-Betere marges
-Competitie door onderscheidend in plaats van goedkoper te zijn
-Veel meer eigenwaarde bij de verkopers
-Plezier in het winnen van de markt, de klanten

'Red de salestijger' is een must have voor iedereen die begrijpt dat sales een bepalende factor is.