Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Verkoopvaardigheden
Gek op gaten (Jos Burgers)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)

Verkopen is een werkwoord

Pieter De Smet
Paperback, 236 blz.
die Keure Publishing Group | 1e druk, 2009 |
EAN: 9789048600649

Met Minder inspanningen Meer salesrendement realiseren. Een mooie doelstelling. Maar hoe zet je die drie M'en om in de praktijk? Pieter de Smet verwoordt zijn bevindingen en tips in dit boek. Hij wil hierbij zeker niet beleren, maar vooral inspireren.

Verkopen is een werkwoord

De aanpak van dit boek is no-nonsense, de schrijfstijl direct. Pieter de Smet put uit een jarenlange praktijkervaring. Zijn boek is doorspekt met voorbeelden uit de dagdagelijkse salespraktijk. Theoretische modellen en begrippen belicht hij vanuit een functionele invalshoek. Hij verliest hierbij nooit de directe link met de werkvloer.

De rode draad in het boek is het vinden, analyseren, beheersen en beheren van de expliciete en impliciete behoeften van de (potentiële) klant. Pieter de Smet schuwt daarbij geen controversiële begrippen als 'commerciele prostitutie' en 'sado-masochistische communicatie'. Dit boek wordt jouw salesbijbel en inspiratie voor toekomstige cont(r)acten.

Deze no-nonsense salesbijbel boordevol praktijktips is een must voor al wie actief is in sales en marketing en wie anderen moet overtuigen en overhalen.
Inhoudsopgave
Inleiding
De verkoper is vaak een commerciële sado-masochist

1 Zeker te weten alvorens te ageren
2 Klantgericht voorbereiden van het salescontact
3 Klantgericht contact nemen met de (potentiële) klant
4 Klantgericht argumenteren en demonstreren
5 Wat een geluk dat de (potentiële) klant aandraaft met bezwaren
6 Klantgericht afsluiten van het cont(r)act
7 Summiere checklist voor een optimaal (potentieel) klantencontact
8 Je kunt niet niet communiceren
9 Het salescontact samengevat in spreuken

Algemeen besluit
Lexicon salesbegrippen
Bibliografie
Nawoorden