Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 24.642

Boeken over Sales

Uitverkocht! Uitverkocht!
Jim Stolze (16/1)
Internetstrateeg Jim Stolze lanceert in zijn boek Uitverkocht! het ADHD-model als alternatief voor het aloude AIDA. ‘Aandacht is waar de bedrijven op dit moment mee bezig zouden moeten zijn.’
Lees verder..
Verkoopsucces
Henk-Jan van Essen (15/1)
Verkoopsucces 'Verkoopsucces, ik zie, ik zie wat jij (nog) niet ziet' is een bundeling van verhalen uit de praktijk waarbij duidelijk is hoe eenvoudig de volgende stap naar verkoopsucces is. Dit boek spoort aan tot actie. Niet morgen, maar tijdens het lezen.
Lees verder..
  Alle Boeken Over

Boeken van onze auteurs

Meest Bekeken Boeken
Hondenbrokken
Jos Burgers (8/1)
Hondenbrokken Iedereen vindt klantgericht belangrijk. Maar wat houdt het precies in, en is het hetzelfde als klantvriendelijkheid. Deze managementroman is voor iedereen die klantgerichtheid - intern of extern - wil verbeteren.
Lees verder..
Sales is sexy
Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip (4/1)
Sales is sexy Vrouwen zijn succesvolle verkopers, maar wist u dat zelf al? Ontdek hoe u als vrouw uw sterke kanten kunt benutten om nieuwe klanten aan te trekken.
Lees verder..
Red de salestijger Red de salestijger
Marc Dijk (2/1)
Het managementboek 'Red de salestijger' is de leidraad om de tijgers van de sales te redden. Dit boek, bedoeld voor de salesmanager en verkoper, gaat over het ontdekken en ontwikkelen van ieders sales talent.
Lees verder..
Pitch  Pitch
Alette Exter, Rick Willemsen (20/12)
Wie nieuwe opdrachten wil binnenhalen, moet van goeden huize komen. Dat lukt alleen als je jezelf op een overtuigende manier presenteert, zo maak je nét dat verschil. 'Pitch' is een boek vol do’s en don’ts, tips en praktijkervaringen.
Lees verder..
De kracht van zacht De kracht van zacht
Jan-Willem Seip (17/12)
Dit boek van auteur Jan Willem Seip laat de nieuwste inzichten op het gebied van verkooptechnieken zien en met name de menselijke factor daarin.
Lees verder..
Handboek Offerte
Aldo van Sellingen (12/12)
Offertes schrijven is niet het leukste werk. Hoe maakt u een succesvolle offerte, wat moet een offerte bevatten en wat moet niet? Een duidelijk overzicht van de verschillende onderdelen van de offerte.
Lees verder..
Verhoog je gunfactor Verhoog je gunfactor
Michiel Cobben (7/12)
De gunfactor is de belangrijkste reden dat mensen met elkaar zaken willen en blijven doen. Product, reclame en prijs zijn in elke markt van ondergeschikt belang, het is uw gunfactor die bepaalt of een klant een aanbod accepteert.
Lees verder..
Geef nooit korting Geef nooit korting
Jos Burgers (5/12)
In 'Geef nooit korting!' laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken.
Lees verder..
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen!
Fred Rutgers (30/11)
Veel ondernemers vinden verkopen lastig, dat hoeft niet! Leer hoe u leuker, succesvoller en gemakkelijker uw verkoopdoelstellingen kunt realiseren. Door verkopen te vergelijken met sportvissen, maakt de auteur de voorbeelden voor vrijwel iedereen herkenbaar.
Lees verder..
De zeven zonden van verkopers De zeven zonden van verkopers
Michel Hoetmer (27/11)
Veel verkopers begaan keer op keer dezelfde zonden zoals denken dat koude acquisitie niet werkt; in de verkeerde vijver vissen; geloven in verkoopfabeltjes.
Lees verder..
Strategische verkoop Strategische verkoop
Kurt de Blick (24/11)
Verkoop is voor elke organisatie (zowel profit als non-profit) van essentieel belang. Nieuw wetenschappelijk onderzoek heeft geleid tot het 4S-model. Kurt de Blick maakt dit model inzichtelijk.
Lees verder..
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen?
Neil Rackman (20/11)
Wat leidt tot succes bij grote orders? Waardoor zijn sommige verkopers voortdurend beter dan hun concurrenten? Het antwoord op al deze vragen vindt u met behulp van de SPIN-strategie.
Lees verder..
Klantgericht Telefoneren Klantgericht Telefoneren
Esther Bosmans (14/11)
U krijgt tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken. Bovendien ontdekt u de valkuilen en concrete aandachtspunten voor telefonisch verkopen en klachten afhandelen.
Lees verder..
Acquisitie voor professionals Acquisitie voor professionals
Jan-Willem Seip (13/11)
Ben je een professional, heb je jarenlange ervaring en een imposant portfolio en bellen er toch geen nieuwe klanten? In dit praktische boek lees je hoe je nieuwe klanten en opdrachten kunt verwerven.
Lees verder..
Verkopen in 90 minuten Verkopen in 90 minuten
Dietske van Kessel (8/11)
Iedereen verkoopt iets, in welke vorm dan ook: ideeën, producten en diensten, organisatie of uzelf. Dit boek gaat over het nieuwe verkopen, waarbij de klant zichzelf overtuigt en u als verkoper de facilitator bent. 'Verkopen in 90 minuten' brengt uw verkoopkennis up-to-date.
Lees verder..
Verbeter je Sales Verbeter je Sales
Alexander Loudon (6/11)
Sales is een kernactiviteit van elk bedrijf. Maar, vaak kunnen resultaten van een salesafdeling worden verbeterd. Lees in dit boek hoe u in vier stappen de effectiviteit van het salesproces vergroot.
Lees verder..
Invloed; Theorie en Praktijk
Robert Cialdini (1/11)
In dit boek zal u niet alleen leren welke technieken tot 'ja' leiden, maar ook hoe u uzelf tegen toekomstige verzoeken kunt verdedigen. 'Invloed' is een praktisch boek voor iedereen die koopt, verkoopt of adviseert.
Lees verder..
Sturen naar... Sturen naar...
Bart Veltenaar (30/10)
We zoeken klanten en prospects met juist die specifieke vraag waaraan wij beter dan de concurrentie kunnen voldoen.
Lees verder..
Meer boeken..
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Account Management
Acquisitie
Klantgerichtheid
Overige
Presenteren
Sales Management
Telefonische vaardigheden
Verkoopgesprek
Verkoopvaardigheden
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?