Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 26.791

Boeken over Sales

Koud bellen: br.... Koud bellen: br....
Viktor Bonke (13/9)
Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige en gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat u aan de telefoon vaker dan u lief is, wordt afgewezen. Dit praktische ‘doe-boek’ geeft u structuur, voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs.
Lees verder..
Verhoog je gunfactor
Michiel Cobben (5/9)
Verhoog je gunfactor De gunfactor is de belangrijkste reden dat mensen met elkaar zaken willen en blijven doen. Product, reclame en prijs zijn in elke markt van ondergeschikt belang, het is uw gunfactor die bepaalt of een klant een aanbod accepteert.
Lees verder..
  Alle Boeken Over

Boeken van onze auteurs

Meest Bekeken Boeken
Waarom klanten wel!! bij mij kopen
Peter Kweekel (31/7)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen U zit bij een klant en het gesprek loopt niet. U krijgt het probleem niet helder of u ervaart veel weerstand. Uw klant wil geen vervolgafspraak. Dit boek helpt u betere vragen te stellen.
Lees verder..
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen!
Fred Rutgers (23/7)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! Veel ondernemers vinden verkopen lastig, dat hoeft niet! Leer hoe u leuker, succesvoller en gemakkelijker uw verkoopdoelstellingen kunt realiseren. Door verkopen te vergelijken met sportvissen, maakt de auteur de voorbeelden voor vrijwel iedereen herkenbaar.
Lees verder..
Hondenbrokken Hondenbrokken
Jos Burgers (16/7)
Iedereen vindt klantgericht belangrijk. Maar wat houdt het precies in, en is het hetzelfde als klantvriendelijkheid. Deze managementroman is voor iedereen die klantgerichtheid - intern of extern - wil verbeteren.
Lees verder..
25 vaardigheden voor adviserend verkopen 25 vaardigheden voor adviserend verkopen
Lenette Schuijt (11/7)
Verkopers hebben in toenemende mate te maken met mondige klanten, die een service verwachten toegesneden op individuele wensen. De verkoper wordt meer en meer de begeleider van een aankoopproces.
Lees verder..
Pitch  Pitch
Alette Exter, Rick Willemsen (6/7)
Wie nieuwe opdrachten wil binnenhalen, moet van goeden huize komen. Dat lukt alleen als je jezelf op een overtuigende manier presenteert, zo maak je nét dat verschil. 'Pitch' is een boek vol do’s en don’ts, tips en praktijkervaringen.
Lees verder..
Opdrachtgever gezocht Opdrachtgever gezocht
Jan Willem van den Brink, Maarten van Os (2/7)
Opdrachtgever gezocht is een boek over acquireren voor professionals. ‘Ze hebben het gevoel dat ze zich opdringen als ze iets proberen te verkopen, dat is niet terecht. Zij hebben juist de beste contacten met klanten.’
Lees verder..
Sales vanuit je Hart Sales vanuit je Hart
Richard van Kray (1/7)
Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm – tijd voor 'Sales vanuit je Hart'!
Lees verder..
Red de salestijger Red de salestijger
Marc Dijk (26/6)
Het managementboek 'Red de salestijger' is de leidraad om de tijgers van de sales te redden. Dit boek, bedoeld voor de salesmanager en verkoper, gaat over het ontdekken en ontwikkelen van ieders sales talent.
Lees verder..
Verkopen in 90 minuten Verkopen in 90 minuten
Dietske van Kessel (19/6)
Iedereen verkoopt iets, in welke vorm dan ook: ideeën, producten en diensten, organisatie of uzelf. Dit boek gaat over het nieuwe verkopen, waarbij de klant zichzelf overtuigt en u als verkoper de facilitator bent. 'Verkopen in 90 minuten' brengt uw verkoopkennis up-to-date.
Lees verder..
Acquisitie voor professionals Acquisitie voor professionals
Jan-Willem Seip (13/6)
Ben je een professional, heb je jarenlange ervaring en een imposant portfolio en bellen er toch geen nieuwe klanten? In dit praktische boek lees je hoe je nieuwe klanten en opdrachten kunt verwerven.
Lees verder..
Verkopen is een werkwoord Verkopen is een werkwoord
Pieter De Smet (31/5)
Met minder inspanningen meer salesrendement. Een mooie doelstelling. Maar hoe zet u dit om in de praktijk?
Lees verder..
Een hogere prijs is pure winst Een hogere prijs is pure winst
Jos Burgers (22/5)
U kunt uw winst natuurlijk verhogen door meer af te zetten. Of door kosten te verlagen. Maar de snelste weg is verhogen van uw prijzen. De prijs is het enige marketinginstrument dat direct geld opbrengt.
Lees verder..
Klantgericht Telefoneren Klantgericht Telefoneren
Esther Bosmans (1/5)
U krijgt tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken. Bovendien ontdekt u de valkuilen en concrete aandachtspunten voor telefonisch verkopen en klachten afhandelen.
Lees verder..
Presenteren is een 'feest' Presenteren is een 'feest'
Roeland Schweitzer (18/4)
Alles wat u moet weten over presenteren. Korte, duidelijke tekstblokken, tips en achtergronden inspireren u tot betere presentaties. Stap voor stap leert u om u goed voor te bereiden en uw presentatie succesvol te laten verlopen.
Lees verder..
Gek op gaten Gek op gaten
Jos Burgers (16/4)
Wie zich verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Jos Burgers illustreert dit door de metafoor van boren en gaten. Boren staan voor producten en diensten die u levert, gaten voor behoeften en wensen van uw klanten.
Lees verder..
Geef nooit korting Geef nooit korting
Jos Burgers (1/4)
In 'Geef nooit korting!' laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken.
Lees verder..
De zeven zonden van verkopers De zeven zonden van verkopers
Michel Hoetmer (27/3)
Veel verkopers begaan keer op keer dezelfde zonden zoals denken dat koude acquisitie niet werkt; in de verkeerde vijver vissen; geloven in verkoopfabeltjes.
Lees verder..
Verbeter je Sales Verbeter je Sales
Alexander Loudon (26/3)
Sales is een kernactiviteit van elk bedrijf. Maar, vaak kunnen resultaten van een salesafdeling worden verbeterd. Lees in dit boek hoe u in vier stappen de effectiviteit van het salesproces vergroot.
Lees verder..
Meer boeken..
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?