Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 25.057

Boeken over Sales

Een hogere prijs is pure winst Een hogere prijs is pure winst
Jos Burgers (22/5)
U kunt uw winst natuurlijk verhogen door meer af te zetten. Of door kosten te verlagen. Maar de snelste weg is verhogen van uw prijzen. De prijs is het enige marketinginstrument dat direct geld opbrengt.
Lees verder..
Klantgericht Telefoneren
Esther Bosmans (1/5)
Klantgericht Telefoneren U krijgt tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken. Bovendien ontdekt u de valkuilen en concrete aandachtspunten voor telefonisch verkopen en klachten afhandelen.
Lees verder..
  Alle Boeken Over

Boeken van onze auteurs

Meest Bekeken Boeken
Presenteren is een 'feest'
Roeland Schweitzer (18/4)
Presenteren is een 'feest' Alles wat u moet weten over presenteren. Korte, duidelijke tekstblokken, tips en achtergronden inspireren u tot betere presentaties. Stap voor stap leert u om u goed voor te bereiden en uw presentatie succesvol te laten verlopen.
Lees verder..
Gek op gaten
Jos Burgers (16/4)
Gek op gaten Wie zich verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Jos Burgers illustreert dit door de metafoor van boren en gaten. Boren staan voor producten en diensten die u levert, gaten voor behoeften en wensen van uw klanten.
Lees verder..
Geef nooit korting Geef nooit korting
Jos Burgers (1/4)
In 'Geef nooit korting!' laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken.
Lees verder..
De zeven zonden van verkopers De zeven zonden van verkopers
Michel Hoetmer (27/3)
Veel verkopers begaan keer op keer dezelfde zonden zoals denken dat koude acquisitie niet werkt; in de verkeerde vijver vissen; geloven in verkoopfabeltjes.
Lees verder..
Verbeter je Sales Verbeter je Sales
Alexander Loudon (26/3)
Sales is een kernactiviteit van elk bedrijf. Maar, vaak kunnen resultaten van een salesafdeling worden verbeterd. Lees in dit boek hoe u in vier stappen de effectiviteit van het salesproces vergroot.
Lees verder..
Sales is sexy Sales is sexy
Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip (23/3)
Vrouwen zijn succesvolle verkopers, maar wist u dat zelf al? Ontdek hoe u als vrouw uw sterke kanten kunt benutten om nieuwe klanten aan te trekken.
Lees verder..
Verras de klant! Verras de klant!
Rob Snoeijen (17/3)
Iedereen vindt het leuk om verrast te worden. Mensen worden blij van een onverwacht, attent gebaar. Zo ook klanten. Het is belangrijk uw klanten steeds opnieuw op een creatieve wijze te verrassen.
Lees verder..
Het netwerkboek  Het netwerkboek
Rob B. Tol (2/3)
Wat is het nut van netwerken, en hoe pakt u het aan? Leer hoe u organisaties benadert voor opdrachten of info en verlies niet teveel tijd door ondoelmatig te netwerken. Boor nieuwe relaties aan en zorg dat u aanbevolen wordt.
Lees verder..
Persoonlijke verkoop Persoonlijke verkoop
Hans Dekker (26/2)
Persoonlijke verkoop richt zich op technieken die verkopers in de zakelijke markt gebruiken om waarde toe te voegen. Zo daagt u de klant uit samen tot een oplossing te komen die meer waarde toevoegt dan standaardoplossingen.
Lees verder..
Sturen naar... Sturen naar...
Bart Veltenaar (21/2)
We zoeken klanten en prospects met juist die specifieke vraag waaraan wij beter dan de concurrentie kunnen voldoen.
Lees verder..
Invloed; Theorie en Praktijk
Robert Cialdini (20/2)
In dit boek zal u niet alleen leren welke technieken tot 'ja' leiden, maar ook hoe u uzelf tegen toekomstige verzoeken kunt verdedigen. 'Invloed' is een praktisch boek voor iedereen die koopt, verkoopt of adviseert.
Lees verder..
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!'
Jos Burgers (15/2)
Wat gaat er mis in het contact met de klant? Hoe kunt u dit voorkomen? Met humor houdt Jos Burgers u een spiegel voor en geeft u 100 eyeopeners.
Lees verder..
Help! ik ben verkoper Help! ik ben verkoper
Leo Koppelaar (7/2)
Met krachtige beelden en korte statements worden verkoopprincipes uiteengezet die voor iedereen en in elke situatie toepasbaar zijn. Het gaat vooral om de wijze waarop je mensen tegemoet treedt.
Lees verder..
Koud, Kouder, Koudst  -  Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur?
Rolf Tempelman, Sander Bennink (5/2)
De wereld van koude acquisitie is een hele mooie. Leer de fijne kneepjes van het vak en beoordeel of koud, kouder, koudst past bij uw persoonlijkheid. Dit boek gaat in op alle facetten die horen bij koude acquisitie.
Lees verder..
Uitverkocht! Uitverkocht!
Jim Stolze (16/1)
Internetstrateeg Jim Stolze lanceert in zijn boek Uitverkocht! het ADHD-model als alternatief voor het aloude AIDA. ‘Aandacht is waar de bedrijven op dit moment mee bezig zouden moeten zijn.’
Lees verder..
Verkoopsucces Verkoopsucces
Henk-Jan van Essen (15/1)
'Verkoopsucces, ik zie, ik zie wat jij (nog) niet ziet' is een bundeling van verhalen uit de praktijk waarbij duidelijk is hoe eenvoudig de volgende stap naar verkoopsucces is. Dit boek spoort aan tot actie. Niet morgen, maar tijdens het lezen.
Lees verder..
Hondenbrokken Hondenbrokken
Jos Burgers (8/1)
Iedereen vindt klantgericht belangrijk. Maar wat houdt het precies in, en is het hetzelfde als klantvriendelijkheid. Deze managementroman is voor iedereen die klantgerichtheid - intern of extern - wil verbeteren.
Lees verder..
Red de salestijger Red de salestijger
Marc Dijk (2/1)
Het managementboek 'Red de salestijger' is de leidraad om de tijgers van de sales te redden. Dit boek, bedoeld voor de salesmanager en verkoper, gaat over het ontdekken en ontwikkelen van ieders sales talent.
Lees verder..
Meer boeken..
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Account Management
Acquisitie
Klantgerichtheid
Overige
Presenteren
Sales Management
Telefonische vaardigheden
Verkoopgesprek
Verkoopvaardigheden
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?