Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 24.486

Boeken over Sales

Klantgericht Telefoneren Klantgericht Telefoneren
Esther Bosmans (14/11)
U krijgt tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken. Bovendien ontdekt u de valkuilen en concrete aandachtspunten voor telefonisch verkopen en klachten afhandelen.
Lees verder..
Acquisitie voor professionals
Jan-Willem Seip (13/11)
Acquisitie voor professionals Ben je een professional, heb je jarenlange ervaring en een imposant portfolio en bellen er toch geen nieuwe klanten? In dit praktische boek lees je hoe je nieuwe klanten en opdrachten kunt verwerven.
Lees verder..
  Alle Boeken Over

Boeken van onze auteurs

Meest Bekeken Boeken
Verkopen in 90 minuten
Dietske van Kessel (8/11)
Verkopen in 90 minuten Iedereen verkoopt iets, in welke vorm dan ook: ideeën, producten en diensten, organisatie of uzelf. Dit boek gaat over het nieuwe verkopen, waarbij de klant zichzelf overtuigt en u als verkoper de facilitator bent. 'Verkopen in 90 minuten' brengt uw verkoopkennis up-to-date.
Lees verder..
Verbeter je Sales
Alexander Loudon (6/11)
Verbeter je Sales Sales is een kernactiviteit van elk bedrijf. Maar, vaak kunnen resultaten van een salesafdeling worden verbeterd. Lees in dit boek hoe u in vier stappen de effectiviteit van het salesproces vergroot.
Lees verder..
Invloed; Theorie en Praktijk
Robert Cialdini (1/11)
In dit boek zal u niet alleen leren welke technieken tot 'ja' leiden, maar ook hoe u uzelf tegen toekomstige verzoeken kunt verdedigen. 'Invloed' is een praktisch boek voor iedereen die koopt, verkoopt of adviseert.
Lees verder..
Sturen naar... Sturen naar...
Bart Veltenaar (30/10)
We zoeken klanten en prospects met juist die specifieke vraag waaraan wij beter dan de concurrentie kunnen voldoen.
Lees verder..
Verkopen als topsport Verkopen als topsport
Erwin Wiggers (25/10)
Verkopen is niets anders dan de klant helpen inkopen. De potentiële klant heeft nogal wat problemen en de hulp van een goede verkoper is bij de oplossing ervan absoluut onmisbaar.
Lees verder..
Hoe verliest u een tevreden klant? Hoe verliest u een tevreden klant?
Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens (24/10)
Nieuwe inzichten in de loyaliteit van uw klanten. Als u nog steeds denkt dat het om klanttevredenheid draait, wacht u een verrassing.
Lees verder..
Persoonlijke verkoop Persoonlijke verkoop
Hans Dekker (19/10)
Persoonlijke verkoop richt zich op technieken die verkopers in de zakelijke markt gebruiken om waarde toe te voegen. Zo daagt u de klant uit samen tot een oplossing te komen die meer waarde toevoegt dan standaardoplossingen.
Lees verder..
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers
Roger Dawson (16/10)
Doeltreffende methoden en eenvoudige technieken om het vertrouwen van iedere klant te winnen en elk verkoopgesprek met succes af te ronden.
Lees verder..
Account management = KLANT management Account management = KLANT management
Bart van Luijk (11/10)
Accountmanagement is anders dan verkopen. Het is geen modewoord of een pronkende titel op een visitekaartje. Het is een vak van de verkoper als diplomaat, als ondernemer, als teamleider.
Lees verder..
Relatiebeheer als groeistrategie Relatiebeheer als groeistrategie
Jos Burgers (9/10)
Een stapsgewijze aanpak om meer te verdienen aan de bestaande klantenkring. Organisaties onderkennen steeds vaker de noodzaak om klanten om te vormen tot relaties en deze verder te ontwikkelen.
Lees verder..
Opdrachtgever gezocht Opdrachtgever gezocht
Jan Willem van den Brink, Maarten van Os (5/10)
Opdrachtgever gezocht is een boek over acquireren voor professionals. ‘Ze hebben het gevoel dat ze zich opdringen als ze iets proberen te verkopen, dat is niet terecht. Zij hebben juist de beste contacten met klanten.’
Lees verder..
Verkoopsucces Verkoopsucces
Henk-Jan van Essen (3/10)
'Verkoopsucces, ik zie, ik zie wat jij (nog) niet ziet' is een bundeling van verhalen uit de praktijk waarbij duidelijk is hoe eenvoudig de volgende stap naar verkoopsucces is. Dit boek spoort aan tot actie. Niet morgen, maar tijdens het lezen.
Lees verder..
Het netwerkboek  Het netwerkboek
Rob B. Tol (27/9)
Wat is het nut van netwerken, en hoe pakt u het aan? Leer hoe u organisaties benadert voor opdrachten of info en verlies niet teveel tijd door ondoelmatig te netwerken. Boor nieuwe relaties aan en zorg dat u aanbevolen wordt.
Lees verder..
Koud bellen: br.... Koud bellen: br....
Viktor Bonke (25/9)
Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige en gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat u aan de telefoon vaker dan u lief is, wordt afgewezen. Dit praktische ‘doe-boek’ geeft u structuur, voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs.
Lees verder..
Presenteren is een 'feest' Presenteren is een 'feest'
Roeland Schweitzer (20/9)
Alles wat u moet weten over presenteren. Korte, duidelijke tekstblokken, tips en achtergronden inspireren u tot betere presentaties. Stap voor stap leert u om u goed voor te bereiden en uw presentatie succesvol te laten verlopen.
Lees verder..
Kloteklanten: De klant als noodzakelijk kwaad? Kloteklanten: De klant als noodzakelijk kwaad?
Egbert Jan van Bel (14/9)
Waarom doet iemand zaken met u? Waarom blijft een klant klant bij u en waarom niet? De grote verrassing is dat een oplossing dichter bij ligt dan u denkt.
Lees verder..
Red de salestijger Red de salestijger
Marc Dijk (12/9)
Het managementboek 'Red de salestijger' is de leidraad om de tijgers van de sales te redden. Dit boek, bedoeld voor de salesmanager en verkoper, gaat over het ontdekken en ontwikkelen van ieders sales talent.
Lees verder..
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen!
Fred Rutgers (7/9)
Veel ondernemers vinden verkopen lastig, dat hoeft niet! Leer hoe u leuker, succesvoller en gemakkelijker uw verkoopdoelstellingen kunt realiseren. Door verkopen te vergelijken met sportvissen, maakt de auteur de voorbeelden voor vrijwel iedereen herkenbaar.
Lees verder..
Meer boeken..
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Account Management
Acquisitie
Klantgerichtheid
Overige
Presenteren
Sales Management
Telefonische vaardigheden
Verkoopgesprek
Verkoopvaardigheden
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?