Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Sales (overige)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)

Verbeter je Sales

Alexander Loudon
Paperback, 140 blz.
Gopher B.V. | 1e druk, 2015 |
EAN: 9789051798661

Sales is een kernactiviteit van elk bedrijf. Maar, in veel gevallen kunnen de resultaten van een salesafdeling nog met tientallen procenten worden verbeterd. Niet, zoals zo vaak wordt gedacht, door vaardigheidstrainingen van de individuele salesprofessionals, maar door het salesproces efficiënter in te richten. Dat betekent: meer sales, met dezelfde mensen!

Verbeter je Sales

Lees in dit boek hoe je in vier overzichtelijke stappen de effectiviteit van het salesproces vergroot. De tools in dit resultaatgerichte boek zijn direct in praktijk te brengen. De handige checklists, inzichtelijke cases en heldere stijl maken Verbeter je sales voor iedereen toegankelijk. Grote multinationals, zoals General Electrics, maar ook kleinere bedrijven hebben al baat gehad bij de succesvolle methode uit dit boek.

'Wil jij een best in class sales manager zijn? Zo ja, lees dit boek en leid je bedrijf naar het ultieme succes door meer te verkopen met dezelfde mensen.' - Gerard Pruijn, Sales Director Toshiba TEC Retail Information Systems

'Sales is een proces dat vaak over het hoofd wordt gezien. Loudon introduceert echter een analytische aanpak en procesdiscipline voor het salesproces die alle bedrijven zouden moeten gebruiken omdat sales het meest belangrijke proces in ieder bedrijf is. Verplichte kost voor iedere CEO of salesleider.' - Dr. Steve Garnett, Chairman EMEA Salesforce.com

'Eindelijk een no-nonsense, praktische gids om de effectiviteit van je salesproces te verhogen. Gebaseerd op robuuste data biedt Loudon tools die de implementatie eenvoudiger maken. Iedereen die carrière wil maken in salesmanagement zou dit boek moeten lezen.' - Dr. Kaj Storbacka, Professor, Sales en Account Management, Nyenrode Business Universiteit

'Verbeter je sales biedt een geavanceerde, systematische en leesbare gids voor het salesproces die bruikbaar is voor alle salesprofessionals.' - Professor George Yip, Dean, Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit, en auteur van 'Managing Global Customers'

'Hoe haal je het beste uit je salesorganisatie? Verbeter je sales voorziet je van vele inzichten en handige tools om dit te bereiken. Lees dit boek!' - Professor Mario van Vliet, General Manager Capgemini Consulting

'Eindelijk aandacht voor deze onderbelichte kant van sales. Alle structuur en informatie die je nodig hebt om je salesproces te verbeteren.' - Roy Lamain, Sales Manager bij Dell
Inhoudsopgave

Inleiding

1. Introductie
2. Breng het salesproces in kaart
3. Analyseer het salesproces
4. Herontwerp het salesproces
5. Implementeer salesprocesverbeteringen
6. De heilige graal van operational excellence

Bronnen
Dankwoord
Toolsoverzicht
Register