Zoek op trefwoord
Acquisitie
Account Management
Sales Management
Verkoopvaardigheden
Sales (overige)

Alle boeken
11/2 Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
5/2 Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
5/2 Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
31/1 Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
22/1 Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
28/11 De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
26/11 Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
18/11 Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
14/11 Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
11/11 Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
7/11 Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
8/10 Hondenbrokken (Jos Burgers)
26/9 Gek op gaten (Jos Burgers)
25/9 Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
19/9 Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
31/7 Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
11/7 25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
6/7 Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
2/7 Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
26/6 Red de salestijger (Marc Dijk)
13/6 Acquisitie voor professionals (Jan-Willem Seip)
31/5 Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
22/5 Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
1/5 Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
18/4 Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
1/4 Geef nooit korting (Jos Burgers)
27/3 De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
26/3 Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
23/3 Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
17/3 Verras de klant! (Rob Snoeijen)

Sales vanuit je Hart

Richard van Kray
Paperback, 192 blz.
Business Contact | 1e druk, 2017
EAN: 9789047010586 |

Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of het is juist een holle frase die verhult dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm �" tijd voor 'Sales vanuit je Hart'!

Sales vanuit je Hart

'Sales vanuit je Hart' is de weg naar een duurzame relatie met je klant, waarin ruimte is voor ieders ambitie. Want werkelijke meerwaarde voor beide partijen ontstaat wanneer je dicht bij jezelf blijft en contact maakt vanuit vertrouwen, waardoor de klant ontvankelijk wordt en je samen kunt onderzoeken waar jouw gewenste doel en zijn voordeel samenkomen. Essentieel bij 'Sales vanuit je Hart' is investeren aan het begin van een gesprek. Als je samen met de klant een goede basis legt, wordt het logisch en gemakkelijk om tot de deal te komen. Richard van Kray geeft je in dit boek het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten.