Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Acquisitie voor professionals (Jan-Willem Seip)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Red de salestijger (Marc Dijk)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Relatiebeheer als groeistrategie

Jos Burgers
Ingenaaid, 120 blz.
Adfo Books | 2e druk, 2003 |
EAN: 9789014081908

Uw huidige klanten zijn het belangrijkste kapitaalgoed van uw onderneming. Zowel industriële ondernemingen en handelsbedrijven alsook dienstverlenende organisaties onderkennen steeds vaker de noodzaak om klanten om te vormen tot relaties en deze verder te ontwikkelen. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen.

Relatiebeheer als groeistrategie

'Relatiebeheer als groeistrategie' biedt de lezer een systematische en stapsgewijze aanpak om meer te verdienen aan de bestaande klantenkring. Het vlot geschreven boek bevat veel voorbeelden en geeft aan hoe u kunt groeien door in uw marketingstrategie uit te gaan van uw bestaande klantrelaties. Als u er in slaagt het klantaandeel bij uw grote klanten te verhogen, stijgen uw omzet en marktaandeel automatisch. Het boek laat zien hoe u bepaalt wie uw meest interessante klanten zijn, hoe u die groep volkomen tevreden houdt en aan u bindt.

Jos Burgers verwerkt in zijn boek de laatste inzichten in het vak en eigen ervaringen uit zijn marketingadviespraktijk. Geen wetenschappelijke verhalen, maar praktische en doeltreffende adviezen om direct mee aan de slag te gaan.
Inhoudsopgave
Voorwoord

1. Aandacht voor relatiebeheer
2. Relatiebeheer voor uw bedrijf
3. Welke relaties wilt u graag behouden?
4. De relatiebeheerstrategie
5. Klantenloyaliteitsprogramma's
6. Accountmanagement en de relatiedatabase
7. Kenmerken van een klantgericht bedrijf
8. Gek op klachten
9. Grip op relaties

Beoordelingsformulier
Literatuur
Trefwoordenregister
Over de auteur