Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Prettig omgaan met Moeilijke Mensen (Richard van Houten)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Help! ik ben verkoper

Leo Koppelaar
Paperback, 104 blz.
Pharos Uitgeverij | 1e druk, 2014 |
EAN: 9789079399635

Toen Leo koppelaar van de HTS kwam waren er twee dingen die hij absoluut zeker wist: Hij wilde geen verkoper worden en ook niet in de software werken. We zijn nu dertig jaar verder en Leo is Commercieel Directeur bij AFAS een van de grootste software bedrijven van Nederland.

Help! ik ben verkoper

Over de oorzaak van die wonderlijke ommekeer vertelt hij in dit boek dat een must is voor allen die direct of indirect met verkopen te maken hebben. En dat is eigenlijk iedereen die betrokken is bij het maatschappelijk proces. Want wie daarin succesvol wil functioneren, zal allereerst zichzelf goed over het voetlicht moeten kunnen brengen. Anders gezegd alles begint bij het verkopen van jezelf.

'Help! Ik ben verkoper' wil afrekenen met de vele vuistdikke en nodeloos opgeklopte verkoop- en marketingboeken die de markt overspoelen. Met behulp van krachtige beelden en korte statements worden verkoopprincipes uiteengezet die voor iedereen en in elke situatie toepasbaar zijn. Daarbij gaat het vooral om de wijze waarop je mensen tegemoet treedt. Want, zo zegt de schrijver 'In deze tijd van social media bereikt de informatie je veel sneller dan vroeger, dat is zeker waardevol. Maar het mag niet in de plaats komen van persoonlijk contact, want mensen doen zaken met mensen.'
Inhoudsopgave

Waarom heb ik dit boek geschreven?

Hoe werd ik verkoper?
-Inleiding
-IJkmomenten
-De vier fasen van het verkoopproces
-Hart tegen hard
-Een feest van herkenning
-Vent Tent Krent Cent
-Eigen jargon
-Waarden en normen ook in de verkoop
-Wat mag u van dit boek verwachten?

Coachingsmomenten
-Verkopen is topsport
-Selling is not telling
-Het meervoud van Kennis is Kennissen
-Aandacht is een wettig betaalmiddel
-Van contacten komen contracten
-Creatief stofzuigen
-De waarheid spreken
-Je kunt de windrichting niet veranderen
-Het is net werken
-De Disneytoer
-De Plakfactor
-De Snapsactor
-Het lekkende kraantje
-Voltooid Tegenwoordige Tijd verkopen
-Inzet=Omzet
-Kijk tijdig op de prestatieklok

De basis: een geïntegreerd CRM
-CRM: het belangrijkste gereedschap van een verkoper
-Moneyball
-CRM, geen product maar en mentaliteit
-Hoe wordt CRM een logisch onderdeel in je organisatie?
-Met Sales Automation in de toekomst kijken!
-CRM dashboard als spin in het web