Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Acquisitie voor professionals (Jan-Willem Seip)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

De zeven zonden van verkopers

Michel Hoetmer
Ingenaaid, 254 blz.
Uitgeverij Haystack | 1e druk, 2007 |
EAN: 9789077881163

Veel verkopers begaan keer op keer dezelfde zonden:

De zeven zonden van verkopers
- denken dat koude acquisitie niet werkt
- hetzelfde doen als de concurrent
- in de verkeerde vijver vissen
- veel te snel een aanbod doen
- de verkeerde vragen stellen
- geloven in verkoopfabeltjes
- niet leren van uw fouten

In 'De zeven zonden van verkopers' staat op een even kleurrijke als toegankelijke manier beschreven hoe u als verkoper, accountmanager of ondernemer meer kunt verkopen zonder te blunderen!
Iedereen kan nieuwe klanten aantrekken! In dit boek leert u hoe.
Na een succesvolle carrière als verkoper werd Michel Hoetmer verkooptrainer. Als directeur van SalesQuest heeft Hoetmer jarenlange ervaring met het trainen en adviseren van verkopers en salesmanagers. Als schrijver van prikkelende artikelen over management en sales heeft Hoetmer een grote schare fans verzameld. In dit unieke salesboek geeft hij voor het eerst zijn no-nonsense visie op de methoden en technieken die nodig zijn om een succes te maken van koude acquisitie!

Inhoudsopgave
Inleiding

Zonde 1 " Denken dat koude acquisitie niet werkt

Zonde 2 " Hetzelfde doen als de concurrent

Zonde 3 " In de verkeerde vijver vissen

Zonde 4 " Veel te snel een aanbod doen

Zonde 5 " De verkeerde vragen stellen

Zonde 6 " Geloven in verkoopfabeltjes

Zonde 7 " Niet leren van je fouten