Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Een fan per dag (Jos Burgers)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Acquisitie voor professionals (Jan-Willem Seip)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Red de salestijger (Marc Dijk)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Human2Human: de nieuwe klantrelatie

Danielle de Jonge
Gebonden, 160 blz. | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2015
EAN: 9789089652775

e-book | Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2015
EAN: 9789089652782 |

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

Human2Human: de nieuwe klantrelatie

In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want onderscheidend verkopen heb je zelf in de hand, in elke fase van het verkoopproces. Een boek boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Benieuwd hoe je klanten vindt, hebt en houdt? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!

'Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniëlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten.' - Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker

'Echt klantencontact wordt steeds schaarser en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt.' - Steven Van Belleghem, auteur van het boek When Digital Becomes Human

Inhoudsopgave
Inleiding

Deel 1: Klanten vinden
1. Kies en word gekozen
2. Een ijzersterk verhaal
3. Jouw eigentijdse pitch
4. De expert in jezelf laten zien
5. Aan tafel komen
6. LinkedIn als goudmijn
7. Doordachte acquisitiegesprekken
8. Opvallende off ertes

Deel 2: Klanten hebben
9. Boven de klantverwachtingen uitstijgen
10. 24/7 bereikbaar zijn of toch niet?
11. Klein cadeautje, groot plezier
12. De klant van nu wil pure beleving
13. Facturen die een goed gevoel geven
14. Een klagende klant weer blij maken

Deel 3: Klanten houden
15. Netvliesmanagement
16. Klantrelaties verdiepen
17. Weg met de klanttevredenheidsenquête
18. Relatiegeschenken die indruk maken
19. Aanbevelingen en referenties
20. Supporters en ambassadeurs

Epiloog: Aandacht voor jezelf

Inspiratiebronnen
Daniëlle de Jonge