Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Acquisitie voor professionals (Jan-Willem Seip)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Red de salestijger (Marc Dijk)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

De Par5 methode

Harro Willemsen, Arjo Bunnik
Gebonden, 192 blz. | Nederlands
3to1 | 1e druk, 2019
EAN: 9789082764611

Hoe kom ik bij nieuwe klanten aan tafel? Dit is een van de belangrijkste vragen voor iedere ondernemer, salesprofessional of ZZP’er. Traditionele methoden zoals koude acquisitie leveren te weinig rendement op en worden als negatief ervaren. Daarbij legt de AVG-wetgeving allerlei restricties en voorwaarden op voor business-to-business acquisitie.

De Par5 methode

Het is dus tijd voor een nieuwe, positieve en effectieve acquisitieaanpak: de Par5 methode. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten. Zonder opdringerig te zijn en geheel AVG-proof. Met een conversie die vijf tot tien keer hoger ligt dan bij traditionele acquisitiemethoden.

De Par5 methode is een volledig geïntegreerde aanpak van het ontdekken en selecteren van leads tot het maken van zinvolle afspraken. Alle belangrijke kanalen en communicatiemiddelen komen aan bod, waaronder social selling, referral marketing, netwerken, offline events, telefoongebruik, mailingen en krachtige online tools. Dit is een echt praktijkboek, vol met stappenplannen en aansprekende voorbeelden.

Vier gerenommeerde specialisten hebben een waardevolle bijdrage geleverd aan dit boek. Arnoud Engelfriet, juridisch specialist bij ICTRecht, vertelt over de achtergronden van de AVG en acquisitie; Maxim Spek is directeur van prospex en gaat dieper in op contentmarketing; Vianne Scharloo, socialmedia-expert, deelt haar kennis over het zakelijk inzetten van Facebook en Instagram en tot slot Corinne Keijzer van Digital Moves, zij legt uit hoe LinkedIn en Sales navigator effectiever ingezet kunnen worden.

Inhoudsopgave
1. Acquisitie binnen een business-to-business-omgeving: inleiding
2. Stop met de hole-in-one
3. Vijf essentiële tools
4. Het proces van de Par5 methode
5. Stap één: deskresearch
6. Stap twee: op de radar komen
7. Stap drie: linken en opt-in verkrijgen
8. Stap vier: eerste live contact
9. Stap vijf: doelstelling behalen
10. De vijf kanalen van de Par5 methode
11. Kanaal één: social/online
12. Kanaal twee: telefoon
13. Kanaal drie: mailen
14. Kanaal vier: events bezoeken
15. Kanaal vijf: referrals
16. Communicatie binnen acquisitie
17. Marketing en contentstrategie
18. LinkedIn
19. Facebook en andere socialmedia-platforms
20. De AVG en acquisitie
21. Managen van het acquisitieproces
22. Ten slotte