Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Eén fan per dag (Jos Burgers)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)

Acquireren is een werkwoord

Marcel Hoefman
Paperback, 160 blz. | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2014
EAN: 9789089652539

e-book | Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2014
EAN: 9789089652560

Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert, de invloed van technologie toeneemt, en concurrentie en prijsdruk heviger worden. Anderzijds doordat ze de benodigde kennis, inzichten en vaardigheden missen.

Acquireren is een werkwoord

In 'Acquireren is een werkwoord' leest u hoe u als salesprofessional met deze realiteit omgaat en hoe u structuur aanbrengt in uw acquisitieaanpak. Wat werkt wel en wat niet? Welke ideeën over acquireren helpen u verder en welke kunt u maar beter zo snel mogelijk weer vergeten? Marcel Hoefman komt met heldere antwoorden, praktische inzichten en concrete voorbeelden, zodat u direct aan de slag kunt. Met meer daadkracht, meer rendabele omzet en meer werkplezier als resultaat.

Een goed doordachte aanpak waarmee u op korte termijn al nieuwe klanten werft. Gebaseerd op ervaringen van succesvolle salesprofessionals.
Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding
Opzet van het boek

1. Acquisitie in beweging
2. Mythes en verwarring rondom acquisitie
3. Wat maakt acquisitie moeilijk?
4. Acquireren is waarde creëren
5. De structuur van het acquisitieproces
6. Stap 1: je waardepropositie ontwikkelen
7. Stap 2: je doelgroep bepalen
8. Stap 3: middelen selecteren
9. Het Sales Statement
10. Proactief telefoongebruik
11. Het persoonlijke verkoopgesprek
12. Stap 4: Uitvoeren
13. Stap 5: Evalueren en ontwikkelen

Epiloog
Dankwoord
Over de auteur
Aanbevolen literatuur