Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Klanten winnen (Sicco Santema, Jeroen van de Rijt)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Eén fan per dag (Jos Burgers)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)

Verkopen met mensenkennis

Hans Faas
Paperback, 120 blz. | Nederlands
Futuro Uitgevers | 1e druk, 2015
EAN: 9789492221162

e-book | Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Futuro Uitgevers | 1e druk, 2015
EAN: 9789492221179

Elke verkoper weet dat mensenkennis belangrijker is dan verkooptechniek en productkennis. Verkopen is 25 procent vakkennis en 75 procent mensenkennis, maar toch gaan al je verkooptrainingen over vak- en productkennis en niet over de gebruiksaanwijzing van de klant…

Verkopen met mensenkennis

Dit boek leert je in anderhalf uur hoe je de gebruiksaanwijzing van klanten kunt lezen en hoe je met kleine aanpassingen kan zorgen voor een ‘klik’ met elke klant. Bovendien geeft het je een uniek inzicht in je eigen gedragsvoorkeuren en zal je beter begrijpen waarom je reageert zoals je reageert.

Maar er is meer, een ‘klik’ is immers nog niet voldoende om er zeker van te zijn dat jij de opdracht krijgt. Wat dacht je van vertrouwen? Hoe werkt vertrouwen eigenlijk, is het toeval, en kan je het beïnvloeden? Met de vertrouwensformule uit dit boek weet je wat je moet doen om met iedere klant een vertrouwensrelatie op te bouwen. En zo leidt dit unieke boekje dan tot grootse gevolgen voor je omzet…

Inhoudsopgave
Samenvatting
Introductie

Deel 1: Basis mensenkennis
-De gebruiksaanwijzing van je klant
-Wetenschappelijke basis
-Zelfkennis
-Leer de gebruiksaanwijzingen kennen
-JouwGebruiksaanwijzing en persoonlijke groei

Deel 2: Commerciële mensenkennis
-Klanten lezen en interactie
-De vertrouwensformule
-Verkopen met mensenkennis

Deel 3: Toegepaste mensenkennis
-Schrijven met mensenkennis
-Presenteren met mensenkennis
-Onderhandelen met mensenkennis
-Netwerken met mensenkennis

Tot besluit
Biografie Hans Faas