Boeken over Sales

Zoek op trefwoord
Acquisitie
Account Management
Sales Management
Verkoopvaardigheden
Sales (overige)

Alle boeken
18/3 Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
13/3 Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
10/3 Basisboek Sales (Robin van der Werf)
10/3 Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
10/3 Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
7/3 Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
6/3 Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
6/3 Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
6/3 14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
5/3 De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
5/3 Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
4/3 Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
4/3 Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
1/3 Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
1/3 Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
1/3 Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
1/3 Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
1/3 Sales beter de baas (Edwin de Haas)
28/2 Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
28/2 De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
27/2 Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
27/2 Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
26/2 Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
26/2 Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
26/2 Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
25/2 Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
24/2 Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
20/2 Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
18/2 Acquisitie voor professionals (Jan-Willem Seip)
11/2 Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )

De kracht van zacht

Jan-Willem Seip
Paperback, 256 blz.
Uitgeverij Thema | 1e druk, 2006 |
EAN: 9789058710475

Sommige mensen lijken geboren verkopers. Maar, zijn ze ook echt als verkoper geboren? Natuurlijk niet! De geboren verkoper bestaat niet, integendeel, de professionele verkoper is voortdurend bezig zichzelf bij te schaven. Verkopen is een vak en om dat vak goed te doen zijn veel oefenen en een eigen stijl ontwikkelen belangrijke voorwaarden.

De kracht van zacht

In dit boek leert u hoe u dat doet. 'De kracht van zacht' behandelt in acht hoofdstukken onmisbare theorie en de belangrijkste basiskennis en -technieken van het salesvak. Dat gebeurt op basis van het opleidingsmateriaal van ISBW. Tegelijkertijd brengt dit boek u ook de nieuwste inzichten op het gebied van verkooptechnieken: hoe maak ik en onvergetelijke indruk? Hoe flirt ik professioneel? Wat is mijn eigen verkoopstijl?

In 'De kracht van zacht' krijgt u als moderne verkoper daarvoor alle handvatten. Daarom is het boek onmisbaar voor de professional die op de hoogte wil blijven van de modernste ontwikkelingen. Maar omdat 'De kracht van zacht' voldoet aan de NIMA Sales-A exameneisen is het ook een must voor de beginnende verkoper. Kortom: een boek dat iedere verkoper vaak zal raadplegen om het beste uit zichzelf wil (blijven) halen!
Inhoudsopgave
Voorwoord
Inleiding

1. Wat is persoonlijke verkoop?
2. De eerste indruk
4. Lichaamscommunicatie en meer
5. Het verkoopgesprek
6. Hoera: een bezwaar!
7. Zakendoen met inkopers
8. Omgaan met de klachten
9. Epiloog

Bijlagen
Literatuuroverzicht