Boeken over Sales

Kies een onderwerp
•  Acquisitie
•  Account Management
•  Sales Management
•  Verkoopvaardigheden
•  Sales (overige)

Alle boeken
Acquireren is een werkwoord (Marcel Hoefman)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter (Willem Verbeke, Maarten Colijn)
Sales vanuit je Hart (Richard van Kray)
Gek op gaten (Jos Burgers)
Maak van de telefoon je vriend (Michel Hoetmer)
Prettig omgaan met Moeilijke Mensen (Richard van Houten)
Hardcore Hunter (Michael van Wier)
Geef nooit korting (Jos Burgers)
Experttips voor onweerstaanbare offertes (Natasja Hoogenboom)
Een fan per dag (Jos Burgers)
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten (John E. Gamble )
Praktisch sales- en accountmanagement (Robin van der Werf)
Goed verkopen winst voor twee (Kenneth Smit)
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning (Ruud de Haas)
Klantgericht Telefoneren (Esther Bosmans)
Extreem klantgericht (Danielle de Jonge)
Sales beter de baas (Edwin de Haas)
Customer experience in de praktijk (Manfred van Gurchom)
De kracht van communicatie (David Bloch)
Kloteklanten 3.0 (Egbert Jan van Bel)
Lastige verkopers managen (Jan-Willem Seip)
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen (Michel Hoetmer)
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! (Fred Rutgers)
De kracht van zacht (Jan-Willem Seip)
Verkopen in 90 minuten (Dietske van Kessel )
Verkopen met mensenkennis (Hans Faas)
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) (Michel Hoetmer)
Verleid de klant (Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen)
Sluit de deal (Michel Hoetmer)
Koud bellen: br.... (Viktor Bonke)
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio (Werner Hoenders)
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken (Peter Klijsen)
De kracht van social selling (Wessel Berkman, Toni van Dam)
Help! ik ben verkoper (Leo Koppelaar)
Human2Human: de nieuwe klantrelatie (Danielle de Jonge)
Maak een fan van uw klant (Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles)
Red de salestijger (Marc Dijk)
Verhoog je gunfactor (Michiel Cobben)
Eerlijk scoren! (Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor)
Persoonlijke effectiviteit (Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst)
Salesmanagement (Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek)
Het nieuwe sales- en accountplan (Jan de Wilde de Ligny)
De Par5 methode (Harro Willemsen, Arjo Bunnik)
Verboden voor klanten, wij houden van fans (Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans)
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! (Corinne Keijzer)
Basisboek Sales (Robin van der Werf)
14 Tools voor sales coaching (Arnold Steenbeek)
Zelfmanagement voor verkopers en ondernemers (E-book) (Geert Delobelle)
Verkopen voor Dummies (E-book) - Pocketeditie (Tom Hopkins)
Advanced verkopen voor dummies (E-book) (Ralph Roberts, Joe Kraynak)
De eerste 10 stappen naar exportsucces (Andreas van der Ven, Wilko van Dijk)
Business-to-business verkoopacties (Dirk van Eunen, Ed van Eunen)
Complexe sales trajecten in 10 strategische stappen naar succes (Co van Leeuwen)
Winnend omgaan met tegenwerpingen (Peter Ebeling)
Relatiebeheer als groeistrategie (Jos Burgers)
Alles over Verkopen (Richte Lommert)
Selling blue elephants (Nederlands!) (Howard Moskowitz, Alex Gofman)
Opdracht binnen - Het verkoopgesprek in de praktijk (Martijn Jacobs)
Als Warme Broodjes (Ard Agteresch)
Verkopen: de nuchtere werkelijkheid (Michel Hoetmer)
Hondenbrokken (Jos Burgers)
Koud, Kouder, Koudst - Warm of koud, wat heeft jouw voorkeur? (Rolf Tempelman, Sander Bennink )
Competentietraining sales (Leo Broekhuizen)
Waarom klanten wel!! bij mij kopen (Peter Kweekel)
25 vaardigheden voor adviserend verkopen (Lenette Schuijt)
Pitch (Alette Exter, Rick Willemsen)
Opdrachtgever gezocht (Jan Willem van den Brink, Maarten van Os)
Verkopen is een werkwoord (Pieter De Smet)
Een hogere prijs is pure winst (Jos Burgers)
Presenteren is een 'feest' (Roeland Schweitzer)
De zeven zonden van verkopers (Michel Hoetmer)
Verbeter je Sales (Alexander Loudon)
Sales is sexy (Lucinda Douglas, Jan-Willem Seip)
Verras de klant! (Rob Snoeijen)
Het netwerkboek (Rob B. Tol )
Persoonlijke verkoop (Hans Dekker)
Sturen naar... (Bart Veltenaar)
Hoe verliest u een tevreden klant? (Martijn Rozendaal, Marco Reijntjens)
Invloed (Robert Cialdini)
'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' (Jos Burgers)
Uitverkocht! (Jim Stolze)
Handboek Offerte (Aldo van Sellingen)
Strategische verkoop (Kurt de Blick)
Spin verkooptechniek - Hoe haal je grote orders binnen? (Neil Rackman)
Succesvol overtuigen voor verkopers en vertegenwoordigers (Roger Dawson)
Verkoop en verkoopmanagement (David Jobber; Geoff Lancaster)
Verbeter uw verkoopteam in 22 stappen (Leo Onnekink)
No Budget Marketing (Jos Burgers)
20 Adviezen voor verkooptrainingen (Wim Muys)
Verkooptechnieken; Kennis & inzicht: ervaringen van topmanagers (Topmanagers)
Sales Force Automation (Nederlandstalig!) (Kees Groenewoud, Ivo Hulscher)
Overtuig uw klant (Marcel Dijcks)
Professionals & acquisitie (Frank Kwakman)
Professioneel verkopen (H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Wim Koning)
101 ideeen om nieuwe klanten te werven (Jan-Willem Seip, Jos Raeskin)
IJs verkopen aan eskimo's (Pacelle van Goethem)
P.I.N.O-vangers; Op een slimme manier naar de beurs (Erwin Mense)

Experttips voor onweerstaanbare offertes

Natasja Hoogenboom
Paperback, 168 blz. | Nederlands
Expertboek | 1e druk, 2017
EAN: 9789492383815

Hoe zorg je ervoor dat jouw offerte eruit springt tussen al die andere offertes? Je wilt de klant niet iets ‘door de strot duwen’, maar hem helpen. Want je bent ervan overtuigd dat jouw bedrijf een goede oplossing heeft voor zijn probleem. Maar hoe zet je dat nu slim en doeltreffend in je offerte?

Experttips voor onweerstaanbare offertes

Dit boek geeft je 50 praktische tips voor het schrijven van succesvolle offertes. Hierdoor schrijf je niet alleen betere offertes, je haalt ook meer opdrachten binnen die bij jou passen. Want met een klein beetje meer aandacht wordt het verschil tussen jou en jouw concurrenten al veel groter. Door je offerte persoonlijk te maken en aandacht te geven aan het taalgebruik én de ‘verpakking’, valt de offerte op en wordt deze beter en met meer plezier gelezen. Je offerte wordt onweerstaanbaar. Zo onweerstaanbaar zelfs, dat het jou én de klant meer rendement oplevert.

Met behulp van de GUN-factor helpt Natasja je in 3 stappen om met meer gemak en plezier offertes te schrijven. Offertes waarmee jij de opdracht gegund krijgt. Pas de 3 stappen toe en ontwikkel jouw GUN-factor voor het maken van onweerstaanbare offertes.

“Wie zijn offertes onweerstaanbaar en onderscheidend wil maken, begint met het lezen van dit leerzame boek. De vele eenvoudig toepasbare tips vergroten je kans op succes. Verplichte kost dus als je vaker de opdracht gegund wilt krijgen.” - Jos Burgers, veelgevraagd spreker en bestsellerauteur.