Alle artikelen over Entree

NIET over uzelf beginnen Entree - 7,0 (21 stemmen) - 2 reacties Veel koude acquisiteurs praten, na hun begroeting, onwillekeurig eerst over zichzelf. Wat is daar mis mee?
Lees verder..
Het allereerste contact Entree - 7,2 (11 stemmen) U bent bij een nieuwe klant en u heeft voor de allerlereerste keer contact met hem. Dit eerste gesprek is bepalend voor het verdere verloop van de relatie.
Lees verder..
De eerste indruk aan de telefoon Telefoontechniek - 5,8 (17 stemmen) - 2 reacties Aan de telefoon krijgt de klant vaak de eerste indruk van u. Zonder een goede eerste indruk zal er geen tweede zijn!
Lees verder..
Behandel de secretaresse als klant Gatekeeper - 7,6 (19 stemmen) - 3 reacties Wat vaak misgaat bij koude acquisitie is de omgang met de o zo belangrijke secretaresse, de gatekeeper. Soms beschouwen verkopers haar als een lastpost, een grote fout!
Lees verder..
Vijf essentiële vragen bij het begin van het klantengesprek Gespreksopening - 4,4 (7 stemmen) Iedere verkoper weet dat in de eerste fase van het gesprek het ijzer gesmeed moet worden. Wat zijn de speciale aandachtspunten van het gespreksbegin?
Lees verder..
De eerste seconden zijn bepalend voor uw imago Telefoontechniek - 6,3 (16 stemmen) 15 Seconden heeft de telefoongebruiker nodig om zich een beeld van de ander te vormen. Hoe wapent u zich?
Lees verder..
Zes vragen voordat u het gesprek begint Gespreksopening - 6,1 (27 stemmen) - 2 reacties Welke zes kernvragen zijn bepalend voor het succes van uw verkoopgesprek?
Lees verder..
Het allereerste contact Entree - 4,7 (7 stemmen) De eerste zinnen zijn bepalend voor het verloop van het telefonisch verkoopgesprek. Waar moet u aan denken?
Lees verder..
Eindeloos wachten op uw afspraak? Afspraken - 7 reacties U hebt het vast wel eens meegemaakt. U bent keurig netjes op tijd voor uw afspraak. U meld zich bij de receptie. En dan...ellende.
Lees verder..
Succesvol kennis maken Entree - 7,0 (3 stemmen) - 4 reacties Een eerste indruk kunt u slechts één maal maken. Hoe zorgt u ervoor dat men achteraf nog aan u denkt? Vijf tips.
Lees verder..
Enthousiast begroeten Entree - 1,0 (1 stemmen) - 3 reacties Wanneer u een klant of prospect ontmoet, dan is het eerste moment allesbepalend voor de sfeer waarin de ontmoeting zal verlopen. >>>
Lees verder..
Hoe legt u het eerste contact? Entree - 6,8 (25 stemmen) - 9 reacties Wilt u een klant benaderen, maar kent u de contactpersoon nog niet? Enkele eenvoudige tips. >>>
Lees verder..
Tips om langs de gatekeeper te komen Poortwachter - 6,4 (25 stemmen) - 5 reacties Veel verkopers kennen het probleem met de gatekeeper. Hoe krijgt u tóch uw contactpersoon te spreken? >>>
Lees verder..
De receptie-introductie Acquisitie - 5,2 (11 stemmen) Uw voorganger heeft u een lijstje met klanten nagelaten. Hoe bouwt u een relatie op met deze klanten? >>>
Lees verder..
Hoe passeert u de poortwachter? Acquisitie - 7,2 (14 stemmen) - 4 reacties Vind u het ook zo moeilijk voorbij de poortwachter te komen? Toon uw respect en het pleit is half gewonnen! >>>
Lees verder..
Wachten in de receptie: zitten of staan? Entree - 8,0 (1 stemmen) - 2 reacties U bent stipt op tijd maar uw gesprekspartner is nog eventjes druk met iets anders. Wat doet u dan? >>>
Lees verder..
Spreekt u wel met de juiste persoon? Acquisitie - 6,0 (5 stemmen) Het is natuurlijk essentieel om te weten of u met de beslisser spreekt of niet. Hoe komt u daar achter? >>>
Lees verder..
Drie maal een goed begin van je afspraak Afspraken - 6,6 (9 stemmen) - 5 reacties Veel verkopers hebben moeite met het begin van de afspraak. Hoe schep je direct een positieve sfeer?
Lees verder..
Contact met klanten opnemen Entree - 7,3 (7 stemmen) Merk je zelf ook dat je vaak tegen een muur opbotst? Hoe dat komt is eenvoudig.
Lees verder..
“Er is maar één keer de gelegenheid om de eerste indruk te maken”. Eerste indruk - 6,1 (10 stemmen) - 18 reacties Hoe komt een verkoper de eerste keer bij een klant binnen? Beantwoord deze vraag en win!
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..