Volg ons op Facebook 2.881
Volg ons op Twitter 6.776
Sluit u aan bij onze LinkedIn groep 5.778
Word lid van onze gratis nieuwsbrief 28.146

Alle artikelen van Danielle de Jonge

Danielle de Jonge

Daniëlle de Jonge helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn, met als doel: klanten vinden èn behouden. Zij is expert op het gebied van acquisitie en helpt bedrijven om persoonlijke en schriftelijke communicatie onderscheidend in te zetten.

Hoe tevreden klanten u nog succesvoller kunnen maken Referenties - 7,6 (11 stemmen) - 4 reacties Wie succesvol wil zijn in de verkoop mag de waarde van referenties niet onderschatten. Hoe zorgt u dat die referenties maximaal effect sorteren?
Lees verder..
12 tips voor een effectief netwerkgesprek 7,5 (13 stemmen) U besteedt veel tijd aan netwerken. Maar haalt u ook het uiterste uit uw netwerkgesprekken? Bij twijfel deze 12 tips lezen.
Lees verder..
Maak slim gebruik van uw e-mailhandtekening 6,9 (12 stemmen) - 11 reacties U kunt meer voordeel halen uit het laatste stuk van uw e-mails dan u misschien in eerste instantie verwacht. De belangrijkste punten op een rij.
Lees verder..
Verkoop meer bij bestaande klanten Klantenbinding - 6,7 (18 stemmen) - 2 reacties Loopt u ook steeds achter nieuwe klanten aan? Zo scoort u meer bij bestaande klanten.
Lees verder..
Contact leggen na een netwerkbijeenkomst Netwerken - 7,6 (16 stemmen) - 5 reacties U bent op een netwerkbijeenkomst, hebt een gezellige avond en ontmoet interessante mensen. En dan...
Lees verder..
Nieuwe klanten nodig? Lees de krant! Acquisitie - 7,3 (12 stemmen) - 2 reacties De krant is een bron van inspiratie voor uw acquisitie. Bekijk de krant met een andere blik en ontdek nieuwe manieren om klanten te werven.
Lees verder..
Ontdek het gevoel van de klant Klantencontact - 8,3 (8 stemmen) - 2 reacties U kunt achteraf ontdekken hoe uw klant zich voelde tijdens het gesprek, wanneer uw aanbod wordt afgewezen. Of u kunt tijdens een gesprek de stemming peilen en slim inspelen op de reactie!
Lees verder..
5 Valkuilen in communicatie Communicatie - 6,7 (12 stemmen) - 1 reacties Communiceren doen we altijd en overal. U kunt er mee spelen om te zien wat de effecten zijn. Of het juist heel gericht inzetten om een doel te bereiken. En omdat iedereen het constant doet, is het logisch dat we zo en dan in een valkuil stappen. Ook in onze contacten met klanten.
Lees verder..
Stop te verkopen wat u hebt! Productkennis - 7,8 (6 stemmen) Stoppen met verkopen wat u hebt en beginnen met verkopen wat uw klant wil – dat is een principe waarmee veel winst te behalen valt. Maximaliseer de kans op die winst met de WWW-analyse.
Lees verder..
Waar gaat u zitten aan tafel? Verkoopgesprek - 7,8 (18 stemmen) - 6 reacties Als u in gesprek gaat met een (potentiële) klant, bedenk dan vooraf waar u het beste kunt gaan zitten aan tafel. De plaats die u kiest ten opzichte van een ander bepaalt deels hoe het gesprek gaat lopen.
Lees verder..
Hoe heet u ook alweer? Netwerken - 6,7 (11 stemmen) Namen vergeten, het wordt net zoveel gedaan als vervelend gevonden. Wie wel namen onthoudt voorkomt vervelende situaties en heeft kans extra op te vallen. Vier tips voor het ontwikkelen van uw namengeheugen.
Lees verder..
Laat uw voicemail voor u werken Communicatie - 6,9 (7 stemmen) - 2 reacties Wie geen aandacht aan de voicemail besteedt laat kansen liggen. Klantvriendelijkheid zit in de details. Wat horen klanten wanneer ze uw voicemail aan de lijn krijgen?
Lees verder..
De kracht van een ansichtkaart Relatiemanagement - 7,2 (5 stemmen) - 1 reacties Kleine moeite, groot plezier – kent u hem nog? Hoe de handgeschreven kaart juist nu in dit digitale tijdperk een belangrijke rol kan spelen bij relatiebeheer.
Lees verder..
Met vriendelijke groet? Kies eens wat anders! 4,6 (117 stemmen) - 12 reacties Zakelijke brieven en mails eindigen meestal met 'Met vriendelijke groet'. Niks mis mee, wel standaard. En Zakelijk Verleiden begint met opvallen tussen alle andere correspondentie.
Lees verder..
Benut de deelnemerslijst van een netwerkbijeenkomst Netwerken - 8,5 (2 stemmen) - 3 reacties Als u uw netwerkactiviteiten nog succesvoller wil maken, doet u er verstandig aan om de deelnemerslijsten altijd door te lezen. De voordelen op een rij.
Lees verder..
Dit doet u in uw verkoopmap 6,5 (11 stemmen) - 1 reacties Regelmatig ga ik met accountmanagers, ondernemers of andere mensen met een commerciële functie op stap. We bezoeken samen prospects en klanten, waarbij ik observeer hoe het gesprek gaat om de ander daarna van praktische feedback te voorzien.
Lees verder..
Verkopen met een moodboard Verkoopgesprek - 2,7 (3 stemmen) - 1 reacties De meeste commerciële kanjers gebruiken in verkoopgesprekken iets om hun boodschap te visualiseren. Bijvoorbeeld een presentatie op de laptop, een brochure, verkoopmap of het product zelf.
Lees verder..
Gratis en vrijblijvend 3 offertes? Klik hier!
5 tips Sales Training selecteren
7 tips Personal Branding voor Sales Trainers
Onze auteurs
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Walter  Spruyt

Walter Spruyt

Walter Spruyt is 1 van de 2 drijvende krachten acher Salesguide.be. Al 15 jaar vergezelt en coacht.. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman is als trainer en ondernemer actief bij Kenneth Smit. Hij helpt ambitieuze salespro.. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

David  Bloch

David Bloch

In zijn internationale praktijk is David een veelgevraagd presentator, trainer, consultant, coach .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

   Rob Snoeijen

Rob Snoeijen

Sales-Inspirator Rob Snoeijen is gecertificeerd salestrainer, coach, spreker, oprichter van SalesT.. meer..

NOG MEER VERKOPEN?