Reacties
Ik hoorde laatst een tip van een verkoper uit de meubelbranche.
Hij had in zijn winkel een klapper gelegd met testimonials van andere tevreden klanten.
Deze klapper wordt in zijn winkel altijd goed bekeken, omdat iedereen het leuk vindt om een kijkje te nemen naar echte foto's van echte mensen met eerlijke meningen.
Werkt omzetverhogend, en wij gaan het zeker ook doen.
Danielle de Jonge
Goede tip, Daniel. In winkels werkt dat inderdaad heel goed, zeker als er beeldmateriaal bij zit. Leuk idee! Bedankt dat je het hebt gedeeld.
Een uitstekend artikel !
Wij hebben op onze site een link naar Allebedrijvenin.nl met de mogelijkheid om een reaktie te plaatsen.
Het is hard werken om de klant een stukje te laten schrijven, daar moet iets tegenover staan. Daarom bellen wij altijd eerst van tevoren of de levering naar wens is geweest.
De klant ontvangt daarna een handgeschreven bedankt kaart.
Dan lijkt de klant er klaar voor te zijn om moeite voor de winkelier te gaan doen en 3 vragen omtrend de tevredenheid te willen beantwoorden.
Wij hebeen door deze betrouwbare referenties absoluut meer omzet gemaakt in 2012, en terwijl de teller van reviews alleen maar oploopt, geloven wij dat het cumulatieve effect alleen maar door zal zetten.
Een fantastisch en inspirerend 2013 allemaal !
Misschien is het eens goed om de klanttevredenheid te meten met een enquête. Kijk maar eens op http://www.hoetevreden.nl als u interesse heeft.
Groet Edwin
Reageren
Let op
Uw naam en eventueel uw website worden getoond boven uw reactie.
Vul uw emailadres in als u op de hoogte gehouden wilt worden over reacties op dit artikel.
|