Alle artikelen over Afspraken

Afspraken nakomen Afspraken - 6,7 (9 stemmen) - 1 reacties Bij koude acquisitie is het nakomen van uw afspraken cruciaal. Het bepaalt de toekomstige relatie met uw klant.
Lees verder..
Wat komt u eigenlijk doen bij de klant? Doelen stellen - 7,0 (12 stemmen) - 1 reacties Wat gaat u doen bij de klant? Waarom gaat u hem bezoeken? Wat wilt u realiseren? Voor veel verkopers de grote vraag.
Lees verder..
Maak afspraken over uw afspraak! Gesprekstechniek - 7,2 (9 stemmen) U heeft een afspraak met een potentiële klant en verschijnt keurig op de afgesproken tijd. U praat gezellig een kwartier over koetjes en kalfjes, stelt flink wat vragen en legt dan haarfijn uit wat uw oplossing nou zo bijzonder maakt.
Lees verder..
De receptioniste, toon uw respect Poortwachter - 4,5 (6 stemmen) Zij is de eerste persoon waarmee u bij binnenkomst te maken heeft. Ze kan u maken en breken, helpen of tegenwerken.
Lees verder..
Wachten bij de receptie Afspraken - 7,5 (31 stemmen) - 1 reacties U heeft een afspraak en bent op tijd. De receptioniste heeft u aangemeld, uw klant weet dat u aan de receptie op hem zit te wachten. En dan...
Lees verder..
De belangrijke maandag Afspraken Een goede begin is het halve werk. Dat geldt zeker voor de maandag. Maak er een productieve dag van! >>>
Lees verder..
Afspraak maken, een soort mini-verkoop Acquisitie - 4,9 (15 stemmen) - 10 reacties In het beginstadium gaat het er niet om uw product te verkopen maar een afspraak met de klant! Hoe?
Lees verder..
Het maken van een afspraak Afspraken - 4,9 (28 stemmen) Over het algemeen maakt u de afspraak telefonisch. Zomaar een bedrijf binnen lopen en de inkoper te spreken vragen is niet meer van deze tijd.
Lees verder..
Eindeloos wachten op uw afspraak? Afspraken - 7 reacties U hebt het vast wel eens meegemaakt. U bent keurig netjes op tijd voor uw afspraak. U meld zich bij de receptie. En dan...ellende.
Lees verder..
Het waarom van het klantenbezoek Afspraken - 5,5 (6 stemmen) - 2 reacties Het blijft een pijnpunt. Waarom bezoeken we een klant? Het antwoord is niet zo eenvoudig.
Lees verder..
Zeg wat je hebben wil Klantencontact - 1 reacties Vaak hebben verkopers en klanten geen duidelijk beeld van wat de ander wil. Wat te doen?
Lees verder..
Planning: eerst het verste gesprek Afspraken - 3,0 (1 stemmen) - 3 reacties Uw gehele afsprakensysteem staat en valt met een goede routeplanning. Hier een nuttige tip.
Lees verder..
Wachten in de receptie: zitten of staan? Entree - 8,0 (1 stemmen) - 2 reacties U bent stipt op tijd maar uw gesprekspartner is nog eventjes druk met iets anders. Wat doet u dan? >>>
Lees verder..
Succesvolle afspraken Afspraken - 5,0 (1 stemmen) Een afspraak waar je echt wat aan hebt. Dat willen we allemaal. Maar hoe maken we een afspraak productief? >>>
Lees verder..
Doodzonde: de tijd van de klant vermorsen Afspraken - 6,9 (11 stemmen) Time is money en de klant weet dat als geen ander. Hoe voorkomt u dat u zijn en uw eigen tijd vermorst? >>>
Lees verder..
Drie maal een goed begin van je afspraak Afspraken - 6,6 (9 stemmen) - 5 reacties Veel verkopers hebben moeite met het begin van de afspraak. Hoe schep je direct een positieve sfeer?
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..