Boeken over Sales

Goed verkopen winst voor twee Goed verkopen winst voor twee
Kenneth Smit (14/8)
In het verkoopgesprek staat de verkoper alleen. In 'Goed verkopen, winst voor twee' laat Kenneth Smit zien dat verkopen een vak is dat u kunt leren en hij helpt u daarbij op weg.
Lees verder..
Red de salestijger
Marc Dijk (12/8)
Red de salestijger Het managementboek 'Red de salestijger' is de leidraad om de tijgers van de sales te redden. Dit boek, bedoeld voor de salesmanager en verkoper, gaat over het ontdekken en ontwikkelen van ieders sales talent.
Lees verder..
  Alle Boeken Over

Boeken van onze auteurs

Meest Bekeken Boeken
Verhoog je gunfactor
Michiel Cobben (7/8)
Verhoog je gunfactor De gunfactor is de belangrijkste reden dat mensen met elkaar zaken willen en blijven doen. Product, reclame en prijs zijn in elke markt van ondergeschikt belang, het is uw gunfactor die bepaalt of een klant een aanbod accepteert.
Lees verder..
Verleid de klant
Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen (5/8)
Verleid de klant Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol, 85% van het koopgedrag vindt onbewust plaats. Dat biedt unieke kansen voor verkopers.

In Verleid de Klant ziet u hoe u koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden.
Lees verder..
Eerlijk scoren! Eerlijk scoren!
Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor (1/8)
Het dilemma tussen geld en geweten: Hoe eerlijk ben je bv tegen een klant als je je target nog moet halen? 'Eerlijk scoren!'laat zien hoe je veel slimmer en gezonder kunt omgaan met dagelijkse dilemma's.
Lees verder..
Customer experience in de praktijk Customer experience in de praktijk
Manfred van Gurchom (29/7)
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten
Lees verder..
Koud bellen: br.... Koud bellen: br....
Viktor Bonke (24/7)
Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige en gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat u aan de telefoon vaker dan u lief is, wordt afgewezen. Dit praktische ‘doe-boek’ geeft u structuur, voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs.
Lees verder..
Persoonlijke effectiviteit Persoonlijke effectiviteit
Robert Benninga, Toine Simons, Joost Sliphorst (22/7)
Uw succes als verkoper staat in directe relatie tot uw persoonlijke effectiviteit. In dit boek beschrijft Robert Benninga e.a. de zaken die direct met uw succes als verkoper te maken hebben.
Lees verder..
Sales vanuit je Hart Sales vanuit je Hart
Richard van Kray (17/7)
Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm – tijd voor 'Sales vanuit je Hart'!
Lees verder..
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio
Werner Hoenders (16/7)
Als professional wil je graag je diensten verkopen, maar wel op een stijlvolle manier. Hoe pak je dat aan?
Lees verder..
Klantgericht Telefoneren Klantgericht Telefoneren
Esther Bosmans (16/7)
U krijgt tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken. Bovendien ontdekt u de valkuilen en concrete aandachtspunten voor telefonisch verkopen en klachten afhandelen.
Lees verder..
Kloteklanten 3.0 Kloteklanten 3.0
Egbert Jan van Bel (10/7)
Waarom doet iemand zaken met u? Waarom blijft een klant klant bij u en waarom niet? De grote verrassing is dat een oplossing dichter bij ligt dan u denkt.
Lees verder..
Een fan per dag Een fan per dag
(3/7)
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.
Lees verder..
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter
Willem Verbeke, Maarten Colijn (2/7)
Succesvolle verkopers moeten voortdurend werken aan het verbeteren van hun sociale intelligentie. Geen sinecure, dus. Maar iedereen kan het leren! Dit boek laat zien hoe.
Lees verder..
Acquireren is een werkwoord Acquireren is een werkwoord
Marcel Hoefman (27/6)
Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken
Lees verder..
Verkopen met mensenkennis Verkopen met mensenkennis
Hans Faas (24/6)
Elke verkoper weet dat mensenkennis belangrijker is dan verkooptechniek. Leer hoe je de gebruiksaanwijzing van klanten leest, hoe je zorgt voor een ‘klik’ met elke klant en tenslotte hoe je een vertrouwensrelatie opbouwt.
Lees verder..
Human2Human: de nieuwe klantrelatie Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Danielle de Jonge (17/6)
Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen.
Lees verder..
Sluit de deal Sluit de deal
(11/6)
Ze zeggen wel eens 'always be closing'. Is het verstandig dit verkoop-abc'tje toe te passen? Het antwoord zal u verbazen.
Lees verder..
Experttips voor onweerstaanbare offertes Experttips voor onweerstaanbare offertes
Natasja Hoogenboom (6/6)
Dit boek geeft je 50 praktische tips voor het schrijven van succesvolle offertes. Hierdoor schrijf je niet alleen betere offertes, je haalt ook meer opdrachten binnen die bij jou passen.
Lees verder..
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning
Ruud de Haas (30/5)
Dit boek biedt een stappenplan voor consultants en studenten, maar zeker ook voor verkoopleiders die hun organisatie beter willen managen en betere resultaten willen boeken.
Lees verder..
Meer boeken..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..