Boeken over Sales

Kloteklanten 3.0 Kloteklanten 3.0
Egbert Jan van Bel (10/7)
Waarom doet iemand zaken met u? Waarom blijft een klant klant bij u en waarom niet? De grote verrassing is dat een oplossing dichter bij ligt dan u denkt.
Lees verder..
Een fan per dag
(3/7)
Een fan per dag Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.
Lees verder..
  Alle Boeken Over

Boeken van onze auteurs

Meest Bekeken Boeken
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter
Willem Verbeke, Maarten Colijn (2/7)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter Succesvolle verkopers moeten voortdurend werken aan het verbeteren van hun sociale intelligentie. Geen sinecure, dus. Maar iedereen kan het leren! Dit boek laat zien hoe.
Lees verder..
Acquireren is een werkwoord
Marcel Hoefman (27/6)
Acquireren is een werkwoord Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken
Lees verder..
Verkopen met mensenkennis Verkopen met mensenkennis
Hans Faas (24/6)
Elke verkoper weet dat mensenkennis belangrijker is dan verkooptechniek. Leer hoe je de gebruiksaanwijzing van klanten leest, hoe je zorgt voor een ‘klik’ met elke klant en tenslotte hoe je een vertrouwensrelatie opbouwt.
Lees verder..
Eerlijk scoren! Eerlijk scoren!
Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor (18/6)
Het dilemma tussen geld en geweten: Hoe eerlijk ben je bv tegen een klant als je je target nog moet halen? 'Eerlijk scoren!'laat zien hoe je veel slimmer en gezonder kunt omgaan met dagelijkse dilemma's.
Lees verder..
Human2Human: de nieuwe klantrelatie Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Danielle de Jonge (17/6)
Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen.
Lees verder..
Sluit de deal Sluit de deal
(11/6)
Ze zeggen wel eens 'always be closing'. Is het verstandig dit verkoop-abc'tje toe te passen? Het antwoord zal u verbazen.
Lees verder..
Experttips voor onweerstaanbare offertes Experttips voor onweerstaanbare offertes
Natasja Hoogenboom (6/6)
Dit boek geeft je 50 praktische tips voor het schrijven van succesvolle offertes. Hierdoor schrijf je niet alleen betere offertes, je haalt ook meer opdrachten binnen die bij jou passen.
Lees verder..
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio
Werner Hoenders (3/6)
Als professional wil je graag je diensten verkopen, maar wel op een stijlvolle manier. Hoe pak je dat aan?
Lees verder..
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning
Ruud de Haas (30/5)
Dit boek biedt een stappenplan voor consultants en studenten, maar zeker ook voor verkoopleiders die hun organisatie beter willen managen en betere resultaten willen boeken.
Lees verder..
De kracht van social selling De kracht van social selling
Wessel Berkman, Toni van Dam (27/5)
De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent.
Lees verder..
Salesmanagement Salesmanagement
Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek (22/5)
'Salesmanagement' bundelt de belangrijkste en actuele onderwerpen uit het salesmanagement vanuit de optiek van de salesmanager.
Lees verder..
Sales beter de baas Sales beter de baas
Edwin de Haas (20/5)
In dit boek deelt Edwin de Haas zijn visie op sales. Op een prikkelende manier stelt hij problemen aan de orde en geeft hij direct toepasbare adviezen en oplossingen.
Lees verder..
Het nieuwe sales- en accountplan Het nieuwe sales- en accountplan
Jan de Wilde de Ligny (9/5)
Dit boek leidt de sales- of key-accountmanagerdoor het proces van het maken van een verkoop- of key-accountplan dat aansluit bij de eisen en mogelijkheden van het tweede decennium van deze eeuw.
Lees verder..
De Par5 methode De Par5 methode
Harro Willemsen, Arjo Bunnik (1/5)
Het is tijd voor een nieuwe acquisitieaanpak: de Par5 methode. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten.
Lees verder..
Customer experience in de praktijk Customer experience in de praktijk
Manfred van Gurchom (24/4)
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten
Lees verder..
Verboden voor klanten, wij houden van fans Verboden voor klanten, wij houden van fans
Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans (22/4)
Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans’ ontdek je hoe jij die waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van!
Lees verder..
Extreem klantgericht Extreem klantgericht
Danielle de Jonge (15/4)
Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt.
Lees verder..
Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator! Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator!
Corinne Keijzer (14/4)
Wie zit er nog op koude acquisitie te wachten in deze tijd? Ruim 90% van de mensen heeft er een hekel aan, dus hoogste tijd om een nieuwe weg in te slaan naar het vinden van nieuwe klanten.
Lees verder..
Meer boeken..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer is oprichter van SalesQuest, een trainingsbureau gespecialiseerd in acquisitie- en .. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..