Boeken over Sales

De commerciële revolutie De commerciële revolutie
Wessel Berkman (21/10)
Wessel Berkman legt in dit bijzondere boek overtuigend uit hoe je ervoor zorgt dat ook jouw organisatie op commercieel vlak klaar is voor de eenentwintigste eeuw.
Lees verder..
De Sales Architect
Terry van den Bemt (19/10)
De Sales Architect Van strategie en teaminrichting tot aan werkprocessen, salesvaardigheden en een gezonde cultuur: alles komt in ‘De Sales Architect’ aan bod. Met zijn bewezen aanpak bespaar je jezelf en je bedrijf een hoop stress en teleurstellingen. En het belangrijkste: je wint tijd en goede klanten.
Lees verder..
  Alle Boeken Over

Boeken van onze auteurs

Meest Bekeken Boeken
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter
Willem Verbeke, Maarten Colijn (19/10)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter Succesvolle verkopers moeten voortdurend werken aan het verbeteren van hun sociale intelligentie. Geen sinecure, dus. Maar iedereen kan het leren! Dit boek laat zien hoe.
Lees verder..
Gek op gaten
Jos Burgers (19/10)
Gek op gaten Wie zich verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Jos Burgers illustreert dit door de metafoor van boren en gaten. Boren staan voor producten en diensten die u levert, gaten voor behoeften en wensen van uw klanten.
Lees verder..
Waardevol verkopen Waardevol verkopen
Misha Stoutenbeek (14/10)
Waarde(n)vol verkopen helpt je om te gaan met verkoophindernissen, door je een ander perspectief aan te reiken: inspiratie en motivatie voor prestatiekracht op de lange termijn, zonder verlies van levenskwaliteit. Aan bod komen onderwerpen als stress en burn-out, de illusie van persoonlijke controle en values-based-selling, waarbij veel aandacht is voor waarden en zingeving in sales.
Lees verder..
Street smart sales Street smart sales
Ronald Bogaerds (11/10)
Street smart sales zit boordevol verhalen, inspiratie, praktische tips en voorbeelden waarmee je een betere verkoper wordt.
Lees verder..
Praktisch sales- en accountmanagement Praktisch sales- en accountmanagement
Robin van der Werf (9/10)
Dit boek behandelt het salesvak in de volle breedte: van succesvolle salesstrategieën tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot de salesperformance.
Lees verder..
Commerciële vaardigheden Commerciële vaardigheden
Johan van Kooten (7/10)
Praktische tools voor effectieve verkoop op de werkvloer
Lees verder..
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book)
Michel Hoetmer (7/10)
Dus u denkt nog steeds dat de klant altijd gelijk heeft? Dat verkopen een kwestie is van talent? Vergeet deze achterhaalde ideeën. De moderne klant is grillig, uit op z'n eigen belang, kritisch en allesbehalve loyaal.
Lees verder..
Salesmanagement Salesmanagement
Gerbrand Rustenburg, Arnold Steenbeek (5/10)
'Salesmanagement' bundelt de belangrijkste en actuele onderwerpen uit het salesmanagement vanuit de optiek van de salesmanager.
Lees verder..
Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel
Leony Bos-de Kaste (1/10)
Direct meer resultaat met telefonische acquisitie!
Lees verder..
Verboden voor klanten, wij houden van fans Verboden voor klanten, wij houden van fans
Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans (30/9)
Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans’ ontdek je hoe jij die waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van!
Lees verder..
De kracht van zacht De kracht van zacht
Jan-Willem Seip (29/9)
Dit boek van auteur Jan Willem Seip laat de nieuwste inzichten op het gebied van verkooptechnieken zien en met name de menselijke factor daarin.
Lees verder..
25 vaardigheden voor adviserend verkopen 25 vaardigheden voor adviserend verkopen
Lenette Schuijt (23/9)
Verkopers hebben in toenemende mate te maken met mondige klanten, die een service verwachten toegesneden op individuele wensen. De verkoper wordt meer en meer de begeleider van een aankoopproces.
Lees verder..
Hardcore Hunter Hardcore Hunter
Michael van Wier (22/9)
Het is vreemd dat er nooit een boek is geschreven dat echt alle onderdelen van het verkoopvak in zich heeft én zich alleen richt op het binnenhalen van nieuwe en waardevolle klanten. Daarbij is slechts 5% van de inhoud van de meeste salesboeken echt interessant en beschrijven ze meestal maar een klein deel van het verkoopvak. Zonde van je tijd en geld. Tot nu dus!
Lees verder..
Prettig omgaan met Moeilijke Mensen Prettig omgaan met Moeilijke Mensen
Richard van Houten (14/9)
Moeilijke mensen komen overal voor. Meestal verdient het de voorkeur om ze te ontwijken of negeren. In werksituaties is dat echter moeilijk. Dus is het belangrijk je te wapenen. Met dit boek krijg je daarvoor alle tools in handen.
Lees verder..
Kloteklanten 3.0 Kloteklanten 3.0
Egbert Jan van Bel (8/9)
Waarom doet iemand zaken met u? Waarom blijft een klant klant bij u en waarom niet? De grote verrassing is dat een oplossing dichter bij ligt dan u denkt.
Lees verder..
Eerlijk scoren! Eerlijk scoren!
Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor (8/9)
Het dilemma tussen geld en geweten: Hoe eerlijk ben je bv tegen een klant als je je target nog moet halen? 'Eerlijk scoren!'laat zien hoe je veel slimmer en gezonder kunt omgaan met dagelijkse dilemma's.
Lees verder..
Sluit de deal Sluit de deal
Michel Hoetmer (6/7)
Ze zeggen wel eens 'always be closing'. Is het verstandig dit verkoop-abc'tje toe te passen? Het antwoord zal u verbazen.
Lees verder..
Human2Human: de nieuwe klantrelatie Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Danielle de Jonge (25/6)
Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen.
Lees verder..
Meer boeken..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Willem  Verbeke

Willem Verbeke

Willem Verbeke is Emeritus Professor aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Hij studeerde wijsb.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedereen met een.. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afspraken en n.. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..