|
Sales beter de baas
Edwin de Haas (13/1)
In dit boek deelt Edwin de Haas zijn visie op sales. Op een prikkelende manier stelt hij problemen aan de orde en geeft hij direct toepasbare adviezen en oplossingen.
|
Lees verder.. |
|
|
|
|
|
|
|
Een fan per dag
(19/12)
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.
|
Lees verder.. |
|
|
Geef nooit korting
Jos Burgers (16/12)
In 'Geef nooit korting!' laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken.
|
Lees verder.. |
|
|
De Par5 methode
Harro Willemsen, Arjo Bunnik (14/12)
Het is tijd voor een nieuwe acquisitieaanpak: de Par5 methode. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten.
|
Lees verder.. |
|
|
|
|
|
De kracht van communicatie
David Bloch (25/11)
David Bloch biedt u verrassende ondersteuning in de manier waarop u contact met een ander maakt en zo snel mogelijk de communicatiekloof overbrugt.
|
Lees verder.. |
|
|
Sluit de deal
Michel Hoetmer (24/11)
Ze zeggen wel eens 'always be closing'. Is het verstandig dit verkoop-abc'tje toe te passen? Het antwoord zal u verbazen.
|
Lees verder.. |
|
|
Experttips voor onweerstaanbare offertes
Natasja Hoogenboom (16/11)
Dit boek geeft je 50 praktische tips voor het schrijven van succesvolle offertes. Hierdoor schrijf je niet alleen betere offertes, je haalt ook meer opdrachten binnen die bij jou passen.
|
Lees verder.. |
|
|
Maak van de telefoon je vriend
Michel Hoetmer (11/11)
Acquisitie is niet ieders hobby. En koude acquisitie al helemaal niet. In dit no-nonsense boek wordt duidelijk wat werkt en wat niet, en waarom. Aan de slag!
|
Lees verder.. |
|
|
Verleid de klant
Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen (9/11)
Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol, 85% van het koopgedrag vindt onbewust plaats. Dat biedt unieke kansen voor verkopers.
In Verleid de Klant ziet u hoe u koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden.
|
Lees verder.. |
|
|
Prettig omgaan met Moeilijke Mensen
Richard van Houten (3/11)
Moeilijke mensen komen overal voor. Meestal verdient het de voorkeur om ze te ontwijken of negeren. In werksituaties is dat echter moeilijk. Dus is het belangrijk je te wapenen. Met dit boek krijg je daarvoor alle tools in handen.
|
Lees verder.. |
|
|
Maak een fan van uw klant
Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles (2/11)
Uw klanten zijn alleen tevreden omdat hun verwachtingen niet hoog zijn en niemand het beter doet. Tevreden klanten is niet genoeg. Wilt u een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klant enthousiaste fans.
|
Lees verder.. |
|
|
De commerciële revolutie
Wessel Berkman (21/10)
Wessel Berkman legt in dit bijzondere boek overtuigend uit hoe je ervoor zorgt dat ook jouw organisatie op commercieel vlak klaar is voor de eenentwintigste eeuw.
|
Lees verder.. |
|
|
De Sales Architect
Terry van den Bemt (19/10)
Van strategie en teaminrichting tot aan werkprocessen, salesvaardigheden en een gezonde cultuur: alles komt in ‘De Sales Architect’ aan bod. Met zijn bewezen aanpak bespaar je jezelf en je bedrijf een hoop stress en teleurstellingen. En het belangrijkste: je wint tijd en goede klanten.
|
Lees verder.. |
|
|
Meer boeken..
|