Boeken over Sales

Lastige verkopers managen Lastige verkopers managen
Jan-Willem Seip (15/1)
De rode draad in dit boek is hoe een sales manager kan of moet handelen als hij te maken heeft met een 'lastige verkoper' in het team.
Lees verder..
Sales vanuit je Hart
Richard van Kray (10/1)
Sales vanuit je Hart Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm – tijd voor 'Sales vanuit je Hart'!
Lees verder..
  Alle Boeken Over

Boeken van onze auteurs

Meest Bekeken Boeken
Hardcore Hunter
Michael van Wier (6/1)
Hardcore Hunter Het is vreemd dat er nooit een boek is geschreven dat echt alle onderdelen van het verkoopvak in zich heeft én zich alleenricht op het binnenhalen van nieuwe en waardevolle klanten. Daarbij is slechts 5% van de inhoud van de meeste salesboeken echt interessant en beschrijven ze meestal maar een klein deel van het verkoopvak. Zonde van je tijd en geld. Tot nu dus!
Lees verder..
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter
Willem Verbeke, Maarten Colijn (19/12)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter Succesvolle verkopers moeten voortdurend werken aan het verbeteren van hun sociale intelligentie. Geen sinecure, dus. Maar iedereen kan het leren! Dit boek laat zien hoe.
Lees verder..
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten
John E. Gamble (16/12)
De principes van en ervaringen met klantretentie en loyaliteit. Voor iedereen die de kern van het Clients for Life proces wil leren begrijpen.
Lees verder..
Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen Omgaan met bezwaren en tegenwerpingen
Michel Hoetmer (10/12)
Bezwaren zijn lastige obstakels die een succesvolle afsluiting van de verkoop in de weg staan. U kunt problemen voorkomen door het iets anders aan te pakken. Praktische verkooptechnieken en hoe u meer orders binnenhaalt.
Lees verder..
Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen! Dus jij wilt verkoper worden? Man ga toch vissen!
Fred Rutgers (4/12)
Veel ondernemers vinden verkopen lastig, dat hoeft niet! Leer hoe u leuker, succesvoller en gemakkelijker uw verkoopdoelstellingen kunt realiseren. Door verkopen te vergelijken met sportvissen, maakt de auteur de voorbeelden voor vrijwel iedereen herkenbaar.
Lees verder..
De kracht van zacht De kracht van zacht
Jan-Willem Seip (2/12)
Dit boek van auteur Jan Willem Seip laat de nieuwste inzichten op het gebied van verkooptechnieken zien en met name de menselijke factor daarin.
Lees verder..
Verkopen in 90 minuten Verkopen in 90 minuten
Dietske van Kessel (28/11)
Iedereen verkoopt iets, in welke vorm dan ook: ideeën, producten en diensten, organisatie of uzelf. Dit boek gaat over het nieuwe verkopen, waarbij de klant zichzelf overtuigt en u als verkoper de facilitator bent. 'Verkopen in 90 minuten' brengt uw verkoopkennis up-to-date.
Lees verder..
Acquireren is een werkwoord Acquireren is een werkwoord
Marcel Hoefman (26/11)
Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken,
Lees verder..
Verkopen met mensenkennis Verkopen met mensenkennis
Hans Faas (20/11)
Elke verkoper weet dat mensenkennis belangrijker is dan verkooptechniek. Leer hoe je de gebruiksaanwijzing van klanten leest, hoe je zorgt voor een ‘klik’ met elke klant en tenslotte hoe je een vertrouwensrelatie opbouwt.
Lees verder..
Extreem klantgericht Extreem klantgericht
Danielle de Jonge (18/11)
Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt.
Lees verder..
Een fan per dag Een fan per dag
(11/11)
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.
Lees verder..
Klantgericht Telefoneren Klantgericht Telefoneren
Esther Bosmans (6/11)
U krijgt tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken. Bovendien ontdekt u de valkuilen en concrete aandachtspunten voor telefonisch verkopen en klachten afhandelen.
Lees verder..
De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book) De 49 gevaarlijkste verkoopmythen (E-book)
Michel Hoetmer (5/11)
Dus u denkt nog steeds dat de klant altijd gelijk heeft? Dat verkopen een kwestie is van talent? Vergeet deze achterhaalde ideeën. De moderne klant is grillig, uit op z'n eigen belang, kritisch en allesbehalve loyaal.
Lees verder..
Verleid de klant Verleid de klant
Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen (30/10)
Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol, 85% van het koopgedrag vindt onbewust plaats. Dat biedt unieke kansen voor verkopers.
In Verleid de Klant ziet u hoe u koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden.
Lees verder..
Sluit de deal Sluit de deal
Michel Hoetmer (28/10)
Ze zeggen wel eens 'always be closing'. Is het verstandig dit verkoop-abc'tje toe te passen? Het antwoord zal u verbazen.
Lees verder..
Koud bellen: br.... Koud bellen: br....
Viktor Bonke (23/10)
Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige en gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat u aan de telefoon vaker dan u lief is, wordt afgewezen. Dit praktische ‘doe-boek’ geeft u structuur, voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs.
Lees verder..
Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio Verkopen als tweede beroep - Klantgericht verkopen voor zakelijke professio
Werner Hoenders (21/10)
Als professional wil je graag je diensten verkopen, maar wel op een stijlvolle manier. Hoe pak je dat aan?
Lees verder..
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken
Peter Klijsen (17/10)
Acquireren roept weerstand op. Professionals willen niet gezien worden als 'agressieve verkoper die komt leuren om een klus'. 'Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken' laat zien dat het anders kan.
Lees verder..
Meer boeken..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..