Boeken over Sales

Acquireren is een werkwoord Acquireren is een werkwoord
Marcel Hoefman (26/5)
Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken,
Lees verder..
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter
Willem Verbeke, Maarten Colijn (19/5)
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter Succesvolle verkopers moeten voortdurend werken aan het verbeteren van hun sociale intelligentie. Geen sinecure, dus. Maar iedereen kan het leren! Dit boek laat zien hoe.
Lees verder..
  Alle Boeken Over

Boeken van onze auteurs

Meest Bekeken Boeken
Sales vanuit je Hart
Richard van Kray (6/5)
Sales vanuit je Hart Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm – tijd voor 'Sales vanuit je Hart'!
Lees verder..
Gek op gaten
Jos Burgers (26/4)
Gek op gaten Wie zich verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Jos Burgers illustreert dit door de metafoor van boren en gaten. Boren staan voor producten en diensten die u levert, gaten voor behoeften en wensen van uw klanten.
Lees verder..
Maak van de telefoon je vriend Maak van de telefoon je vriend
Michel Hoetmer (21/4)
Acquisitie is niet ieders hobby. En koude acquisitie al helemaal niet. In dit no-nonsense boek wordt duidelijk wat werkt en wat niet, en waarom. Aan de slag!
Lees verder..
Prettig omgaan met Moeilijke Mensen Prettig omgaan met Moeilijke Mensen
Richard van Houten (16/4)
Moeilijke mensen komen overal voor. Meestal verdient het de voorkeur om ze te ontwijken of negeren. In werksituaties is dat echter moeilijk. Dus is het belangrijk je te wapenen. Met dit boek krijg je daarvoor alle tools in handen.
Lees verder..
Hardcore Hunter Hardcore Hunter
Michael van Wier (6/4)
Het is vreemd dat er nooit een boek is geschreven dat echt alle onderdelen van het verkoopvak in zich heeft én zich alleen richt op het binnenhalen van nieuwe en waardevolle klanten. Daarbij is slechts 5% van de inhoud van de meeste salesboeken echt interessant en beschrijven ze meestal maar een klein deel van het verkoopvak. Zonde van je tijd en geld. Tot nu dus!
Lees verder..
Geef nooit korting Geef nooit korting
Jos Burgers (28/3)
In 'Geef nooit korting!' laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken.
Lees verder..
Experttips voor onweerstaanbare offertes Experttips voor onweerstaanbare offertes
Natasja Hoogenboom (24/3)
Dit boek geeft je 50 praktische tips voor het schrijven van succesvolle offertes. Hierdoor schrijf je niet alleen betere offertes, je haalt ook meer opdrachten binnen die bij jou passen.
Lees verder..
Een fan per dag Een fan per dag
(19/3)
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.
Lees verder..
Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten
John E. Gamble (12/3)
De principes van en ervaringen met klantretentie en loyaliteit. Voor iedereen die de kern van het Clients for Life proces wil leren begrijpen.
Lees verder..
Praktisch sales- en accountmanagement Praktisch sales- en accountmanagement
Robin van der Werf (10/3)
Dit boek behandelt het salesvak in de volle breedte: van succesvolle salesstrategieën tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot de salesperformance.
Lees verder..
Goed verkopen winst voor twee Goed verkopen winst voor twee
Kenneth Smit (3/3)
In het verkoopgesprek staat de verkoper alleen. In 'Goed verkopen, winst voor twee' laat Kenneth Smit zien dat verkopen een vak is dat u kunt leren en hij helpt u daarbij op weg.
Lees verder..
Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning Het strategisch verkoopplan - Stappenplan bij strategische verkoopplanning
Ruud de Haas (2/3)
Dit boek biedt een stappenplan voor consultants en studenten, maar zeker ook voor verkoopleiders die hun organisatie beter willen managen en betere resultaten willen boeken.
Lees verder..
Klantgericht Telefoneren Klantgericht Telefoneren
Esther Bosmans (19/2)
U krijgt tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken. Bovendien ontdekt u de valkuilen en concrete aandachtspunten voor telefonisch verkopen en klachten afhandelen.
Lees verder..
Extreem klantgericht Extreem klantgericht
Danielle de Jonge (18/2)
Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt.
Lees verder..
Sales beter de baas Sales beter de baas
Edwin de Haas (5/2)
In dit boek deelt Edwin de Haas zijn visie op sales. Op een prikkelende manier stelt hij problemen aan de orde en geeft hij direct toepasbare adviezen en oplossingen.
Lees verder..
Customer experience in de praktijk Customer experience in de praktijk
Manfred van Gurchom (3/2)
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten
Lees verder..
De kracht van communicatie De kracht van communicatie
David Bloch (27/1)
David Bloch biedt u verrassende ondersteuning in de manier waarop u contact met een ander maakt en zo snel mogelijk de communicatiekloof overbrugt.
Lees verder..
Kloteklanten 3.0 Kloteklanten 3.0
Egbert Jan van Bel (20/1)
Waarom doet iemand zaken met u? Waarom blijft een klant klant bij u en waarom niet? De grote verrassing is dat een oplossing dichter bij ligt dan u denkt.
Lees verder..
Meer boeken..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..