op datum
30/3 Attitude of gratitude (Jos Burgers) -
26/3 Beslist uw klant optiegericht of met een procedure? (Rene Knecht) -
24/3 Thuiswerken? Tips van een admiraal (André Hagelen) -
19/3 Zo zet u de klant in de JA-modus (Natasja Hoogenboom) -
17/3 De vele wegen naar nieuwe orders (Herman Meijer) -
12/3 Demotiverende valkuilen voor salesmanagers (Jan-Willem Seip) -
12/3 Discussies met klanten wint u zelden (Jos Burgers) -
10/3 Zeven principes voor betere korte berichten (Harro Willemsen) -
9/3 Hoe sluit u een topdeal? (Herman Meijer) -
3/3 Een order binnen halen bij Pietje Precies (Jan-Willem Seip) -
3/3 'Yves Gijrath verliest Badr Hari' (Richard van Houten) -
27/2 De deal creëren of najagen?! (Rene Knecht) -
25/2 Je introductie is goud waard (André Hagelen) -
20/2 Een betrouwbare salesforecast? Vermijd deze drie valkuilen (Marcel Hoefman) -
19/2 ‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’ (Toine Simons) -
18/2 De Kunst van Begrip Tonen (Jos Burgers) -
14/2 Hoe denkt een winnaar? (Jan-Willem Seip) -
12/2 Verkopen met een “glazen bol” (Rene Knecht) -
11/2 6 grote denkfouten en hun tegengif (Harro Willemsen) -
6/2 Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend? (Natasja Hoogenboom) -
5/2 Pak tegenwerpingen met kop en staart aan! (André Hagelen) -
4/2 Van een welwillende klant naar een klant die wat wil (Herman Meijer) -
3/2 Tien ideeën voor succesvolle salesmeetings (Marcel Hoefman) -
30/1 Anchoring - de juiste stemming creëren bij uw prospect (Rene Knecht) -
29/1 Oprechte interesse tonen; moeite loont (Jos Burgers) -
28/1 6 Best Practices voor op de beurs (André Hagelen) -
23/1 De kunst van goede vragen stellen (Michel Hoetmer) -
22/1 Hebt u dat killerinstinct? (Rene Knecht) -
21/1 High end klanten – 5 strategieën (Richard van Houten) -
20/1 Verkopers die niet vragen worden overgeslagen! (Michel Hoetmer) -
16/1 De dagstart – ideaal voor de retail (Jan-Willem Seip) -
15/1 Een ‘mind-blowing’ pitch in 30 seconden (André Hagelen) -
14/1 Waarom de concurrent de opdracht wel scoort (Natasja Hoogenboom) -
13/1 Klantenteams voor een duurzaam relatiebeheer (Herman Meijer) -
9/1 De krachtigste afsluittechniek die er bestaat (Rene Knecht) -
8/1 Zes manieren om uw netwerktijd beter te besteden (Harro Willemsen) -
7/1 Een compliment is nog geen waardering (Jos Burgers) -
6/1 ‘Agile’ verkopen (Toine Simons) -
19/12 'De korting is uitverkocht' (Herman Meijer) -
18/12 Te happig overkomen bij de klant (Jan-Willem Seip) -
17/12 De 3 gewoontes in sales die mij succesvol maakten (André Hagelen) -
16/12 Negen tactieken van slimme inkoopteams weerstaan (Harro Willemsen) -
12/12 Een andere kijk op sales (Natasja Hoogenboom) -
11/12 Hoe trekt u de aandacht van een prospect? (Michel Hoetmer) -
10/12 Iets opsturen in complexe salessituaties? Niet doen! (Marcel Hoefman) -
9/12 Creëer ‘Positive brain juice’ bij de klant (Richard van Houten) -
4/12 Hoe zit of staat u als u belt? (Victor Bonke) -
2/12 Mindful verkopen (Harro Willemsen) -
1/12 Gebruikt u pressiemiddelen om de klant te overtuigen? (Rene Knecht) -
28/11 Er is geen betere overtuiging dan zelfovertuiging (Michel Hoetmer) -
27/11 Verkopen als adviseur, kan dat wel? (Toine Simons) -
26/11 Regel 1 van succes: win vertrouwen (Richard van Houten) -
25/11 Duurder zijn is zo gek nog niet (Jos Burgers) -
21/11 Welke beslissingen leiden tot de aankoopbeslissing? (Rene Knecht) -
19/11 Hoe haal je 67% conversie in verkoopgesprekken? (André Hagelen) -
19/11 Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt (Jan-Willem Seip) -
18/11 Case stories: de beste manier om een klant te overtuigen (Harro Willemsen) -
15/11 Hoe houdt u de regie over het verkoopgesprek in handen (Toine Simons) -
15/11 Feedback – mét verbinding! (David Bloch) -
12/11 Klagen dat iedereen klaagt (Jos Burgers) -
11/11 Bezwaren? Zoek ze op in het verkoopgesprek! (André Hagelen) -
7/11 Verliest u opdrachten? Let op uw houding! (David Bloch) -
7/11 Presentaties die naar de verkoop leiden (Rene Knecht) -
5/11 Een millennial als klant (Harro Willemsen) -
4/11 Hoe reageert u op assertieve secretaresses? (Victor Bonke) -
31/10 De duivelse details maken de topverkoper (Richard van Houten) -
29/10 Steek tijd in de unieke koopmotieven (UKM) (Herman Meijer) -
28/10 7 zinvolle, moderne afsluittips om sneller te scoren (Michel Hoetmer) -
25/10 Wat is de makkelijkste manier om aan nieuwe klanten te komen? (Harro Willemsen) -
24/10 Hunters zijn onmisbaar (Rene Knecht) -
23/10 Hoe wordt u een onnatuurlijk goede verkoper? (Jan-Willem Seip) -
22/10 Ook razendsnel inspelen op klantvoorwaarden? (André Hagelen) -
17/10 Help! Mijn klant wil nadenken (Michel Hoetmer) -
16/10 Hoe passeer ik mijn contactpersoon? (Ronald van den Berg) -
15/10 Een echte sales professional kan zich niet meer verbeteren (Richard van Houten) -
14/10 Je eigen Sales Playbook in 9 stappen (André Hagelen) -
10/10 8 tips voor de Retail nu klanten “alles” al weten (Jan-Willem Seip) -
op trefwoord
Acquisitie Acquisitie
De status quo openbreken bij de klant (Rene Knecht) 10,0
Zit uw klant in transformatie? (Rene Knecht) 9,8
Verkopen met een “glazen bol” (Rene Knecht) 9,8
meer...
Afsluittechnieken Afsluittechnieken
Help de klant aankopen in 2 stappen (Rene Knecht) 9,5
Waar in de pipeline gaan leads verloren? (Rene Knecht) 8,9
De hot button close (Richard van Houten) 8,9
meer...
Blunders in de verkoop Blunders in de verkoop
Komt een verkoper bij de klant (Herman Meijer) 8,7
De kracht van de ontwapenende blunder (Richard van Houten) 8,2
Vier missers bij koude acquisitie (Victor Bonke) 7,7
meer...
Offertes Offertes
Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes? (Natasja Hoogenboom) 9,3
Hoe wordt uw inschrijving wel concreet en duidelijk? (Natasja Hoogenboom) 9,0
Overtuigen met uw managementsamenvatting (Roelf Houwing) 8,8
meer...
Onderhandelen Onderhandelen
You’re my friend (Jos Burgers) 9,4
Echte of onechte prijsdruk? (Jos Burgers) 8,8
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten (Michel Hoetmer) 8,6
meer...
Sales Management Sales Management
Geloof of kennis: wat brengt u verder? (Peter Stinckens) 9,5
Closing-skills coachen, hoe doe je dat? (Rene Knecht) 9,5
Waarom is "teamwork" onmisbaar in de verkoop? (Herman Meijer) 9,3
meer...
Tegenwerpingen Tegenwerpingen
Verkopen aan autoritaire klanten (Rene Knecht) 9,1
Omgaan met bezwaren is niet verkopen (Rene Knecht) 9,0
Een klant heeft nooit tegenwerpingen! (waar/nietwaar?)* (Harrie van Heck) 7,9
meer...
Topverkopers Topverkopers
Hoe word je een topverkoper? (Harro Willemsen) 9,4
In sales geldt alleen goud... (Marcel Hoefman) 8,9
Intuïtie: kenmerk van leiders en topverkopers (David Bloch) 8,8
meer...
Verkoopgesprek Verkoopgesprek
Welke beslissingen leiden tot de aankoopbeslissing? (Rene Knecht) 9,6
Afsluiten tíjdens een verkoopgesprek (Rene Knecht) 9,0
Verkopen met een leeg hoofd (Richard van Houten) 9,0
meer...
Verkoopplan Verkoopplan
Een vliegende start in het nieuwe jaar (Marcel Hoefman) 8,9
Het professionele verkoopplan (Richard van Houten) 8,0
Plan B: uw alternatieve verkoopplan (Harro Willemsen) 7,5
meer...
op auteur
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te .. meer..

De status quo openbreken bij de klant
10,0
Zit uw klant in transformatie?
9,8
Verkopen met een “glazen bol”
9,8
Geef niet te snel toe, laat de klant ook iets geven
9,8
Uw invloed vergroten? Organiseer eens een seminar
9,7
Bent u als verkoper inwisselbaar?
9,7
De achterban: hoe kan u de DMU beïnvloeden?
9,6
meer...
Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit com.. meer..

Winnen op waarde, durft u?
9,0
Durft u deze 3 vragen te stellen?
9,0
Voorkom dat u verliest van de concurrent
9,0
Meer sales? Denk als een topcoach!
9,0
Doelen stellen: topverkopers leren van topsporters
8,9
Incasseren kunt u leren: 3 manieren om met afwijzing om te gaan
8,9
Een vliegende start in het nieuwe jaar
8,9
meer...
Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te word.. meer..

Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes?
9,3
Hoe wordt uw inschrijving wel concreet en duidelijk?
9,0
Meer opdrachten scoren uit offertes
8,6
Help uw klant over de streep
8,6
Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen.
8,6
Autoriteit overtuigt, ook in een offerte
8,5
Salesstress na de vakantie? Neem een adempauze!
8,5
meer...
Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgeven.. meer..

Geen slapende honden wakker maken
9,3
De grote vriend van succes
9,3
Waarom begrijpt de klant me niet?
9,0
Spelenderwijs verkopen; anders dan anderen
8,9
Wel of niet koud bellen met een script?
8,6
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten
8,6
Succesfactoren van topverkopers
8,6
meer...
Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is s.. meer..

Case stories: de beste manier om een klant te overtuigen
9,8
Praat u met een blocker of een mobilizer?
9,7
De 4x4 vragenmatrix
9,6
Wat is de makkelijkste manier om aan nieuwe klanten te komen?
9,6
De perfecte LinkedIn update voor Sales Professionals
9,6
Stuurloos zonder salesfilosofie
9,6
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten
9,5
meer...
Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert .. meer..

Focus op de 2e verkoop
9,5
Wilt u verkopen met meer energie?
9,5
Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt…
9,5
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten
9,5
Verkooptargets en tijdsinvestering
9,4
Red de vlag van Zutphen
9,3
Een goede verkoper let op zijn woorden
9,1
meer...
Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beersch.. meer..

‘Agile’ verkopen
9,3
Houd uw baby in uw tas
8,8
Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers Dilemma
8,8
Verbeter uw verkoopgesprek met Socrates
8,7
Verkopen in de toekomst: ‘Co-kwalificeren’
8,6
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’
8,6
Niet verkopen, maar waarde aantonen
8,5
meer...
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is men.. meer..

Demotiverende valkuilen voor salesmanagers
9,3
Een order binnen halen bij Pietje Precies
9,2
Euforisch verkopen is meer verkopen
8,8
Durf een klant af te wijzen
8,7
Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt
8,6
8 tips voor de Retail nu klanten “alles” al weten
8,6
Schors het verkoopgesprek
8,6
meer...
Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, .. meer..

Hoe gebruikt u vaardigheden en aanbevelingen op LinkedIn?
9,1
LinkedIn als lead-generator
8,7
3 redenen waarom marktsegmentatie ook voor u cruciaal is
8,5
Trekken aan dode paarden
8,5
Belscript: vloek of zegen?
8,4
Verhoog de productiviteit van uw hunters
8,4
Koude acquisitie is Topsport: laat u niet afleiden
8,4
meer...
Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eige.. meer..

You’re my friend
9,4
‘Dat doen wij al jaren zo!’
9,4
Klagen dat iedereen klaagt
9,3
'Garantie geven heeft weinig zin'
9,2
Discussies met klanten wint u zelden
9,2
Hulp bieden
9,1
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs
9,1
meer...
André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales.. meer..

Ook razendsnel inspelen op klantvoorwaarden?
9,2
Ook als het goed gaat kan het beter
9,2
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes
8,7
Uw klanten: winstgevend of kostenpost?
8,6
Thuiswerken? Tips van een admiraal
8,5
6 Best Practices voor op de beurs
8,5
Een ‘mind-blowing’ pitch in 30 seconden
8,4
meer...