op datum
26/9 Veelgemaakte schrijffouten in offertes (Natasja Hoogenboom) -
21/9 Acquisitie en je CRM (Marianne van de Water) -
19/9 Verpak gemak in de prijs (Jan-Willem Seip) -
14/9 Code rood, geel of groen? (Herman Meijer) -
12/9 Verkoper: heb de moed om risico te lopen (Jos Burgers) -
5/9 Wat als je mensen geen verkoper zijn? (André Hagelen) -
31/8 Samenwerken is de sleutel (Rene Knecht) -
29/8 Zo zet u de klant in de JA-modus (Natasja Hoogenboom) -
24/8 Alweer dezelfde klant bellen?! (Marianne van de Water) -
22/8 Euforisch verkopen is meer verkopen (Jan-Willem Seip) -
6/7 Anti-Marketing: ga op zoek naar creators! (Rene Knecht) -
4/7 5 aanbestedingstips voor dummies (Natasja Hoogenboom) -
29/6 Nieuwe Klanten, hoe dan? (Marianne van de Water) -
27/6 Schors het verkoopgesprek (Jan-Willem Seip) -
22/6 Ontmantel diepgewortelde verkoop-belemmeringen (Richard van Houten) -
20/6 Laat zien dat u ongewapend bent (Jos Burgers) -
15/6 Passie: belangrijk strategisch instrument (André Hagelen) -
13/6 Maak van je LinkedIn account een leadkanon (Jorg Hartog) -
8/6 Klanten zijn lui (Rene Knecht) -
6/6 Dit doet uw concurrent nog niet (Natasja Hoogenboom) -
1/6 Waarom voorsorteren in je telefoongesprek handig is (Marianne van de Water) -
30/5 Deel uw kennis en maak meer kennissen (Jan-Willem Seip) -
25/5 Legaal ‘stalken’ (Herman Meijer) -
23/5 Aandacht geven: een groeimarkt! (Jos Burgers) -
18/5 Wat FD Gazellen-winnaars goed doen in sales (André Hagelen) -
16/5 Tien ideeën om de beste kennis op te doen (Harro Willemsen) -
11/5 Wat als je prospect met een blinde vlek zit? (Rene Knecht) -
9/5 Autoriteit overtuigt, ook in een offerte (Natasja Hoogenboom) -
4/5 Contact met je klant? Bellen! (Marianne van de Water) -
2/5 Demotiverende valkuilen voor salesmanagers (Jan-Willem Seip) -
27/4 Situationeel leiding geven in de Verkoop (Richard van Houten) -
25/4 Wat u nog niet wist over luisteren (Jos Burgers) -
20/4 Omarm ieder bezwaar (André Hagelen) -
18/4 Vertrouwen winnen in 5 stappen (Jorg Hartog) -
13/4 Spelinzicht in verkopen (Rene Knecht) -
11/4 Hoe wordt uw inschrijving wel concreet en duidelijk? (Natasja Hoogenboom) -
6/4 'Even een klant binnen roeien' (Marianne van de Water) -
4/4 Slim om met dummies te werken (Jan-Willem Seip) -
30/3 Gefeliciteerd! Maar hoe verdeel je de taart? (Herman Meijer) -
28/3 Hoeveel krediet verliest ú in uw gesprekken? (Jos Burgers) -
23/3 De toekomst van B2B verkoop (Jorg Hartog) -
21/3 Grote order verloren? Je hebt nog 33% kans op succes! (André Hagelen) -
16/3 Inzicht verkopen: verander de taal van je oplossing (Rene Knecht) -
14/3 Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes? (Natasja Hoogenboom) -
9/3 Koude acquisitie: training v. whitepaper (Marianne van de Water) -
7/3 De klant bepaalt wat ie betaalt?! (Jan-Willem Seip) -
2/3 Het kopen en verkopen van Energie en Positivisme (Richard van Houten) -
28/2 Hulp bieden (Jos Burgers) -
23/2 De toegenomen rol van verkopers in BtoB (André Hagelen) -
21/2 Als een vis in het water (Harro Willemsen) -
16/2 Zo word je digitaal persoonlijk met je klant (Rene Knecht) -
14/2 Hulpwerkwoorden in uw offerte? Niet doen. (Natasja Hoogenboom) -
9/2 Over kwakzalvers, heksen en andere bezemsteel piloten (Marianne van de Water) -
7/2 Een order binnen halen bij Pietje Precies (Jan-Willem Seip) -
2/2 Duurzame sales 2023: maak veel lawaai! (Herman Meijer) -
31/1 ‘Dat doen wij al jaren zo!’ (Jos Burgers) -
26/1 Hoe breng je een prijsverhoging? (André Hagelen) -
24/1 Stuurloos zonder salesfilosofie (Harro Willemsen) -
19/1 Word zelf de GAME CHANGER bij jouw klant (Rene Knecht) -
17/1 Waarom de concurrent de opdracht wel scoort (Natasja Hoogenboom) -
12/1 Aan de slag met een beller! (Marianne van de Water) -
10/1 Te graag opdrachten willen binnenhalen? Stop daarmee (Jan-Willem Seip) -
22/12 Een echte sales professional kan zich niet meer verbeteren (Richard van Houten) -
20/12 Maak met je klant een creatieve sprong (Rene Knecht) -
15/12 Overtuigen aan de telefoon - de 5 beste tips! (Marianne van de Water) -
13/12 Vrienden die u nog niet kent (Jos Burgers) -
8/12 Voorkom gezichtsverlies in een salesgesprek (Jorg Hartog) -
6/12 Blijf jij waarde toevoegen? (Harro Willemsen) -
1/12 Nummer 1 wordt iemand nooit alleen (Herman Meijer) -
29/11 Zo draagt tenderdesign bij aan de gunning (Natasja Hoogenboom) -
24/11 De mythe van positief denken in verkopen (Rene Knecht) -
22/11 Geld en Gedrag (Richard van Houten) -
15/11 De do’s en don’ts van complimenten maken (Jos Burgers) -
10/11 Cold calling: 3 principes die van jou een baas maken (Chris de Graaf) -
8/11 Hoe een bezwaar tonnen kan kosten (André Hagelen) -
3/11 Zo schrijft u SMART in op aanbestedingen (Natasja Hoogenboom) -
1/11 Prikkel het veranderbrein van jouw klant (Rene Knecht) -
op trefwoord
Acquisitie Acquisitie
Spelinzicht in verkopen (Rene Knecht) 10,0
Jouw klant wil spanning in de relatie (Rene Knecht) 10,0
Ben je als verkoper veilig voor je klant? (Rene Knecht) 10,0
meer...
Afsluittechnieken Afsluittechnieken
Geld en Gedrag (Richard van Houten) 9,4
Help de klant aankopen in 2 stappen (Rene Knecht) 9,4
Afsluiten in een gesprek (Vladan Soldat) 9,0
meer...
Blunders in de verkoop Blunders in de verkoop
Taboe onderwerpen in de verkoop (Harro Willemsen) 9,1
Komt een verkoper bij de klant (Herman Meijer) 8,7
De kracht van de ontwapenende blunder (Richard van Houten) 8,2
meer...
Offertes Offertes
Scoor met een SMART offerte (Natasja Hoogenboom) 9,7
Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes? (Natasja Hoogenboom) 9,4
Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend? (Natasja Hoogenboom) 9,3
meer...
Onderhandelen Onderhandelen
You’re my friend (Jos Burgers) 9,4
Echte of onechte prijsdruk? (Jos Burgers) 8,8
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten (Michel Hoetmer) 8,6
meer...
Sales Management Sales Management
Start-up Sales: a different cookie (Richard van Houten) 9,5
Closing-skills coachen, hoe doe je dat? (Rene Knecht) 9,5
Geloof of kennis: wat brengt u verder? (Peter Stinckens) 9,5
meer...
Tegenwerpingen Tegenwerpingen
Verkopen aan autoritaire klanten (Rene Knecht) 9,1
Omgaan met bezwaren is niet verkopen (Rene Knecht) 8,8
Een klant heeft nooit tegenwerpingen! (waar/nietwaar?)* (Harrie van Heck) 7,9
meer...
Topverkopers Topverkopers
Hoe word je een topverkoper? (Harro Willemsen) 9,4
Mindful verkopen (Harro Willemsen) 9,0
In sales geldt alleen goud... (Marcel Hoefman) 8,9
meer...
Verkoopgesprek Verkoopgesprek
Inzicht verkopen: verander de taal van je oplossing (Rene Knecht) 10,0
Welke beslissingen leiden tot de aankoopbeslissing? (Rene Knecht) 9,6
Sus jij je klanten in slaap?! (Herman Meijer) 9,5
meer...
Verkoopplan Verkoopplan
Een vliegende start in het nieuwe jaar (Marcel Hoefman) 8,9
Het professionele verkoopplan (Richard van Houten) 7,9
Plan B: uw alternatieve verkoopplan (Harro Willemsen) 7,5
meer...
Zakelijke wereld
Op welke manieren kun je flyers gebruiken om je verkopen te stimuleren?
Dit zijn de voordelen van linkbuilding
Je kantoor ergonomisch inrichten: waar moet je aan denken?
Zo verloopt de verkoop nog soepeler
Alles over de inkoop en verkoop van goud
3 belangrijke stappen om jouw verkoopskills te verbeteren
Een paar tips voor een goede kilometerregistratie
meer...
op auteur
Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is men.. meer..

Een order binnen halen bij Pietje Precies
9,1
De klant bepaalt wat ie betaalt?!
9,0
Geeft u ook wel eens wat weg?
8,7
Euforisch verkopen is meer verkopen
8,7
Demotiverende valkuilen voor salesmanagers
8,7
Een enthousiaste prospect die toch nog ‘nee’ zegt
8,6
Waardevolle lessen uit de retail
8,6
meer...
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te .. meer..

Spelinzicht in verkopen
10,0
Inzicht verkopen: verander de taal van je oplossing
10,0
Maak met je klant een creatieve sprong
10,0
Jouw klant wil spanning in de relatie
10,0
Ben je als verkoper veilig voor je klant?
10,0
De status quo openbreken bij de klant
10,0
Blinde vlekken als competitief voordeel
9,9
meer...
Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te word.. meer..

Scoor met een SMART offerte
9,7
Last van kortsluiting bij het schrijven van offertes?
9,4
Is uw inleiding voor een aanbestedingstekst ook zo slaapverwekkend?
9,3
Hoe wordt uw inschrijving wel concreet en duidelijk?
9,0
Zo zet u de klant in de JA-modus
8,9
Experts overtuigen met dominante prestatie-informatie
8,7
Uw offerte is net als een liefdesbrief
8,7
meer...
Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgeven.. meer..

Geen slapende honden wakker maken
9,5
De grote vriend van succes
9,3
Waarom begrijpt de klant me niet?
9,0
Spelenderwijs verkopen; anders dan anderen
8,9
Zo werken verkopers zichzelf in de nesten
8,6
Praktische tips voor omgaan met irritante betweters
8,6
Succesfactoren van topverkopers
8,6
meer...
Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is s.. meer..

De beste online tools voor het produceren van content
9,8
Case stories: de beste manier om een klant te overtuigen
9,7
Praat u met een blocker of een mobilizer?
9,7
De 4x4 vragenmatrix
9,6
Stuurloos zonder salesfilosofie
9,6
Negen designprincipes voor presentaties
9,6
Wat salesprofessionals en marketeers over elkaar moeten weten
9,5
meer...
Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten was 15 jaar eigenaar/MD van Bron & Partners Sales- en Communicatieopl..
Nu geeft hij met zijn bedrijf Blue Tree Consultancy BV advies op gebied van organisaties.. meer..

Focus op de 2e verkoop
9,5
Wilt u verkopen met meer energie?
9,5
Start-up Sales: a different cookie
9,5
Turkse koffie
9,5
Verkopen in Noord Holland is lastiger dan u denkt…
9,5
De White paper en de Wet v/d 7 contactmomenten
9,5
Geld en Gedrag
9,4
meer...
Marianne van de Water

Marianne van de Water

Expert koude acquisitie | Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen | Iedere.. meer..

Wat je zegt ben je zelf
9,3
Een goed telefoongesprek levert meer op dan alleen een afspraak
9,1
Overtuigen aan de telefoon - de 5 beste tips!
8,8
Alweer dezelfde klant bellen?!
8,7
Waarom voorsorteren in je telefoongesprek handig is
8,6
Waarom een goed belscript zo belangrijk is
8,4
Nieuwe Klanten, hoe dan?
8,4
meer...
Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beersch.. meer..

‘Agile’ verkopen
9,3
Houd uw baby in uw tas
8,8
Verbeter uw verkoopgesprek met Socrates
8,8
Consultative Selling 2.0: voorbij het Hamer-en-Spijkers Dilemma
8,8
Verkopen in de toekomst: ‘Co-kwalificeren’
8,6
‘Ik ben nou eenmaal geen Hunter’
8,6
Niet verkopen, maar waarde aantonen
8,5
meer...
Jorg  Hartog

Jorg Hartog

Hoe bouw je een new business machine waarmee je iedere maand een constante flow van afsp.. meer..

De 5 beste salestools ooit
9,5
Voorkom gezichtsverlies in een salesgesprek
9,5
Dit proces laat jouw sales exploderen, juist nu!
9,5
De toekomst van B2B verkoop
9,3
6 stappen om de reacties op je mail gigantisch te verhogen!
9,1
3 FBI technieken om een gesprekspartner voor je te winnen
9,1
Vertrouwen winnen in 5 stappen
9,0
meer...
Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eige.. meer..

You’re my friend
9,4
‘Dat doen wij al jaren zo!’
9,3
'Garantie geven heeft weinig zin'
9,2
Hulp bieden
9,1
Verkopen volgens Amsterdamse taxichauffeurs
9,1
Een prijsdrukverlagend middel
8,9
Je komt elkaar altijd weer tegen
8,8
meer...
André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales.. meer..

Wat FD Gazellen-winnaars goed doen in sales
9,4
Ook als het goed gaat kan het beter
9,2
Ook razendsnel inspelen op klantvoorwaarden?
9,1
Hoe breng je een prijsverhoging?
9,0
Ik heb je hulp nodig
9,0
Passie: belangrijk strategisch instrument
8,8
Verkoopsucces? Maak 3 keuzes
8,7
meer...