Alle artikelen over Telefoontechniek

De klant merkt als u te geroutineerd bent Telefoontechniek - 7,4 (7 stemmen) Routine is een van de grootste gevaren bij het telefonische verkoopgesprek. Hoe kunt u dat vermijden?
Lees verder..
Wat wilt u met het telefoongesprek bereiken? Telefoontechniek - 7,8 (4 stemmen) Weet u precies wat het doel is van het telefoongesprek? Belangrijk dat te weten, ander wordt het oeverloos geklets. >>>
Lees verder..
De eerste indruk aan de telefoon Telefoontechniek - 5,8 (17 stemmen) - 2 reacties Aan de telefoon krijgt de klant vaak de eerste indruk van u. Zonder een goede eerste indruk zal er geen tweede zijn!
Lees verder..
Wat u sowieso moet weten over cold calling Cold Calling - 5,9 (12 stemmen) - 4 reacties Bij cold calling is geen ruimte voor veel improvisatie. U moet precies weten wat u doet. Enkele praktische tips.
Lees verder..
Klant in de wacht? Fataal! Telefoontechniek - 6,4 (11 stemmen) - 1 reacties Het in de wacht zetten van klanten aan de telefoon wachtstand is FATAAL. We dénken wel dat de gemiddelde klant even wil wachten maar dat is niet zo.
Lees verder..
Aan de telefoon: graag een natuurlijke toon! Telefoontechniek - 7,1 (10 stemmen) - 3 reacties Als u met een klant of prospect belt, hoe klinkt het dan? Natuurlijk of geforceerd? Zelftraining helpt.
Lees verder..
Weet wie u belt bij koude acquisitie en gebruik zijn of haar naam Cold Calling - 6,2 (6 stemmen) Het klinkt triviaal en eenvoudig, maar het is van belang dat u precies de naam weet van degene die u gaat bellen binnen een organisatie. >>>
Lees verder..
Cold calling, maar dan met resultaat Cold Calling - 5,3 (20 stemmen) Bent u niet tevreden over uw cold calling gesprekken? Dan hebben we enkele essentiële tips voor u. >>>
Lees verder..
De telefoon, visitekaartje van het bedrijf Telefoontechniek - 7,8 (12 stemmen) Een prettig telefonische afhandeling kan voor de klant net de doorslag geven. Waar moet vooral op gelet worden? >>>
Lees verder..
De eerste seconden zijn bepalend voor uw imago Telefoontechniek - 6,3 (16 stemmen) 15 Seconden heeft de telefoongebruiker nodig om zich een beeld van de ander te vormen. Hoe wapent u zich?
Lees verder..
Snelheid aan de telefoon Telefoontechniek - 5,2 (5 stemmen) Reageert u rap genoeg als de klant belt? Als hij moet wachten zapt hij zeer snel naar een andere leverancier...
Lees verder..
Elke mislukte call genereert rente Telefoontechniek - 5,0 (4 stemmen) U bent natuurlijk niet elke keer succesvol, zeker niet met acquisitie. Niet iedereen zit op u of uw produkt te wachten, niet iedereen heeft behoefte aan uw diensten.
Lees verder..
De telefoon: onderdruk uw impulsen Telefoontechniek - 5,5 (2 stemmen) - 1 reacties Hoeveel tijd kost het u niet, de telefoon die iedere tien minuten rinkelt. Hoe krijgt u greep op dat probleem? >>>
Lees verder..
Bellen met de klant? Houd zijn aandacht vast tot iedere prijs! Telefoontechniek - 5,5 (15 stemmen) - 1 reacties Weet u tijdens telefoongesprekken de aandacht van de klant vast te houden? Deze tips geven u zekerheid.
Lees verder..
Tips om langs de gatekeeper te komen Poortwachter - 6,4 (25 stemmen) - 5 reacties Veel verkopers kennen het probleem met de gatekeeper. Hoe krijgt u tóch uw contactpersoon te spreken? >>>
Lees verder..
Monoloog in plaats van dialoog Telefoontechniek - 5,4 (10 stemmen) Merkt u dat u bij de klant vaak tegen een muur opbotst? Oorzaak: u start een monoloog in plaats van een dialoog. >>>
Lees verder..
Contact met klanten opnemen Entree - 7,3 (7 stemmen) Merk je zelf ook dat je vaak tegen een muur opbotst? Hoe dat komt is eenvoudig.
Lees verder..
Persoonlijke Sales Ontwikkeling


Abonneer
Onze auteurs
Rene  Knecht

Rene Knecht

Sinds 1999 ben ik continu op zoek gegaan naar betere manieren om mijn eigen diensten te verkopen. .. meer..

Marcel  Hoefman

Marcel Hoefman

Marcel Hoefman traint en adviseert organisaties en individuen die meer rendement uit commerciële .. meer..

Natasja   Hoogenboom

Natasja Hoogenboom

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun .. meer..

Michel  Hoetmer

Michel Hoetmer

Michel Hoetmer helpt met zijn verkooptrainingen en publicaties bedrijven meer winstgevende omzet t.. meer..

Harro  Willemsen

Harro Willemsen

Harro Willemsen is commercieel trainer, publicist en partner van 3to1. "Mijn missie is simpel: Ik .. meer..

Richard van Houten

Richard van Houten

Richard van Houten is directeur/ eigenaar en trainer bij Bron & Partners. Hij adviseert bedrijven .. meer..

Toine  Simons

Toine Simons

Toine Simons is Consultative Selling specialist en oprichter van trainingsbureau Beerschot & Simon.. meer..

Jan-Willem  Seip

Jan-Willem Seip

Jan-Willem Seip (1968) is oefenmeester in klantcontact. Zijn motto is “Verkopen is mensenwerk”.. meer..

Victor  Bonke

Victor Bonke

Als bevlogen spreker, trainer en coach helpt Victor salesmensen bij (koude) acquisitie, gebaseerd .. meer..

Jos  Burgers

Jos Burgers

Jos Burgers is veelgevraagd spreker en auteur van bestsellers zoals ‘Klanten zijn eigenlijk net .. meer..

André  Hagelen

André Hagelen

André Hagelen is ondernemer en heeft meerdere bedrijven opgericht in marketing en sales. Zijn spe.. meer..